Jump to content

Портной напуска Dream Theater?!


220 replies to this topic

#181 Davidian

    епископ

  • Тамплиeри
  • PipPipPip
  • 361 posts
  • Gender:Male

Posted 27 април 2011 - 11:50

View PostJurisprudent, on Apr 27 2011, 12:46, said:

Човекът го боли за блуса, кънтрито, мадамката (млада) дето се върти с него и за мароканците, които, той разказва, го приемали много добре и той ходи в пустинята на Мароко и се облича като бедуин и води и Джими Пейдж. Хич не ми е до пеене, току виж се напрегнал и метнал топа за нищо.



Разликата е, че Плант го знаят, ама мен не. Само че аз не искам да ме знаят за това, за което Плант го знаят. :rolleyes:

Забрави за Уулвърхемптън, колега! :D И от тях много се интересува. B)

Ама това, че Плант го знаят,, или, какво мисли относно всичко това, не доказва нищо. Още по-малко, че е образцов вокален изпълнител. :D

#182 Jurisprudent

    Joydivisionist.

  • Енориаши
  • PipPipPipPipPip
  • 2374 posts
  • Gender:Male
  • Location:The Land of Bittersweet Symphonies
  • Interests:- progressive rock, hardrock, heavy metal, thrash&death metal, alternative, wave/darkwave, gothic, post-punk, industrial, jazz, jazz rock, fusion, blues

Posted 27 април 2011 - 12:06

View PostDavidian, on Apr 27 2011, 11:50, said:

образцов вокален изпълнител.

Таквиз - в Консерваторията.

Малкият Плантчо седял лепнат до радиото през 1958, щракал с пръстчета, тактувайки на Колтрейн и Бейкър, и после ходел да се дере в мазето с момчетата от квартала. Това не е история за образцовостта. Това е историята за индустралната тиня, откъдето разни момчета са искали да избягат, по възможност без присъди и убийства. И примерът на Бийтълс им казал: да бе, давай, дрънкай, мацките ще пищят, ще се носите с колата по неведомите пътища и ще е готино; не е като да висиш до 7 вечерта в завода под угрозата да те нареже някоя машина. И Плантчо се орионтирам към гласа от радиото (или духа, както пее една друга група с един дет също мяука и квичи).
Да пали свещ Плант, че го докара до старини, че и на всичко отгоре - с някакъв глас.
Plus Ultra.

"This world is totally fugazi."

"We will always be so much more human than we wish to be."

"From the Stars back to our Cities"


Jazz fusion audio centre

1001 albums online

#183 Тигър

    кардинал

  • Тамплиери
  • PipPipPipPipPip
  • 1998 posts
  • Gender:Male

Posted 27 април 2011 - 12:35

В момента едната страна в спора обяснява, че портокалите не са ябълки, а другата - че предпочита портокали, бтв. Или поне аз оставам с такова впечатление.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.

Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”

#184 Geddy

    Спасителя в RUSH-та

  • Енориаши
  • PipPipPipPipPip
  • 1053 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Progressive Rock, Progressive Metal, Heavy Metal, Hard Rock, Jazz, Jazz-Rock, Prog-Folk, Folk-Rock...

Posted 27 април 2011 - 14:32

View PostFlorimel, on Apr 25 2011, 23:54, said:

Точно нещо такова се очертава. Епизод 1 тук:

(препоръчвам само за хора с излишно време или ДТ фенове до мозъка на костите си)
Иначе, и аз стискам палци за Манджини.
Филмчета, трейлъри, пресрилийзи и всякакви такива неща са част от основния инструментариум на музикалния бизнес в днешни дни - това е начина на музикалната индустрия да дразни постоянно вниманието и нетърпението на феновете. Само че не съм сигурен че всички фенове приемат това изцяло от положителната страна, поне аз не. Ясно е че прослушването на всички барабанисти е минало, ясно е че при такива гении каквито видяхме избора ще е труден, но едва ли ще го правят един месец (примерно). Аз лично предполагам че барабаниста вече е избран...но по всяка вероятност ще изгледаме още 6 епизода посветени на даден барабанист, както в първия се наблягаше предимно на Манджини и едва тогава ще обявят кой е човека. Това някакси прилича на евтина реклама на група която няма какво повече да предложи на феновете си и разчита на тъп PR за да държи вниманието върху себе си. Театрите обаче не са такава банда, поне според мен. Мисля че имат какво да предложат...да, последните години доста противоречиви мнения се появиха. Наред с върлите фенове, се появиха много хора критикуващи последните албуми като едни безкрайни демонстрации на музикантски умения и техника и в същото време безмислени и бездушни. Признавам че и аз самия минах към тази група от хора и в същото време не мога да бъда краен - Театрите си остават една уникална банда, която като че ли има основен принос за развитието и популяризирането на Прогресив метъла като стил. За мен лично си остават една от най-любимите ми банди (макар и вече на малко по задни места в личната ми класация), а и това е бандата която ме запали към прога като цяло (макар че и преди тях бях слушал Флойд, Genesis и едва по късно чух дългогодишните ми номер1 фаворити Rush)...както и да е, много обстоятелствен станах. Исках да кажа че след последния албум пак се върна обичта ми към тях, а раздялата с Майк я приех доста противоречиво, но сега се дразня на това размотаване и нямам търпение да чуя новите неща. Ясно е че Майк беше основна фигура в бандата, ясно е че когато 25 години свириш с някого ставате като семейство и раздялата е трудна, но пък избора е или да приключиш с това или да приемеш предизвикателството да продължиш с нови хора...аз лично съм любопитен и това размотаване и PR акция почват да ме дразнят, а както виждам и не само мен.

p.s. хора, честно, не мога да ви разбера с тези сравнения и квалификации и въобще мерене на чурките на тоя и оня, на тая и оная банда. Ако музиката беше въпрос само на умения и музикално образование, тогава всички щяхме да слушаме класическа музика, писана по всички теоретични канони и изпълнена от изявени възпитаници на музикалните академии...да, ама не. Освен това много пъти съм се опитвал да обясня че музиката не е спорт. В спорта има значение колко гола си вкарал, колко точки си отбелязал, колко километра си пробягал и т.н. и колкото по-добър резултат имаш, толкова по-добър си от някой друг с по-лош резултат. Музиката обаче не е състезание, тя е изкуство, а целта на изкуството е да стигне до хората които го разбират и харесват. Това къде и какво си учил или колко албума си продал или колко публика си събрал или каквото и да е, не е определящ фактор за да кажеш "аз съм по-добър от еди кой си". Дори съм чувал малоумни изказвания от типа "аз мога да свиря солата на Металика едно към едно/по-бързо/по-добре/по-технично от тях самите, следователно съм по-добър от тях"...да де, ама кои са Металика, а кой си ти и кой те знае? Така че глас, умения, бързина, техника, музикално образование и т.н. както и продажби, брой публика и т.н. имат толкова значение за музиката колкото и чифт вмирисани бъбреци от 300 кучета динго (в момента си препрочитам "Пътеводителя :D "). Единственото което има значение е дали дадена музика е стигнала до душата на феновете...е, бройката фенове може да варира в големи граници, но това зависи както от мениджмънт, пр, връзки, пари и други подобни странични фактори, така и от това дали искаш да следваш вълната или да правиш нещо свое. Пък и пак казвам бройката продадени албуми и броя фенове са едни съвсем различни неща. Например Мадона сигурно има много по големи продажби от Слейър...това не я прави по добра от Слейър...но това не прави и Слейър по-добри от нея - тя си има своите фенове, Слейър също, за мен лично Слейър са стойностна музика, а Мадона боклук, но това си е моето мнение, друг мисли друго.

ай стига че се олях с писане и избягах от сапун...пардон, темата... :rolleyes:

View PostHeathenHeart, on 28 януари 2013 - 13:29 , said:

Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:

#185 Geddy

    Спасителя в RUSH-та

  • Енориаши
  • PipPipPipPipPip
  • 1053 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Progressive Rock, Progressive Metal, Heavy Metal, Hard Rock, Jazz, Jazz-Rock, Prog-Folk, Folk-Rock...

Posted 27 април 2011 - 14:42

View PostJurisprudent, on Apr 26 2011, 13:24, said:

Свежи идеи. Да свалят тия доспехи, да се отпусне Петручи към по-мелодична китара, да отвържат Ръдес, стига само е добавял отгоре-отгоре оркестрацийки, да си спомнят кой направи Falling into infinity и A Change of Seasons...Има хляб в групата, ако им дойде музата (и акъла).
къде да се подпиша? :rolleyes:

а, да...да донеса ли и бира за пуканките? :D

View PostHeathenHeart, on 28 януари 2013 - 13:29 , said:

Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:

#186 Jurisprudent

    Joydivisionist.

  • Енориаши
  • PipPipPipPipPip
  • 2374 posts
  • Gender:Male
  • Location:The Land of Bittersweet Symphonies
  • Interests:- progressive rock, hardrock, heavy metal, thrash&death metal, alternative, wave/darkwave, gothic, post-punk, industrial, jazz, jazz rock, fusion, blues

Posted 27 април 2011 - 15:19

View PostGeddy, on Apr 27 2011, 14:42, said:

къде да се подпиша? :rolleyes:

Ти си се подписал вече :D Иначе си напълно прав в нещата, които казваш в твоя пост, така си е. А за техниката да кажа нещо, което мислех и вчера да напиша за Портной ама си виках да не разлайвам кучетата...
Вземете един китарист в метъл група, от средно ниво нагоре. Със сигурност той може да свири бързо, бавно, с 35 различни техники, да е гледал и тренирал уроците на не знам си кой и т.н. Абе много по-техничен е от един Джими Хендрикс. Хендрикс обаче много хора го броят ако не най, то поне един от най-великите китаристи. Не изразявам моето мнение, не коментирам дали е така. Възможно е 1) това да са глупави хора без усет и вкус или да кажем,че те си имат своето си (невярно) мнение; 2)може да виждат у Хендрикс, преди 40г. нещо повече от нашите технични момчета днес. Въпрос за голяма сума пари: какво е то? Отговор има, всеки сам да си отговаря, там е и отговорът какъв му е проблема на Портной, ДТ и т.н.
Plus Ultra.

"This world is totally fugazi."

"We will always be so much more human than we wish to be."

"From the Stars back to our Cities"


Jazz fusion audio centre

1001 albums online

#187 Geddy

    Спасителя в RUSH-та

  • Енориаши
  • PipPipPipPipPip
  • 1053 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Progressive Rock, Progressive Metal, Heavy Metal, Hard Rock, Jazz, Jazz-Rock, Prog-Folk, Folk-Rock...

Posted 27 април 2011 - 15:34

View PostJurisprudent, on Apr 26 2011, 13:24, said:

да си спомнят кой направи Falling into infinity и A Change of Seasons...
опааа, ти Рюдес ли визираше тука? Щото във Falling клавишите са в ръцете на Дерек Шериниън, всъщност единствения студиен албум с него. А и не съм сигурен във този факт (не помня да съм го чел от официален източник), но доколкото знам разрива с Кевин Мур настъпва по време на записите на Awake и албума е завършен с Джордан като гост музикант. След това идва Change of seasons, после Дерек се присъединява за Falling и турнето след него (Once in a livetime-концертния албум) и после вече Рюдес идва като постоянен член...

View PostHeathenHeart, on 28 януари 2013 - 13:29 , said:

Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:

#188 Jurisprudent

    Joydivisionist.

  • Енориаши
  • PipPipPipPipPip
  • 2374 posts
  • Gender:Male
  • Location:The Land of Bittersweet Symphonies
  • Interests:- progressive rock, hardrock, heavy metal, thrash&death metal, alternative, wave/darkwave, gothic, post-punk, industrial, jazz, jazz rock, fusion, blues

Posted 27 април 2011 - 15:41

View PostGeddy, on Apr 27 2011, 16:34, said:

опааа, ти Рюдес ли визираше тука? Щото във Falling клавишите са в ръцете на Дерек Шериниън, всъщност единствения студиен албум с него. А и не съм сигурен във този факт (не помня да съм го чел от официален източник), но доколкото знам разрива с Кевин Мур настъпва по време на записите на Awake и албума е завършен с Джордан като гост музикант. След това идва Change of seasons, после Дерек се присъединява за Falling и турнето след него (Once in a livetime-концертния албум) и после вече Рюдес идва като постоянен член...

Не, не...ти буквално си ме разбрал, нямам предвид този или онзи клавирист. ДТ са създателите на тези албуми. Ако искат да правят същото или по-добро, то е въпроса в тях, да си подредят акъла, способностите, не знам какво, и това е. А за Кевин Мур - да, той напуска при сесиите за Awake. От композиционна гледна точка за мн той е гений за групата; макар да е ясно, че Ръдес им пасва много добре като човек. Но Мур е с такива синтезатопри в първия албум, магия, магия...
Plus Ultra.

"This world is totally fugazi."

"We will always be so much more human than we wish to be."

"From the Stars back to our Cities"


Jazz fusion audio centre

1001 albums online

#189 Geddy

    Спасителя в RUSH-та

  • Енориаши
  • PipPipPipPipPip
  • 1053 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Progressive Rock, Progressive Metal, Heavy Metal, Hard Rock, Jazz, Jazz-Rock, Prog-Folk, Folk-Rock...

Posted 27 април 2011 - 15:46

View PostJurisprudent, on Apr 27 2011, 16:41, said:

Не, не...ти буквално си ме разбрал, нямам предвид този или онзи клавирист. ДТ са създателите на тези албуми. Ако искат да правят същото или по-добро, то е въпроса в тях, да си подредят акъла, способностите, не знам какво, и това е. А за Кевин Мур - да, той напуска при сесиите за Awake. От композиционна гледна точка за мн той е гений за групата; макар да е ясно, че Ръдес им пасва много добре като човек. Но Мур е с такива синтезатопри в първия албум, магия, магия...
съгласен
и да не звуча като олдскул тип, ама Images and Words си остава любимия ми, донякъде заради Мур (факт че харесвам свиренето му и във Fates Warning, макар да не е писал той партиите си, а O.S.I. са ми едни от големите фаворити напоследък)

View PostHeathenHeart, on 28 януари 2013 - 13:29 , said:

Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:

#190 Blacky

    Дунавски вълк

  • Енориаши
  • PipPipPipPipPip
  • 1005 posts

Posted 27 април 2011 - 17:33

View PostOzzy, on Apr 26 2011, 11:34, said:

Меткай линк тук, ако я видиш :worship:
http://www.youtube.com/watch?feature=playe...p;v=-vaDfcKzLbY
...I can hear the silence,
see invisible emptiness...
Pasi Koskinen

#191 Davidian

    епископ

  • Тамплиeри
  • PipPipPip
  • 361 posts
  • Gender:Male

Posted 27 април 2011 - 17:58

View PostТигър, on Apr 27 2011, 13:35, said:

В момента едната страна в спора обяснява, че портокалите не са ябълки, а другата - че предпочита портокали, бтв. Или поне аз оставам с такова впечатление.

Много правилно си разбрал! Даже изключително хубаво си обобщил всичко.

За пореден път ще кажа, че аз не съм против Плант, Цепелин или не знам си кой. Не искам да кажа, че не е голяма фигура, или че не заслужава това, което е постигнал. Никъде не съм го казал и няма да го кажа. А с всеки пост ми се отговаря, все едно съм го казал. Ама не съм. :worship:

И за техничарството в музиката. Винаги, ама абсолютно винаги, когато се навлезе в диалог по тази тема, ми се отговаря, че техниката не е всичко, важното е в главата. И това е така, и самия аз винаги го казвам. Казах го и в поста си в темата, съревноваща двете големи групи. Винаги, когато съм сравнявал някои банди или изпълнители инструментално, изрично съм отделял, че това не говори нищо за музиката и творчеството им. Просто не ми се повтаряше същото. :worship:

@Jurisprudent, харесвам Цепелин. Не приемай думите ми като хулене. За пореден път, не принизявам никой. Просто някои неща не могат да се отрекат. :worship:

И обещавам вече да не говоря извън темата, ама наистина :worship:

#192 Jurisprudent

    Joydivisionist.

  • Енориаши
  • PipPipPipPipPip
  • 2374 posts
  • Gender:Male
  • Location:The Land of Bittersweet Symphonies
  • Interests:- progressive rock, hardrock, heavy metal, thrash&death metal, alternative, wave/darkwave, gothic, post-punk, industrial, jazz, jazz rock, fusion, blues

Posted 27 април 2011 - 18:17

View PostDavidian, on Apr 27 2011, 17:58, said:

Много правилно си разбрал! Даже изключително хубаво си обобщил всичко.

За пореден път ще кажа, че аз не съм против Плант, Цепелин или не знам си кой. Не искам да кажа, че не е голяма фигура, или че не заслужава това, което е постигнал. Никъде не съм го казал и няма да го кажа. А с всеки пост ми се отговаря, все едно съм го казал. Ама не съм. :worship:

И за техничарството в музиката. Винаги, ама абсолютно винаги, когато се навлезе в диалог по тази тема, ми се отговаря, че техниката не е всичко, важното е в главата. И това е така, и самия аз винаги го казвам. Казах го и в поста си в темата, съревноваща двете големи групи. Винаги, когато съм сравнявал някои банди или изпълнители инструментално, изрично съм отделял, че това не говори нищо за музиката и творчеството им. Просто не ми се повтаряше същото. :worship:

@Jurisprudent, харесвам Цепелин. Не приемай думите ми като хулене. За пореден път, не принизявам никой. Просто някои неща не могат да се отрекат. :worship:

И обещавам вече да не говоря извън темата, ама наистина :worship:

Като по чудо този път аз не споря, или поне не си спомням да сме спорили за нещо сериозно. Аз че му е лошо пеенето не отричам. Но просто не ми пука за това.
Plus Ultra.

"This world is totally fugazi."

"We will always be so much more human than we wish to be."

"From the Stars back to our Cities"


Jazz fusion audio centre

1001 albums online

#193 marillion

    I'm a Marquee veteran...

  • Енориаши
  • PipPipPipPipPip
  • 6135 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Progressive Rock

Posted 27 април 2011 - 18:56

View PostBlacky, on Apr 27 2011, 18:33, said:


От петимата прослушани дотук, лично аз най-много харесах Mike Mangini, но като нищо групата да заложи на по-атрактивния (и може би "по-удобен" за целта) Marco Minnemann. Като цяло "сапунката" е доста увлекателна и добре замислена...
18.06.2017 - Phil Collins
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion

#194 Geddy

    Спасителя в RUSH-та

  • Енориаши
  • PipPipPipPipPip
  • 1053 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Progressive Rock, Progressive Metal, Heavy Metal, Hard Rock, Jazz, Jazz-Rock, Prog-Folk, Folk-Rock...

Posted 27 април 2011 - 20:49

View Postmarillion, on Apr 27 2011, 19:56, said:

От петимата прослушани дотук, лично аз най-много харесах Mike Mangini, но като нищо групата да заложи на по-атрактивния (и може би "по-удобен" за целта) Marco Minnemann. Като цяло "сапунката" е доста увлекателна и добре замислена...
всъщност сега очаквам спорове и феновете да наддават кой ще е човека и кой най пасва...мен лично и двамата ММ ме грабнаха и като техника и като чувство, а и да не говорим че композиционно песните са много сложни като ритмични схеми и новия човек трябва да свири старите неща поне на 95 %, иначе ще стане каша...но все пак нека да имаме предвид че барабаниста вече е избран и вероятно вече репетират новите неща, всичко друго е реалити сапунка :worship:

View PostHeathenHeart, on 28 януари 2013 - 13:29 , said:

Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:

#195 violator

    Malloy

  • Тамплиери
  • PipPipPipPipPip
  • 2234 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brickleberry

Posted 27 април 2011 - 21:32

View PostBlacky, on Apr 27 2011, 18:33, said:


Едва сега успях да видя и двете части на този съмнително режисиран фарс. И направо ме е срам, че кич, подхождащ на артисти от рода на Kiss и Ozzy Osbourne, се случва по инициатива на една от най-любимите ми групи. :worship:
Боже, каква главоломна колизия се е получила между този низш tv жанр и музикантските способности на главните участници. :worship:

Но пък инициирането на аматьорско риалити ми помогна да вникна по-дълбоко в необяснимото до този момент решение на Майк Портной.

Междувпрочем, нито един от прослушваните до този момент барабанисти не успя да се справи напълно с рифовете в интрото на "A Nightmare To Remember". По-точно със завършеците на двете разгънати разлагания между седми такт и влизането на двете каси. Манджини видимо се затлачи там /чуй внимателно забавянето на темпото му при последния удар - между 13,17 - 13,18/. А останалите прослушвани дори не стигнаха до детайлното им просвирване, а хитро ги замазаха под някакъв дръм шред.

Любопитно ми е да чуя мнението на школуван барабанист по въпроса. Виктор /YtseJam/ дали все още се навърта тъдява?
-----------------------------------------
Слушай силно!

#196 Geddy

    Спасителя в RUSH-та

  • Енориаши
  • PipPipPipPipPip
  • 1053 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Progressive Rock, Progressive Metal, Heavy Metal, Hard Rock, Jazz, Jazz-Rock, Prog-Folk, Folk-Rock...

Posted 27 април 2011 - 22:05

View Postviolator, on Apr 27 2011, 22:32, said:

Междувпрочем, нито един от прослушваните до този момент барабанисти не успя да се справи напълно с рифовете в интрото на "A Nightmare To Remember". По-точно със завършеците на двете разгънати разлагания между седми такт и влизането на двете каси. Манджини видимо се затлачи там /чуй внимателно забавянето на темпото му при последния удар - между 13,17 - 13,18/. А останалите прослушвани дори не стигнаха до детайлното им просвирване, а хитро ги замазаха под някакъв дръм шред.
прави впечатление когато го чуеш детайлно, а не между другото покрай някаква работа която вършиш (като мен днес)...но пък аз съм далече от мисълта че може на 100% да се изсвирят партиите на Портной - в края на краищата всеки добър музикант си има своя собствен стил на свирене и аранжиране, а и тук не става дума за прост прав ритъм 4/4 с постоянно темпо...самите ритмични схеми са прекалено сложни и Портной просто е направил партиите си според собствения си стил на свирене, така че...да видим...

пък що се отнася до причините за раздялата, които засягаш, сигурен съм че никога няма да научим точно нещата - всяка история си има 2 страни, всеки ще я представя според собствените си виждания и интереси, какво да се прави...

View PostHeathenHeart, on 28 януари 2013 - 13:29 , said:

Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:

#197 Jurisprudent

    Joydivisionist.

  • Енориаши
  • PipPipPipPipPip
  • 2374 posts
  • Gender:Male
  • Location:The Land of Bittersweet Symphonies
  • Interests:- progressive rock, hardrock, heavy metal, thrash&death metal, alternative, wave/darkwave, gothic, post-punk, industrial, jazz, jazz rock, fusion, blues

Posted 28 април 2011 - 04:52

View Postmarillion, on Apr 27 2011, 18:56, said:

От петимата прослушани дотук, лично аз най-много харесах Mike Mangini, но като нищо групата да заложи на по-атрактивния (и може би "по-удобен" за целта) Marco Minnemann. Като цяло "сапунката" е доста увлекателна и добре замислена...

И аз тия двамата харесах. За жалост я изгледах тая конфекция. Един добър смисъл от това е, че когото и да изберат, ще има гласове "тоя ли, кой е тоя и т.н." пък сега поне става ясно как се е организирал изборът.

Те докато се оправят аз си пускам това

Plus Ultra.

"This world is totally fugazi."

"We will always be so much more human than we wish to be."

"From the Stars back to our Cities"


Jazz fusion audio centre

1001 albums online

#198 STINGLOVER

    епископ

  • Енориаши
  • PipPipPip
  • 154 posts

Posted 28 април 2011 - 09:41

Да критикуваш преподавател от Бъркли е леко смешно.Майк Манджини е достатъчно техничен за DT ,но най-важното според мен е че вкара емоция в свиренето си ,защото по думите му личи че наистина иска да е част от групата и ако имало някаква грешка тя е била плод на това вълнение.Бандата не търси просто техничен барабанист,а някой който ще стане част от "семейството" като МП.

#199 incarnate

    епископ

  • Енориаши
  • PipPipPip
  • 427 posts
  • Gender:Male

Posted 28 април 2011 - 13:32

View Postviolator, on Apr 27 2011, 22:32, said:

Междувпрочем, нито един от прослушваните до този момент барабанисти не успя да се справи напълно с рифовете в интрото на "A Nightmare To Remember". По-точно със завършеците на двете разгънати разлагания между седми такт и влизането на двете каси. Манджини видимо се затлачи там /чуй внимателно забавянето на темпото му при последния удар - между 13,17 - 13,18/.

Стана ми интересно след този анонс, чух го и аз. Не мисля, че Манджини се е затлачил в случая. Има забавяне, но то е по-скоро в допустимите рамки, включващо подчертаване или подсилване на драматизма на музикалната фраза. Още повече, че конкретно в случая не говорим за сложна форма на подпълване на тези разгънати разлагания, а за стандартен брейк.

Иначе, съгласен съм, че всичко това е старателно режисиран фарс.
...And through the window in the wall
Comes streaming in on sunlight wings
A million bright ambassadors of morning
And no one sings me lullabies
And no one makes me close my eyes
So I throw the windows wide
And call to you across the sky

#200 Stavrogin

    епископ

  • Енориаши
  • PipPipPip
  • 283 posts
  • Gender:Male

Posted 28 април 2011 - 21:23

View PostDavidian, on Apr 27 2011, 11:41, said:

Да отбележа нещо съвсем дребно по отношение на горния пост.

Едно е да констатираш факти, относно музикалната грамотност на един изпълнител. Съвсем друго е да изразяваш точно това субективно мнение относно творчеството му и възприятията ни. Има граница между тези неща.

Че Плант няма техника, присъща на голям вокалист, е именно такъв факт. Може много да ни харесва като изпълнител, като творец. Горното не ни пречи да го уважаваме и ценим. Но пък, колкото и да го правим, това не трябва да означава, че е добър изпълнител.

С това само исках да се включа. :)
Благодаря, че си отговорил вместо мен! На някои хора тук обаче парадигматично им е сбъркана представата за музиката като цяло, било поради липса на сетивност към това изкуство, било от мързел, било от невежество, било от твърдоглавство! Музиката или я има или я няма, средно положение няма и тук не може да има субективизъм, субективно отношение към музиката може да си позволи дилетант, който има хоби....да слуша музика, ама какво чува..... е въпрос зависещ от много други предпоставки! Много благодаря на колегата marillion, че си е направил труда да ми направи нещо като "тъпест", ама всичко което е цитирал са констатции, съобразно възприятията ми, а не квалификации! И много жалко, ако не може да се направи разлика между констатциите, които съм направил за Плант и изказвания от сорта на тези за посредствеността на Пърпъл и Лабрий като недоразумение! Да наречеш Пърпъл посредствена група именно показва какво значи да имаш "парадигматично сбъркана представа за музиката", което изказване по ниакъв начин не се родее с това, че Плант е слаб певец що се отнася до техника на пеене, нещо което го разбира вече сигурно и моята дъщеря, която е на две години и половина! Но ето тук идва мястото на субективността, много хора, включително и аз, обожават Плант и това е тяхното субективно отношение, което не изменя обективния факт, че всъщност той понякога пее фалшиво и грачи грозно и зловещо! Същото важи за Пейдж - аз харесвам това, което прави той, но отвсякъде е видно, и в това няма нищо субективно, разбира се, ако не си пълен лаик, че по отношение на техника, като изключим изключителното му легато, отстъпва не само на Блекмор.... Да не продължавам повече, че темата е съвсем различна!





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users