Не съм фен на Джоли, никак даже, но филмът ми хареса. Въздейства ми силно и ме кара да се замисля колко неща се случват в горните етажи на управлението (в световен мащаб, не само в национален), от коиот зависим и които ни движат като марионетки... Може би малко далечни от смисъла на филма мисли, но пък ми дойдоха на главата.
Последният филм който гледах беше...
Started by insider, окт 07 2007 09:00
681 replies to this topic
#661
Posted 17 февруари 2009 - 22:32
Changeling (2008)
Не съм фен на Джоли, никак даже, но филмът ми хареса. Въздейства ми силно и ме кара да се замисля колко неща се случват в горните етажи на управлението (в световен мащаб, не само в национален), от коиот зависим и които ни движат като марионетки... Може би малко далечни от смисъла на филма мисли, но пък ми дойдоха на главата.
Не съм фен на Джоли, никак даже, но филмът ми хареса. Въздейства ми силно и ме кара да се замисля колко неща се случват в горните етажи на управлението (в световен мащаб, не само в национален), от коиот зависим и които ни движат като марионетки... Може би малко далечни от смисъла на филма мисли, но пък ми дойдоха на главата.
#662
Posted 18 февруари 2009 - 15:08
Този филм е абсолютен култ за мен
#663
Posted 22 февруари 2009 - 22:07
Бенджамин Бътън
Много дълъг. Нищо запомнящо се. Не дразни много, въпреки че е клиширан достатъчно и си казва всичко пряко ако все пак на някого му се слуша. А даже исках да ми хареса.
Много дълъг. Нищо запомнящо се. Не дразни много, въпреки че е клиширан достатъчно и си казва всичко пряко ако все пак на някого му се слуша. А даже исках да ми хареса.
#664
Posted 23 февруари 2009 - 17:21
Най-сетне се наканих на пълнометражния дебют на мексиканския феномен Алехандро Иняриту -"Amores Perros" /"Любовта е кучка"/.
Като чудесно мото на филма би стояла следната Вапцарова перифраза "любов без маска и без грим - озъбено свирепо куче".
Голям майстор е Иняритя! С лекотата на цирков артист жонглира с човешки съдби. Но вместо да ги пази от съприкосновения, нарочно ги запраща една в друга, променяйки посоката и преплитайки пътищата им в органична самоизяждаща се мрежа. Докато в края зрителят не нагази в отломки от строшени участи.
Не бих казал, че "Amores Perros" е по-силен от "21 грама", най-малкото тук липсва ударният кастинг на последния, но е на почти същото ниво. Дере здраво отвътре!
Като чудесно мото на филма би стояла следната Вапцарова перифраза "любов без маска и без грим - озъбено свирепо куче".
Голям майстор е Иняритя! С лекотата на цирков артист жонглира с човешки съдби. Но вместо да ги пази от съприкосновения, нарочно ги запраща една в друга, променяйки посоката и преплитайки пътищата им в органична самоизяждаща се мрежа. Докато в края зрителят не нагази в отломки от строшени участи.
Не бих казал, че "Amores Perros" е по-силен от "21 грама", най-малкото тук липсва ударният кастинг на последния, но е на почти същото ниво. Дере здраво отвътре!
-----------------------------------------
Слушай силно!
Слушай силно!
#665
Posted 24 февруари 2009 - 14:56
Последния фим който гледах беше-The.Last.Mimzy. За две деца които откриват едни игречки и те им дават сили. После се оказва, че трябва да спасят хората от бъдещето. Еми филмчето не беше лошо, като за разпускане става
#666
Posted 27 февруари 2009 - 23:37
Толкова брутална лента, толкова реалистична ... Преди малко свърши и още не мога да се съвзема. Не съм сигурна дали ми хареса или не, но филмът трябва да се гледа. Не е за всяко време. Не е за всеки. Не искам, не обичам и не мога да пиша подробни и "обективни" ревюта... Във всеки случай, заслужава си отделеното време. Поради една или друга причина.
walk into the jaws of hell.
#667
Posted 28 февруари 2009 - 18:51
"Гражданинът Кейн". Сега мога да соча с пръст тези, които не са го гледали, и да им се смея. Иначе, сериозно, филмът ми хареса дори повече, отколкото очаквах, а очаквах много. А и дори без да отчитам възрастта му, си е едно от най-впечатляващите визуално неща, явявали се на екрана.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
#668
Posted 06 март 2009 - 23:13
Изключителен филм.
#669
Posted 11 март 2009 - 21:50

Изключително приятен филм. А на сцената с руснаците с препратки към "Терминатор" направо се смазах от смях.
Ние ще влезем в забравата
с поредния номер и код.
с поредния номер и код.
#670
Posted 16 март 2009 - 10:32
Снощи, осемнадесет години по-късно, целувката на съдбата /този път изиграна блестящо от скъпата ни Викти, която в последния момент ни намери билети/, отново ме отведе в НДК на кино-премиера на филм създаден от един от най-любимите ми режисьори Wim Wenders.
През 1991, по време на една от поредните кино-панорами, имах щастието да се снабдя с билети закупени "на черно" за световната /поне така бе съобщено тогава/ премиера на вендърсовия шедьовър Until The End Of The World. Прожекцията бе само една и тя бе извън официалната програма на фестивала. Помня, че организаторите бяха подценили българската публика и премиерата се състоя в тогавашната Зала № 12 на НДК /сега мисля, част от бТВ/, която определено бе твърде тясна за почитателите на този самобитен режисьор. Субтитири нямаше, замести ги симулативен превод от който почти нищо не се разбра, но за сметка на това самия филм съдържа твърде малко диалози и това не беше особено голям проблем. И друг път съм казвал, Until The End Of The World е в личния ми топ 5 за всички времена. Този филм е изкуство от друга, висша форма.
Но, нека да се върнем в днешно време. Снощи в Зала № 1 на НДК бе закрит 13-ят СФФ и той бе закрит подобаващо с премиера на последния филм на Wim Wenders, наречен Palermo Shooting. Заглавието на филма бе преведено на български като "Снимки в Палермо", което не ми се струва съвсем удачно предвид играта на думи и самото кино-повествование, но както и да е. Организаторите се бяха постарали да осигурят присъсвието на самия Wim Wenders в залата, който сподели няколко думи с публиката, относно последното си произведение преди лампите да загаснат и прожекцията да започне...
Да гледаш филм на Вендърс в зала, в която присъства самия Вендърс, е почти спиритично изживяване за което не бих се наел да говоря в този миг. Естествено не бих се и осмелил да анализирам, още по-малко да преразказвам Palermo Shooting. Всеки от вас би намерил в този филм своя истина, свой ракурс, свой кошмар или съновидение. Само ще кажа, че за мен поне, Palermo Shooting е може би най-нетипичния филм на Wim Wenders. В този филм немецът се е опитал да бъде модерен, да бъде искрен, да бъде разбираем за широката публика и най-накрая да бъде Wim Wenders. Дали е успял е трудно да се каже след един единствен прочит на Palermo Shooting. Като всеки вендърсов филм и този не прави изключение. Зрителят има нужда от време за размисъл, преди неизбежния втори прочит на творбата. Лично за мен от първия прочит, най-траен отпечатък в съзнанието ми оставиха три важни елемента без които този филм нямаше да представлява това което е.
1. Водещата роля на саундтрака в кино-повествованието.
За пореден път Вендърс демонстрира привързаност към рок музиката. За пореден път един от главните герои на вендърсов филм се нарича Original Motion Picture Soundtrack. Не случайно с неговата смърт в средата на филма, започва и агонията на главния герой. Появата на самия Лу Рийд бе посрещната от мен с възклицание на първи балкон на НДК. Лу Рийд, ще го видя ли някога на живо?
2. Стилстиката.
За първи път виждам различна стилистика във филм на Вендърс. Във финалната, кулминационна сцена от филма, Вендърс използва стилистика близка до тази на Тери Гилиъм. Поразително!
3. Оригиналното озвучаване на филма.
През първата половина на лентата, главният герой почти през цялото време слуша музика в движение. За да се изолира от околния свят, той слуша тази музика през слушалки. Това, което наричам оригинално озвучаване, е начинът по който звучи музиката на екран. Героят поставя първо дясната слушалка в ухото си и зрителя чува само десния канал на говорителя. След кратко наместване, пукот и звуков дисбаланс, героят поставя и лявата слушалка. Едва тогава зрителят е в състояние да се наслади на завършен стерео звук, като усещането за пълна звукова изолация на главния герой от околния свят е съвсем правдоподобно. Тази доброволна изолация на главния герой от света всъщност е сърцевината на филма, но както казах, аз няма да ви разкривам подробности от сюжета. След средата на филма, музиката изведнъж изчезва и остава огромна дупка в която зрител и главен герой започват да потъват, но това е тема на един друг разговор...
През 1991, по време на една от поредните кино-панорами, имах щастието да се снабдя с билети закупени "на черно" за световната /поне така бе съобщено тогава/ премиера на вендърсовия шедьовър Until The End Of The World. Прожекцията бе само една и тя бе извън официалната програма на фестивала. Помня, че организаторите бяха подценили българската публика и премиерата се състоя в тогавашната Зала № 12 на НДК /сега мисля, част от бТВ/, която определено бе твърде тясна за почитателите на този самобитен режисьор. Субтитири нямаше, замести ги симулативен превод от който почти нищо не се разбра, но за сметка на това самия филм съдържа твърде малко диалози и това не беше особено голям проблем. И друг път съм казвал, Until The End Of The World е в личния ми топ 5 за всички времена. Този филм е изкуство от друга, висша форма.
Но, нека да се върнем в днешно време. Снощи в Зала № 1 на НДК бе закрит 13-ят СФФ и той бе закрит подобаващо с премиера на последния филм на Wim Wenders, наречен Palermo Shooting. Заглавието на филма бе преведено на български като "Снимки в Палермо", което не ми се струва съвсем удачно предвид играта на думи и самото кино-повествование, но както и да е. Организаторите се бяха постарали да осигурят присъсвието на самия Wim Wenders в залата, който сподели няколко думи с публиката, относно последното си произведение преди лампите да загаснат и прожекцията да започне...
Да гледаш филм на Вендърс в зала, в която присъства самия Вендърс, е почти спиритично изживяване за което не бих се наел да говоря в този миг. Естествено не бих се и осмелил да анализирам, още по-малко да преразказвам Palermo Shooting. Всеки от вас би намерил в този филм своя истина, свой ракурс, свой кошмар или съновидение. Само ще кажа, че за мен поне, Palermo Shooting е може би най-нетипичния филм на Wim Wenders. В този филм немецът се е опитал да бъде модерен, да бъде искрен, да бъде разбираем за широката публика и най-накрая да бъде Wim Wenders. Дали е успял е трудно да се каже след един единствен прочит на Palermo Shooting. Като всеки вендърсов филм и този не прави изключение. Зрителят има нужда от време за размисъл, преди неизбежния втори прочит на творбата. Лично за мен от първия прочит, най-траен отпечатък в съзнанието ми оставиха три важни елемента без които този филм нямаше да представлява това което е.
1. Водещата роля на саундтрака в кино-повествованието.
За пореден път Вендърс демонстрира привързаност към рок музиката. За пореден път един от главните герои на вендърсов филм се нарича Original Motion Picture Soundtrack. Не случайно с неговата смърт в средата на филма, започва и агонията на главния герой. Появата на самия Лу Рийд бе посрещната от мен с възклицание на първи балкон на НДК. Лу Рийд, ще го видя ли някога на живо?
2. Стилстиката.
За първи път виждам различна стилистика във филм на Вендърс. Във финалната, кулминационна сцена от филма, Вендърс използва стилистика близка до тази на Тери Гилиъм. Поразително!
3. Оригиналното озвучаване на филма.
През първата половина на лентата, главният герой почти през цялото време слуша музика в движение. За да се изолира от околния свят, той слуша тази музика през слушалки. Това, което наричам оригинално озвучаване, е начинът по който звучи музиката на екран. Героят поставя първо дясната слушалка в ухото си и зрителя чува само десния канал на говорителя. След кратко наместване, пукот и звуков дисбаланс, героят поставя и лявата слушалка. Едва тогава зрителят е в състояние да се наслади на завършен стерео звук, като усещането за пълна звукова изолация на главния герой от околния свят е съвсем правдоподобно. Тази доброволна изолация на главния герой от света всъщност е сърцевината на филма, но както казах, аз няма да ви разкривам подробности от сюжета. След средата на филма, музиката изведнъж изчезва и остава огромна дупка в която зрител и главен герой започват да потъват, но това е тема на един друг разговор...
Edited by marillion, 16 март 2009 - 10:35 .
18.06.2017 - Phil Collins
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
#671
Posted 18 март 2009 - 16:21

The International
Увлекателен филм, Том Тиквер се е справил и този път
The mind is its own place, and in itself
Can make a Heav'n of Hell, a Hell of Heav'n
What matter where, if I be still the same?
Can make a Heav'n of Hell, a Hell of Heav'n
What matter where, if I be still the same?
#672
Posted 18 март 2009 - 20:57

Още като разбрах, че главната роля е поверена на мой дългогодишен любимец, реших да не пропускам този филм в никакъв случай. С радост установих, че той се справя чудесно като актьор, а и че Вендерс е направил много хубав филм, в който всеки може да намери по нещо за себе си и да се замисли за нещата от живота.....
The mind is its own place, and in itself
Can make a Heav'n of Hell, a Hell of Heav'n
What matter where, if I be still the same?
Can make a Heav'n of Hell, a Hell of Heav'n
What matter where, if I be still the same?
#673
Posted 02 април 2009 - 17:34
"Мастилено сърце" с Брендън Фрейзър. Напоследък покрай малкия гледам доста "детски" филми. Но в това няма нищо лошо, разтоварващи са.
#674
Posted 19 април 2009 - 13:24
Като види тази тема, човек ще реши, че в последните седмици съфорумците не са гледали филми. ХиХи...
"One Man's Justice", известен на български като "Един луд кучи син" или "Войната на Норт". Беше ви един от любимите филми, когато бях на дванайсет. Бях забравил колко ме кефи.
"One Man's Justice", известен на български като "Един луд кучи син" или "Войната на Норт". Беше ви един от любимите филми, когато бях на дванайсет. Бях забравил колко ме кефи.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
#675
Posted 22 април 2009 - 02:44
Коментарите са излишни.
.:I HOPE I'LL DIE BEFORE I GET OLD:.
...fictional seduction on a black snow sky,sadness kills the superman,even fathers cry...
#676
Posted 26 април 2009 - 13:45
Aliens Vs Monsters или обратното.Детско филмче ама много добро и забавно
#677
Posted 02 май 2009 - 17:45
киното на Бергман е като някакво напукано, назъбено огледало, дето ти бръква с мрачното отражение и оперира деликатно с начупените късове
#678
Posted 05 май 2009 - 12:11
My Bloody Valentine (1981)

Все още не съм гледал новата версия, но от това което чувам, не е кой знае какво и едва ли ще ми хареса повече от оригинала.

Все още не съм гледал новата версия, но от това което чувам, не е кой знае какво и едва ли ще ми хареса повече от оригинала.
Non Nobis Domine, Non Nobis... Sed Nomini Tuo Da Gloriam!
#679
Posted 07 май 2009 - 10:30
I Love You, Man
Забавна комедия, в която главните герои са големи фенове на Rush и в една сцена от филма куфят на истински концерт на любимците си
It's in your heart, it's in my soul, in your own reality
Vanquish the pain
Don't want to see it fail!
Vanquish the pain
Don't want to see it fail!
#680
Posted 07 май 2009 - 11:10
Чак пък Забавна.. На повечето моменти в залата бяхме - wtf
Rush - добре, "Маршал" - също, но поне да не бяха затрили малкия потенциал така лековато и плитко.
Rush - добре, "Маршал" - също, но поне да не бяха затрили малкия потенциал така лековато и плитко.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users



This topic is locked









