

Sonisphere Festival 2011 - ОТМЕНЕН!21.06.2011г. - Хиподрум "Банкя"
Started by Satyr, дек 02 2010 08:52
1563 replies to this topic
#1381
Posted 14 юни 2011 - 17:26
Айде стига с тази "Фестивална култура", доказахме пред всички, че не можем да отидем 30 000 на концерт на Айрън Мейдън, Слипнот, Алис Купър, Апокалиптика и Мастодон!
. . . And Justice For All
#1382
Posted 14 юни 2011 - 17:49
Не, доказахме, че не искаме.
Демокрация е в тази държава, уж.

Don't mistake lack of talent for genius.
#1383
Posted 14 юни 2011 - 17:49
deluxworld, on Jun 14 2011, 17:26, said:
Айде стига с тази "Фестивална култура", доказахме пред всички, че не можем да отидем 30 000 на концерт на Айрън Мейдън, Слипнот, Алис Купър, Апокалиптика и Мастодон!
`щото, мен ако питаш, единственото, което българските фенове доказаха сега, е, че няма да позволят на промоутърите да ги правят на маймуни. Което не е малко. Петър Петров показа, освен това, колко е лесно човек да се срине в очите на хора, които до момента са питаели огромно уважение към него, с лъжи, полуистини, жалки измъквания, прехвърляне на отговорност и т.н. Съжалявам, че го казвам, обаче всичко сочи именно към факта, че Петров просто излъга грубо в опитите да покрие нещоситам. Ако Slipknot и Алис Купър не бяха обявили, че няма да участват на т.нар. фест, кога щяхме да разберем, че пропада? Щяхме ли сега да знаем?
И да, верно, стига с тази "фестивална култура". `щото явно човекът, който ни вкара тоя израз в устите, явно сам не знае какво означава.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
#1384
Posted 14 юни 2011 - 18:44
marillion, on Jun 14 2011, 17:21, said:
В случая "ВЕС" зависят и от трета страна и тогава когато третата страна реши, че този фестивал е в разрез с правата и интересите на артистите и сключения между тях многостранен договор, тогава си изправен пред независещи от теб причини и си длъжен да се съобразиш с решението на държателя на правата.
Що се отнася до "официалното им изявление" от днес - звучи повече от нелепо. Сори, но няма как да повярвам на дивотиите за "независещите от тях обстоятелства", след като цяла седмица се мъчиха да се измъкват с блудкави обяснения, затова и предпочитам да вярвам на мениджърите на Слипнот, Алис Купър и Мейдън, които си го казват кратко, ясно и в прав текст:
Quote
the local promoter, Marcel Avram and Balkan Entertainment have unfortunately decided to cancel this year's Sonisphere Festival in Sofia, Bulgaria.
#1385
Posted 14 юни 2011 - 18:58
Аз пак да кажа, не се вживявам в защитник на БЕК, опитвам се да бъда безпристрастен!
Изявлението на мениджърите на тези групи е също толкова субективно колкото и това на БЕК. В подобни ситуации всяка страна има своя "истина" и се опитва да я представи на обществеността в защита на собствените си интереси. Затова горното изявление считам за също толкова вероятно/невярно, колкото и обяснението на хората от БЕК. Или бъркам логически?
За две неща съм напълно съгласен. Локацията на този фестивал постави бомба със закъснител и това бе отчетено от потенциалните посетители на събитието още в деня на обявяване на самия концерт. Второто с което съм напълно съгласен е забавената реакция на хората от БЕК, но тук има едно голямо НО! Ние с теб не знаем какво съдържат клаузите на договора между БЕК и държателя на правата за фестивала. Твърде е възможно там да е фиксиран определен начин за оповестяване на подобни обстоятелства и този начин да е поставил в невъзможност хората от БЕК да направят официално обръщение преди съответното разрешение от другата страна. Това, разбира се, са чисти спекулации от моя страна, но същите такива спекулации са и всички останали механични обвинения към БЕК и соченото с пръст на Петър Петров, като основен виновник за проваления концерт...
Просто разсъждения - не твърдя, че обезателно съм прав...
Envy, on Jun 14 2011, 19:44, said:
Що се отнася до "официалното им изявление" от днес - звучи повече от нелепо. Сори, но няма как да повярвам на дивотиите за "независещите от тях обстоятелства", след като цяла седмица се мъчиха да се измъкват с блудкави обяснения, затова и предпочитам да вярвам на мениджърите на Слипнот, Алис Купър и Мейдън, които си го казват кратко, ясно и в прав текст:
Изявлението на мениджърите на тези групи е също толкова субективно колкото и това на БЕК. В подобни ситуации всяка страна има своя "истина" и се опитва да я представи на обществеността в защита на собствените си интереси. Затова горното изявление считам за също толкова вероятно/невярно, колкото и обяснението на хората от БЕК. Или бъркам логически?
Envy, on Jun 14 2011, 19:44, said:
Не групите, не трети и четвърти страни, а местният промоутър е взел решението. Как по-ясно да бъде казано? И от кого още? Наистина недоумявам как все още някой може да защитава БЕК в конкретния случай. Да, миналата година се справиха чудесно с какво ли не, но тази се осраха. Факт. И вината си е изцяло тяхна. Можеха просто да кажат: "Сори, пичове, правихме си някакви планове - сгрешихме - фестът се издъни." Няма лошо - и те са хора, а хората грешат, но да се мъчиш да шикалкавиш по такъв кретенски начин и да се надяваш, че няколко хиляди ще ти се връзват до безкрай... Май няма как да стане.
За две неща съм напълно съгласен. Локацията на този фестивал постави бомба със закъснител и това бе отчетено от потенциалните посетители на събитието още в деня на обявяване на самия концерт. Второто с което съм напълно съгласен е забавената реакция на хората от БЕК, но тук има едно голямо НО! Ние с теб не знаем какво съдържат клаузите на договора между БЕК и държателя на правата за фестивала. Твърде е възможно там да е фиксиран определен начин за оповестяване на подобни обстоятелства и този начин да е поставил в невъзможност хората от БЕК да направят официално обръщение преди съответното разрешение от другата страна. Това, разбира се, са чисти спекулации от моя страна, но същите такива спекулации са и всички останали механични обвинения към БЕК и соченото с пръст на Петър Петров, като основен виновник за проваления концерт...
Просто разсъждения - не твърдя, че обезателно съм прав...
18.06.2017 - Phil Collins
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
#1386
Posted 14 юни 2011 - 19:11
stormbringer, on Jun 14 2011, 07:04, said:
Колкото и странно да звучи на няколко пъти ми се е случвало да идвам от чужбина в БГ заради концерти/фестивали

marillion, on Jun 14 2011, 07:21, said:
В случая "ВЕС" зависят и от трета страна и тогава когато третата страна реши, че този фестивал е в разрез с правата и интересите на артистите и сключения между тях многостранен договор, тогава си изправен пред независещи от теб причини и си длъжен да се съобразиш с решението на държателя на правата.
Мда. Но, дори да зависиш, имаш действия в твоя собствена власт. Ако с тези действия дадеш основание на третата страна да отмени концерта...
Имаме по принцип три типа причини:
а. Изпълнител направи сакътлък - с други думи не може да участва
б. "Макро" организатор реши, че на дадено място няма да се организира - де да знае човек, и война може да почне някъде
в. Локален организатор - негови местни причини, действия, обстоятелства
Какви билети ще продава, как ще дислоцира концерта и т.н. са въпроси на БЕК. Ако тяхната органзация даде основания на "Макро" организатора да направи нещо - е, това не са "независещи причини". Знаеш какво са "случайно събитие", "непреодолима сила" и т.н. Не виждам тук такива. Не ги приравнявам на "независещи причини", но ми се струва, че са от една категория явления.
И контра това което написах - при положение, че не знаем точни договорни задължения и параметри, в момента само спекулираме. Със същата сила мога да пия бира в къщи и да се опитвам да позная броя на пингвините на Антрактида.
Plus Ultra.
"This world is totally fugazi."
"We will always be so much more human than we wish to be."
"From the Stars back to our Cities"
Jazz fusion audio centre
1001 albums online
"This world is totally fugazi."
"We will always be so much more human than we wish to be."
"From the Stars back to our Cities"
Jazz fusion audio centre
1001 albums online
#1387
Posted 14 юни 2011 - 19:14
marillion, on Jun 14 2011, 18:58, said:
Изявлението на мениджърите на тези групи е също толкова субективно колкото и това на БЕК. В подобни ситуации всяка страна има своя "истина" и се опитва да я представи на обществеността в защита на собствените си интереси. Затова горното изявление считам за също толкова вероятно/невярно, колкото и обяснението на хората от БЕК. Или бъркам логически?
Това е малко като вероятността да познаеш едно число от тотото, сравнена с вероятността да познаеш всичките. Да познаеш едно число вероятността е 1/49, което е много по-голямо от вероятността да познаеш шест числа - тя е (1/49)*(1/48)*(1/47)*(1/46)*(1/45)*(1/44). Това, естествено, е просто пример, при това не е особено коректен, но мисля, че илюстрира добре какво искам да кажа.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
#1388
Posted 14 юни 2011 - 19:19
marillion, on Jun 14 2011, 19:58, said:
Ние с теб не знаем какво съдържат клаузите на договора между БЕК и държателя на правата за фестивала. Твърде е възможно там да е фиксиран определен начин за оповестяване на подобни обстоятелства и този начин да е поставил в невъзможност хората от БЕК да направят официално обръщение преди съответното разрешение от другата страна.

#1389
Posted 14 юни 2011 - 20:03
Абе има ли евреин замесен - той е виновен!

Edited by Satyr, 14 юни 2011 - 23:07 .
Нарушение на правилата
Останал сам, прегърнах здрача
Изгубил се, открих нощта
На твоя гроб не ще да плача
Пред твоя кръст не ще скърбя
Изгубил се, открих нощта
На твоя гроб не ще да плача
Пред твоя кръст не ще скърбя
#1390
Posted 14 юни 2011 - 20:17
БЕК направо си просеха да се провали фестивала. Цените, мястото и освен това решиха сами да си правят конкуренция със Sofia Rocks. Пълно безумие.
Аз лично очаквах провала на фестивала и затова отлагах взимането на билет до последно. Сега втора поредна година няма да мога да гледам Mastodon след като са обявили, че ще свирят в България.
Аз лично очаквах провала на фестивала и затова отлагах взимането на билет до последно. Сега втора поредна година няма да мога да гледам Mastodon след като са обявили, че ще свирят в България.
One Shih Tzu ... Seven Psychopaths
#1391
Posted 14 юни 2011 - 21:02
Нали знаеш, че подобни изказвания не се толерират тук?
I don't know how I managed it...
#1392
Posted 14 юни 2011 - 21:11
Знам, ма не се сдържах

Останал сам, прегърнах здрача
Изгубил се, открих нощта
На твоя гроб не ще да плача
Пред твоя кръст не ще скърбя
Изгубил се, открих нощта
На твоя гроб не ще да плача
Пред твоя кръст не ще скърбя
#1393
Posted 14 юни 2011 - 21:51
Мислех си... само да споделя някои мои размисли. Като стана дума за фестивалите по света по поляни и Банкя.
Аз не обичам да ходя по фестивали (затова сигурно щях да ида на този концерт Сонисфиъра), но един от пътите, когато съм посещавала подобно мероприятие, бе преди няколко години, за да гледам Рейдиохед на Rock Werchter в Белгия - това е един от най-старите европейски фестивали и един от доста неудобните за посещение от България, особено тогава, когато още нямаше лоу кост до Брюксел (то не, че сега има, при размерите на Белгия Шарлероа се намира по-близо до Франция, отколкото до столицата
). Реших обаче да ида там, защото имам приятели в града, край който се организира фестивала, нищо, че като пътуване ми излезе доста по-скъпо, отколкото ако ги бях хванала на някой по-близък фест.
Рок Верхтер е буквално наред голото равно поле (нещо твърде лесно за постигане в тази плоска като тепсия страна). На километри от Льовен, до едно малко селце. От Брюксел е на няколко десетки километра (ще излъжа колко точно, може да са 20, може 50). Обаче да ида и да се върна беше много по-лесно, отколкото упражнението до Банкя, защото от Брюксел има изключително начесто влакове до Льовен (ама говоря за влакове, не за тия недоразумения, които използва БДЖ), а от Льовен имаше на всеки 20 минути безплатен автобус от гарата до входа на феста, непрекъснато, и трите дни (ама автобус, а не това, дето ползват от СКГТ).
А като решиш да си ходиш, дори да е в 2, 3 или 4 през нощта, на 20 минути от входа на феста тръгва автобус за града (през цялата нощ), пък пред него едни любезни хора пускат да се качат само определен брой фенове, за да не се претъпква, и другите се натоварват по разпределение в следващите. Реално погледнато от Банкя и пеша може да се прибере човек. Не разбирам обаче защо трябва да му се налага.
И още нещо се сетих... като става дума за концертите на поп изпълнителите най-вече. Мисля, че твърде често забравяме, че концертите са най-вече шоу и бизнес. Те не са замислени от изпълнителите и организаторите като състезание кой е по-голям фен и кой знае най-много песни, дати от историята на групата и кой може да рецитира имената на албумите отзад-напред. Безспорно музикантите се кефят, като видят отдадени фенове, но не по-малко им е кеф да си приберат хонорара. А той никога няма да може да е желаният от тях, ако го плащат само фенове (за по-екстремните жанрове - не само в рока и метъла - нещата са по-различни, но пък и там концертите са много по-малко шоу и бизнес). Един театър никога няма да си напълни залите, ако ходят само запознати с материята на театъра. Издателствата щяха да фалират, ако книги купуваха само филолозите. Изкуството е и забавление, а някои форми, като въпросните концерти - още повече и най-вече. Право да се забавляват имат не само феновете на групата. Това, че някой е отишъл от любопитство, защото е нямало какво да прави, защото е искал да чуе точно една песен, защото... по никакъв начин не го прави нещо по-малко от тези, които могат да изпеят цялата дискография на групата и да изсвирят инструменталите от бонус траковете за японските издания. Не мога да приема ходенето по концерти като доказване кой е по-по-най. Ако изобщо може да се говори за показва на фенщина и подкрепа на групи, то това е най-оправдано спрямо местните такива, които наистина имат нужда от това. Мисля аз.
Аз не обичам да ходя по фестивали (затова сигурно щях да ида на този концерт Сонисфиъра), но един от пътите, когато съм посещавала подобно мероприятие, бе преди няколко години, за да гледам Рейдиохед на Rock Werchter в Белгия - това е един от най-старите европейски фестивали и един от доста неудобните за посещение от България, особено тогава, когато още нямаше лоу кост до Брюксел (то не, че сега има, при размерите на Белгия Шарлероа се намира по-близо до Франция, отколкото до столицата

Рок Верхтер е буквално наред голото равно поле (нещо твърде лесно за постигане в тази плоска като тепсия страна). На километри от Льовен, до едно малко селце. От Брюксел е на няколко десетки километра (ще излъжа колко точно, може да са 20, може 50). Обаче да ида и да се върна беше много по-лесно, отколкото упражнението до Банкя, защото от Брюксел има изключително начесто влакове до Льовен (ама говоря за влакове, не за тия недоразумения, които използва БДЖ), а от Льовен имаше на всеки 20 минути безплатен автобус от гарата до входа на феста, непрекъснато, и трите дни (ама автобус, а не това, дето ползват от СКГТ).
А като решиш да си ходиш, дори да е в 2, 3 или 4 през нощта, на 20 минути от входа на феста тръгва автобус за града (през цялата нощ), пък пред него едни любезни хора пускат да се качат само определен брой фенове, за да не се претъпква, и другите се натоварват по разпределение в следващите. Реално погледнато от Банкя и пеша може да се прибере човек. Не разбирам обаче защо трябва да му се налага.
И още нещо се сетих... като става дума за концертите на поп изпълнителите най-вече. Мисля, че твърде често забравяме, че концертите са най-вече шоу и бизнес. Те не са замислени от изпълнителите и организаторите като състезание кой е по-голям фен и кой знае най-много песни, дати от историята на групата и кой може да рецитира имената на албумите отзад-напред. Безспорно музикантите се кефят, като видят отдадени фенове, но не по-малко им е кеф да си приберат хонорара. А той никога няма да може да е желаният от тях, ако го плащат само фенове (за по-екстремните жанрове - не само в рока и метъла - нещата са по-различни, но пък и там концертите са много по-малко шоу и бизнес). Един театър никога няма да си напълни залите, ако ходят само запознати с материята на театъра. Издателствата щяха да фалират, ако книги купуваха само филолозите. Изкуството е и забавление, а някои форми, като въпросните концерти - още повече и най-вече. Право да се забавляват имат не само феновете на групата. Това, че някой е отишъл от любопитство, защото е нямало какво да прави, защото е искал да чуе точно една песен, защото... по никакъв начин не го прави нещо по-малко от тези, които могат да изпеят цялата дискография на групата и да изсвирят инструменталите от бонус траковете за японските издания. Не мога да приема ходенето по концерти като доказване кой е по-по-най. Ако изобщо може да се говори за показва на фенщина и подкрепа на групи, то това е най-оправдано спрямо местните такива, които наистина имат нужда от това. Мисля аз.

On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux.
#1394
Posted 14 юни 2011 - 22:14
Тигър, on Jun 14 2011, 18:49, said:
За да доказваш нещо ли ходиш по концерти, или за да се накефиш? И пред кого какво доказваш?
`щото, мен ако питаш, единственото, което българските фенове доказаха сега, е, че няма да позволят на промоутърите да ги правят на маймуни. Което не е малко. Петър Петров показа, освен това, колко е лесно човек да се срине в очите на хора, които до момента са питаели огромно уважение към него, с лъжи, полуистини, жалки измъквания, прехвърляне на отговорност и т.н. Съжалявам, че го казвам, обаче всичко сочи именно към факта, че Петров просто излъга грубо в опитите да покрие нещоситам. Ако Slipknot и Алис Купър не бяха обявили, че няма да участват на т.нар. фест, кога щяхме да разберем, че пропада? Щяхме ли сега да знаем?
И да, верно, стига с тази "фестивална култура". `щото явно човекът, който ни вкара тоя израз в устите, явно сам не знае какво означава.
`щото, мен ако питаш, единственото, което българските фенове доказаха сега, е, че няма да позволят на промоутърите да ги правят на маймуни. Което не е малко. Петър Петров показа, освен това, колко е лесно човек да се срине в очите на хора, които до момента са питаели огромно уважение към него, с лъжи, полуистини, жалки измъквания, прехвърляне на отговорност и т.н. Съжалявам, че го казвам, обаче всичко сочи именно към факта, че Петров просто излъга грубо в опитите да покрие нещоситам. Ако Slipknot и Алис Купър не бяха обявили, че няма да участват на т.нар. фест, кога щяхме да разберем, че пропада? Щяхме ли сега да знаем?
И да, верно, стига с тази "фестивална култура". `щото явно човекът, който ни вкара тоя израз в устите, явно сам не знае какво означава.
Edited by deluxworld, 14 юни 2011 - 22:23 .
. . . And Justice For All
#1395
Posted 14 юни 2011 - 22:43
В тази ситуация с отмяната на фестивалът, законът на Мърфи, важи с пълна сила :Нещата вместо да се влошават, те става все по-критични.
По долги истражувања и обиди, научниците од МАНУ открија начин како да ревитализираат луѓе. Одлучиле прв да заживее Гоце Делчев, бидејќи другите револуционери и преродбеници не им биле предадени од браќата комунисти. Откако го заживели се собрале околу него и му рекле:
- Еве ти бај Гоце наши македонски весници, еве ти наша македонска телевизија. Гледај каква убава независна и самостојна држава направивме. Чети и гледаj два дена и ќе дојдеме да си зборуваме пак.
По два дена влегува целата делегација во собата и гледаат, Гоце го нема а на масата белешка од него:
“Аз съм в София. Вдигайте останалите. Почваме всичко отначало."
- Еве ти бај Гоце наши македонски весници, еве ти наша македонска телевизија. Гледај каква убава независна и самостојна држава направивме. Чети и гледаj два дена и ќе дојдеме да си зборуваме пак.
По два дена влегува целата делегација во собата и гледаат, Гоце го нема а на масата белешка од него:
“Аз съм в София. Вдигайте останалите. Почваме всичко отначало."
#1396
Posted 14 юни 2011 - 23:31
deluxworld, on Jun 14 2011, 22:14, said:
Много ясно, че ходя да се изкефя, ама ми омръзна "цените", "мястото" еми ето сега и цени и място, и докато по другите държави са си на концерт, тука ще е тихо заради това че скапания билет бил малко по скъп, и че било в Банкя сещаш ли се?Болно ми става също така, че 2007 Металика свириха на една поляна на 30 км от Атина, ама имаше сума ти народ и се пръскаше по шевовете, при положение че най-евтиния билет струваше 160 лв. Свириха някакви гърци Дърт Споун Дисийс, Май Дайнг Брайд, Мастодон и Металика, има тук колеги от "Харвестър Оф София" те ще потвърдят.Затова се дразня защото едни скапани 30 лв. повече, и някаква шибана поляна направиха така че да канселират концерта!
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
#1397
Posted 14 юни 2011 - 23:38
Тигър, on Jun 15 2011, 00:31, said:
Хайде стига сравнявахте България с държави, където минималната работна заплата надминава българската максимална, а? И хайде вземете и други фактори предвид, не само цената. Има ги много и бяха изброени в темата вече.
Споко, сега гръцките банки, които са стиснали икономиката ни за топките, ще изсмучат и максималните ни заплатки, за да спасят техните минимални. И то с благословията на нашата държава.

#1398
Posted 14 юни 2011 - 23:46
Аз няма да обяснявам на кои групи от лайн-ъп-а на фестивала съм фен, това според мен не е от чак такова голямо значение. Няма да коментирам и сексуалната ориентация на организаторите, за това се изписаха тонове из нета. Искам само да спомена, от какво се почуствах огорчен, да не кажа омерзен...
От месец се говори, че фестивал (концерт) няма да има, а от седмица е напълно сигурно и въпреки това, хората от ВЕС мълчат като комунисти на разпит пред Гешев?!?
Мисля си, ако имаш капчица чест, излез пред хората и им кажи, "така и така, това се случи, така стана, извинете". Обаче, не! Чакаме до последния момент, лъжем и мажем, а на финала, когато хората вече нямат време да се ориентират към съответния фест в съседни държави, ни се поднасят "независими от нас причини". И възниква тука въпроса, какво не зависеше от Вас? Къде стана земетресение, кой вулкан изригна, кой почина (не дай си Боже!)?
В края на краищата, феновете са дали едни пари за определено време. През това време срещу тези пари текат лихви (забележете, изобщо не споменавам възможността парите да бъдат използвани по по-доходоносен начин, просто лихви).
Но, оставяме настрана лихвите, въпросът е на почтенност. Въпросът е да покажеш минимално уважение към онези, които плащат за хляба на твоята маса. Да бъдеш честен пред хората и пред себе си.
Явно, това е невъзможно в Абсурдистан. Тук трябва да се лъже на дребно, да се изкяри от надеждите на хората, да използваш обичта на феновете, за да си направиш далаверката...
Ееееех, ако Алеко знаеше колко верни ще са думите му след 120 години... дали щеше да ги напише, или щеше и него да го е срам. Защото мен ме е срам от тази държава, от тези нрави, от тези хора.
А тези групи ще отида да ги слушам някъде другаде.
От месец се говори, че фестивал (концерт) няма да има, а от седмица е напълно сигурно и въпреки това, хората от ВЕС мълчат като комунисти на разпит пред Гешев?!?
Мисля си, ако имаш капчица чест, излез пред хората и им кажи, "така и така, това се случи, така стана, извинете". Обаче, не! Чакаме до последния момент, лъжем и мажем, а на финала, когато хората вече нямат време да се ориентират към съответния фест в съседни държави, ни се поднасят "независими от нас причини". И възниква тука въпроса, какво не зависеше от Вас? Къде стана земетресение, кой вулкан изригна, кой почина (не дай си Боже!)?
В края на краищата, феновете са дали едни пари за определено време. През това време срещу тези пари текат лихви (забележете, изобщо не споменавам възможността парите да бъдат използвани по по-доходоносен начин, просто лихви).
Но, оставяме настрана лихвите, въпросът е на почтенност. Въпросът е да покажеш минимално уважение към онези, които плащат за хляба на твоята маса. Да бъдеш честен пред хората и пред себе си.
Явно, това е невъзможно в Абсурдистан. Тук трябва да се лъже на дребно, да се изкяри от надеждите на хората, да използваш обичта на феновете, за да си направиш далаверката...
Ееееех, ако Алеко знаеше колко верни ще са думите му след 120 години... дали щеше да ги напише, или щеше и него да го е срам. Защото мен ме е срам от тази държава, от тези нрави, от тези хора.
А тези групи ще отида да ги слушам някъде другаде.
None are so hopelessly enslaved than those who believe they are free...
#1399
Posted 15 юни 2011 - 02:08
ivjordan - добре дошъл в България... тук периодично си попадаме на паднали концерти, че даже и фестове
Колкото до поляните - аз бих предпочела феста да е максимално далече от града, така и така после някакви доброволци чистим, поне да не ни гледат като извънземни

Колкото до поляните - аз бих предпочела феста да е максимално далече от града, така и така после някакви доброволци чистим, поне да не ни гледат като извънземни

#1400
Posted 15 юни 2011 - 02:20
deluxworld, on Jun 14 2011, 23:14, said:
Много ясно, че ходя да се изкефя, ама ми омръзна "цените", "мястото" еми ето сега и цени и място, и докато по другите държави са си на концерт, тука ще е тихо заради това че скапания билет бил малко по скъп, и че било в Банкя сещаш ли се?Болно ми става също така, че 2007 Металика свириха на една поляна на 30 км от Атина, ама имаше сума ти народ и се пръскаше по шевовете, при положение че най-евтиния билет струваше 160 лв. Свириха някакви гърци Дърт Споун Дисийс, Май Дайнг Брайд, Мастодон и Металика, има тук колеги от "Харвестър Оф София" те ще потвърдят.Затова се дразня защото едни скапани 30 лв. повече, и някаква шибана поляна направиха така че да канселират концерта!
Ами сещаш ли се, че тук има още поне 3 големи фестивала? И че го има момента - "Аз отивам там, където най-много ме кефят групите!"... очевидно за повечето хора това не е било Сони-то, дали заради парите, дали заради групите - все едно. За какво да дам 90-150 лв за Maiden, Apocalyptica и чичко Alice (когото обичам все пак), като за 90лв аз ще видя баси-мамата-и-групите в Каварна?
Започнахме да се пренасищаме откъм концерти и за да има нещо голямо.. не знам, дори Металика не могат, Стоунс вероятно биха събрали някакви хиляди...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users