marillion, on May 14 2009, 23:16, said:
Рекламите на една пивоварна обещаваща награди свързани със злополучния концерт на Depeche Mode продължават да се въртят в праймтайма на националните телевизии.

Това вече е типично за нашите ширини и не може да изненада никой, но все пак се чудя, как пък не се намери някой от СМЕ да завърти по един телефон в телевизиите, поне да свалят от рулоните въпросната реклама...

Проблемът не е в географските ни ширини в конкретния случай.

Не е толкова лесно, колкото си го мислиш, marillion. Не става само с едно обаждане по телефона. И казвам това, защото имам известна представа как се планират рекламни кампании в електронни медии и какъв е пътят за техническа промяна в планирането на излъчваните клипове. От години рекламните плейлисти се подготвят с часове предварително посредством софтуер и не е като едно време някой да чака водещият да млъкне или предаването/филмът да го прекъснат, за да натисне бутонът "Play" на магнетофона със заредената ролка с рекламки.

И още едно уточнение - въпросната реклама и съответно рекламна кампания не са на СМЕ, а на "Карлсберг България" и по-конкретно на "Туборг". В тоя смисъл СМЕ нямат никакъв ангажимент по промяна планираните излъчвания на дадената реклама.

Има немалка вероятност и утре в ефирите на телевизии и радиа да се върти въпросният клип. Причините за това са чисто технически и не се дължат на географската ширина.
... Ха, ето, че и преди мен има доста добро обяснение на рекламния казус.
Edited by Avitohol, 14 май 2009 - 23:22 .