

Sofia Rocks 20127-8 юли 2012, Национален стадион "Васил Левски"
Started by Satyr, яну 22 2012 12:16
1082 replies to this topic
#361
Posted 05 март 2012 - 18:15
Въпросът не опира до парите, а до това какво купуваш с тях. Цените са ниски, но когато се интересуваш само от един конкретен изпълнител, това няма значение. Не бих дал 60 или 90 лева за няколко песни на Iggy & The Stooges плюс още много друга музика, която иначе не бих слушал дори като фон. Разбира се, мнозинството от присъстващите ще са там повече заради самото преживяване, отколкото дълбоко лично пристрастие, но това не променя факта, че не всички споделят подобно отношение. За мен подобни стадни преживявания (с дъх на евтин алкохол) не представляват интерес. Интересува ме музиката.
By and large, jazz has always been like the kind of a man you wouldn't want your daughter to associate with.
Duke Ellington
Duke Ellington
#363
Posted 05 март 2012 - 18:58
Rob Roy, on 05 март 2012 - 18:15 , said:
Въпросът не опира до парите, а до това какво купуваш с тях. Цените са ниски, но когато се интересуваш само от един конкретен изпълнител, това няма значение.
Това е фестивал, а не концерт. Имайки предвид този факт, всичко друго казано дотук ми се струва излишно. Като не ти се дават пари за една група и възприемаш останалите като досадно натресени - не ходиш. Но и не плюеш по феста (това за плюенето не е конкретно към теб). Аз на Ловешкия фестивал примерно съм присъствал на всяка една вечер заради изживяването наречено "музика на живо". Да, безплатен беше, но никой не ме е заставял насила да стърча пред сцената. А в нито едно от изданията му нямах нито една наистина любима група (за сметка на това открих за себе си няколко). На София Рокс миналата година нямах нито една любима група - отидох и се изкефих (със сигурност не на стадното преживяване и на алкохола). На Спирита отидох заради Kultur Shock - с кеф гледах всичко, което можах (една чудесна добавка към 50-те лева за Шоковете). Оставал съм много доволен от фестивални изпълнения на групи, които по принцип не слушам или дори старателно избягвам. Просто магията на живата музика е нещо страхотно и напълно различно от фенщината и студийните записи. Обожавам музика на живо, без значение какво е отношението ми към групата, стига да не е халтура. Аз лично на София Рокс ще отида заради Ugly Kid Joe. Но вскяка една от останалите групи приемам като един прекрасен бонус и ще ги изгледам с кеф. Защото:
Quote
Интересува ме музиката.

#364
Posted 05 март 2012 - 20:49
+1
Да, възможно е на някого да му харесва само една от десетте групи и да няма желание да слуша другите и да дава пари за тях. Това значи, че чисто и просто събитието не е за него. Това не е проблем на организатора, той няма как да угоди на вкусовете на всички.
Все едно някой да се оплаква, че в пакетче със смесени ядки има и фъстъци и лешници, пък той яде само бадеми.
Да, възможно е на някого да му харесва само една от десетте групи и да няма желание да слуша другите и да дава пари за тях. Това значи, че чисто и просто събитието не е за него. Това не е проблем на организатора, той няма как да угоди на вкусовете на всички.

Все едно някой да се оплаква, че в пакетче със смесени ядки има и фъстъци и лешници, пък той яде само бадеми.

There's a devil crawling along your floor
#365
Posted 05 март 2012 - 21:14
Jimmy Pop, on 05 март 2012 - 18:58 , said:
Това е фестивал, а не концерт. Имайки предвид този факт, всичко друго казано дотук ми се струва излишно. Като не ти се дават пари за една група и възприемаш останалите като досадно натресени - не ходиш. Но и не плюеш по феста (това за плюенето не е конкретно към теб). Аз на Ловешкия фестивал примерно съм присъствал на всяка една вечер заради изживяването наречено "музика на живо". Да, безплатен беше, но никой не ме е заставял насила да стърча пред сцената. А в нито едно от изданията му нямах нито една наистина любима група (за сметка на това открих за себе си няколко). На София Рокс миналата година нямах нито една любима група - отидох и се изкефих (със сигурност не на стадното преживяване и на алкохола). На Спирита отидох заради Kultur Shock - с кеф гледах всичко, което можах (една чудесна добавка към 50-те лева за Шоковете). Оставал съм много доволен от фестивални изпълнения на групи, които по принцип не слушам или дори старателно избягвам. Просто магията на живата музика е нещо страхотно и напълно различно от фенщината и студийните записи. Обожавам музика на живо, без значение какво е отношението ми към групата, стига да не е халтура. Аз лично на София Рокс ще отида заради Ugly Kid Joe. Но вскяка една от останалите групи приемам като един прекрасен бонус и ще ги изгледам с кеф. Защото:


+1.
Аз за себе си примерно преди 2 години открих Антракс(или там както се пишат).
Има хора и хора.Едните ходят на фестове,щото ги кефи музика на живо,други пък не ходят щото предпочитат чисти концерти.
Edited by Carlsberg, 05 март 2012 - 21:15 .
#367
Posted 06 март 2012 - 00:17
Rob Roy, on 05 март 2012 - 18:15 , said:
За мен подобни стадни преживявания (с дъх на евтин алкохол) не представляват интерес.
Елитарно.
NO SINGLE BOOK WERE BEHELDEN BY ME
OH, NO QUESTION I CANNOT DO ANSWER
ONLY ONE SINGLE LAMP DO SHOW ME THIS WAY
AND THAT IS THE EYE OF SATAN!
OH, NO QUESTION I CANNOT DO ANSWER
ONLY ONE SINGLE LAMP DO SHOW ME THIS WAY
AND THAT IS THE EYE OF SATAN!
#368
Posted 06 март 2012 - 09:45
Включването ми в темата бе във връзка с това, че нееднократно беше изразено учудване как някои хора искат еднодневни билети, при положение, че цените на фестивала са ниски. Цените са ниски, като за фестивал, но ако човек се интересува само от един конкретен изпълнител, който не свири последен (съответно с най-дълъг сет), 90 лева (или 60, ако си с бинокъл или орлово зрение) са доста пари за една дузина песни и още много други, които не ти харесват. Заради подобни положения има хора които искат еднодневни билети. 
От 2004 година насам не съм пропускал "Цвете за Гошо" и концертите за празникът на София. И двете мероприятия се случват в Южния парк (впрочем, преди няколко седмици махнаха сцената от парка...), който е на 10-15 минути пеша от вкъщи. Първите години ми беше интересно какво се свири, но в последствие дори спрях да обръщам внимание на музиката. Тези концерти са преди всичко повод да се видим с приятели и познати. Нагледал съм се на пияни метъли, кебапчета и скъпа наливна бира. За това написах, че София Рокс, като социално преживяване, не ми е интересно. Интересува ме само изпълнението на дядо Iggy.

От 2004 година насам не съм пропускал "Цвете за Гошо" и концертите за празникът на София. И двете мероприятия се случват в Южния парк (впрочем, преди няколко седмици махнаха сцената от парка...), който е на 10-15 минути пеша от вкъщи. Първите години ми беше интересно какво се свири, но в последствие дори спрях да обръщам внимание на музиката. Тези концерти са преди всичко повод да се видим с приятели и познати. Нагледал съм се на пияни метъли, кебапчета и скъпа наливна бира. За това написах, че София Рокс, като социално преживяване, не ми е интересно. Интересува ме само изпълнението на дядо Iggy.

By and large, jazz has always been like the kind of a man you wouldn't want your daughter to associate with.
Duke Ellington
Duke Ellington
#369
Posted 06 март 2012 - 10:30
Rob Roy, on 06 март 2012 - 09:45 , said:
Интересува ме само изпълнението на дядо Iggy.


Да не очакваш Том Уейтс да го навести в София за по кафенца с цигарки!?
Още по-конспиративно щеше да бъде, ако беше сложил снимка на Джим Джармуш.

-----------------------------------------
Слушай силно!
Слушай силно!
#370
Posted 06 март 2012 - 10:31
Според мен този фестивал ще го спасят единствено цените и локацията, и то двете заедно взети предвид. Имам усещането, че след промоционалните билети, темпа на продажбите е намалял значително. Не злобея и не искам да се провали този фестивал, защото в крайна сметка може би ще го посетя или поне единия ден, просто разсъждавам. Това вече го писах, но от БЕК явно са си направили сметката, че пускайки еднодневни билети, риска да фалират първия ден е голям, още повече подозирам че са си правили сметка обявявайки Godsmack като ко-хедлайнери да доведат още някой голям на 07-ми (аз лично очаквах Black Sabbath). Така дните ще станат равностойни и ако се закучи с продажбата на двудневните, да пуснат по-евтини еднодневни (примерно 60-65лв за масовите билети - терен), което ще даде нов тласък на продажбите, но явно този вариант е отпаднал.
Сравненията със Сонито 2010 с голямата четворка и Rammstein не са много правилни. В България Рамщайн и Цеца Величкович са популярните имена, събиращи публика, Godsmack и Zeljko Jokcimovich - не! В момента имаме 6 обявени групи, от които само една е за публика на стадион и се опитват да направят и другите 5 за там. Ако в крайна сметка от 10-те групи си остане само с 1 масово популярна като име (Guns), посещаемостта ще е далече от постигнатото 2010, дори 2011. Ще кажете, кой му дреме колко хиляди ще са, нали аз съм там. Така е, но само донякъде, щото това може да доведе пак да ме обвинява Петър Петров, че нямам фестивална култура и може и да е прав, но само да не ми казва, че нямам пазарна култура.
Сравненията със Сонито 2010 с голямата четворка и Rammstein не са много правилни. В България Рамщайн и Цеца Величкович са популярните имена, събиращи публика, Godsmack и Zeljko Jokcimovich - не! В момента имаме 6 обявени групи, от които само една е за публика на стадион и се опитват да направят и другите 5 за там. Ако в крайна сметка от 10-те групи си остане само с 1 масово популярна като име (Guns), посещаемостта ще е далече от постигнатото 2010, дори 2011. Ще кажете, кой му дреме колко хиляди ще са, нали аз съм там. Така е, но само донякъде, щото това може да доведе пак да ме обвинява Петър Петров, че нямам фестивална култура и може и да е прав, но само да не ми казва, че нямам пазарна култура.
#371
Posted 06 март 2012 - 11:01
violator, on 06 март 2012 - 10:30 , said:
Да не очакваш Том Уейтс да го навести в София за по кафенца с цигарки!?
Още по-конспиративно щеше да бъде, ако беше сложил снимка на Джим Джармуш.
Още по-конспиративно щеше да бъде, ако беше сложил снимка на Джим Джармуш.



А вечерта ще се слуша Tom Waits, мда...
By and large, jazz has always been like the kind of a man you wouldn't want your daughter to associate with.
Duke Ellington
Duke Ellington
#372
Posted 06 март 2012 - 11:14
Rob Roy, on 06 март 2012 - 09:45 , said:
Нагледал съм се на пияни метъли, кебапчета и скъпа наливна бира. За това написах, че София Рокс, като социално преживяване, не ми е интересно. Интересува ме само изпълнението на дядо Iggy.
GUNS N’ ROSES
IGGY AND THE STOOGES
WITHIN TEMPTATION
UGLY KID JOE


Пък и винаги може да се влезе само за една група, часът на излизане на всяка една ще бъде обявен предварително.
Edited by Metal Heart, 06 март 2012 - 11:18 .
It's in your heart, it's in my soul, in your own reality
Vanquish the pain
Don't want to see it fail!
Vanquish the pain
Don't want to see it fail!
#374
Posted 06 март 2012 - 11:20
Баси, човек да не се напие един път...

#376
Posted 06 март 2012 - 11:35
Metal Heart, on 06 март 2012 - 11:14 , said:
Пияни метъли за
GUNS N’ ROSES
IGGY AND THE STOOGES
WITHIN TEMPTATION
UGLY KID JOE
Може да има пияни, но силно казано е за тези групи да се съберат метъли 
Пък и винаги може да се влезе само за една група, часът на излизане на всяка една ще бъде обявен предварително.
GUNS N’ ROSES
IGGY AND THE STOOGES
WITHIN TEMPTATION
UGLY KID JOE


Пък и винаги може да се влезе само за една група, часът на излизане на всяка една ще бъде обявен предварително.
Мислиш ли, че повечето от присъстващите ще са там заради личен и дълбок сантимент към групите които ще свирят? На такива фестивали обикновено се събират повече хора заради самото преживяване. Нека направя и едно уточнение, че "метълист" не е човек с афинитет и предпочитания към метъла, а човек с афинитет и предпочитание към позата "вижте ме, аз съм различен от вас".
By and large, jazz has always been like the kind of a man you wouldn't want your daughter to associate with.
Duke Ellington
Duke Ellington
#377
Posted 06 март 2012 - 15:08
Rob Roy, on 06 март 2012 - 11:35 , said:
Мислиш ли, че повечето от присъстващите ще са там заради личен и дълбок сантимент към групите които ще свирят? На такива фестивали обикновено се събират повече хора заради самото преживяване. Нека направя и едно уточнение, че "метълист" не е човек с афинитет и предпочитания към метъла, а човек с афинитет и предпочитание към позата "вижте ме, аз съм различен от вас".
Аз не мисля, че в скоро време съм чел по-абсурдни писания. Не зная за металистите или за хората, които плащат 120 лв, ей така, за преживяването... но ти определено с постовете си не казваш нищо по-различно от 'Вижте ме'

И да, логнах се само за да ти отговоря. Направо съм изумен... какви хора имат свободното време да пишат такива неща по форумите.
Edited by Scardust, 06 март 2012 - 15:09 .
What am i supposed to do when the sky begins to fall ?
#379
Posted 06 март 2012 - 15:35
Говорихме в аспекта на 'металистите'. Не на хората които ще отидат да чуят 'Повече не си ми майка' в изпълнение на Кендълмас и ще светят със запалки от трибуните

What am i supposed to do when the sky begins to fall ?
#380
Posted 06 март 2012 - 15:57
За мен също винаги е било интересно твърдението, че "маргиналии", чалга и др. фенове дават 50-60 и нагоре лева, за да чуят на живо няколко балади, били те на Металика или на Скорпиънс.... Без да го отричам. Обаче, ако е вярно че Сульо, дето щрака с пръсти по чалготеката, дава 50+ лв. за една песен, а Пульо, който иначе е много "трю", не ги дава, защото някой фестивал му е "манджа с грозде", то значи Сульо е по-големият фен!
WeRock.bg - сайт за Праведна музика
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users