marillion, on Mar 9 2011, 11:33, said:
По този начин публика от 170 000 зрители се изнася за по-малко от два часа и без никакво струпване. Затова си мисля, че евентуална организация с железопътен транспорт, може да свърши добра работа и за този фестивал...
Това е прекрасно. Абсолютно го вярвам. Но нека не сравняваме несравними неща. Транспортните комуникации на България и Англия си приличат единствено по....осовите линии.
След края на голям претъпкан концерт в нормална държава се случва следното:
1. На десетата минута си извън залата. Излязъл си през някой от стоте и един входа.
2. На двайстата минута си хванал метро. Някоя от специално пуснатите огромен брой допълнителни мотриси.
3. На половиния час си в центъра на града.
4. На четиридесетата минута си пиеш питието в квартирата.
След края на голям претъпкан концерт в София,
ако предвидливо не се изнесеш на последните песни, се случва следното:
1. На първия час излизаш от
единствения вход.
2. На първия час и половина излизаш от неосветения и необозначен район на съоръжението.
3. На втория час успяваш да хванеш номално такси. Защото около стадиона дебнат предимно копърки. Да се натъпчеш в градски транспорт след концерт доскоро беше кауза пердута. Сега поне до Националния стадион има метро. Но пак си е изключение.
4. Ако няма много задръствания, на втория час и двадесетата минута си вкъщи. Премръзнал, бесен и попържащ.