"Измислена страничка във Фейсбук" е в смисъл на "фалшива". Търсил ли си ФБ-профил на любима своя група или музикант и да установиш, че има 10, 20 или 30 такива и не знаеш коя е истинската?
Във "Фейсбук" всеки може да си направи фалшива страница и, както казах, "да покани Металика".
Имейл също може да се фалшифицира, но много по-лесно се проверява. И, освен това, с комуникацията по имейл се установява доверена връзка между медия и промоутър.
Накрая, и не на последно място, няма ли право една медия да има предпочитан метод на работа? Позволете ни ние така да искаме да работим. Значи, ако има промоутър, който не праща прес-съобщения, а се ограничава само до пускане на информацията си във "Фейсбук", той е големият пич. А ако има медия, която държи да получава такива съобщения по имейл (при положение, че 99% от промоутърите пращат редовно такива), тя е с нещо крива. До-о-о-обре
Накрая и на последно място:
От известно време правим игрите на сайта само във "Фейсбук". И много често има недоволство "А който няма Фейсбук?"
Аз, например, нямам. Как да следя какво пуска този или онзи там?