0
Класация на форума 2010-та година!Място за обсъждане.
Started by Svil, Nov 27 2010 17:18 PM
241 replies to this topic
#41
Posted 14 December 2010 - 13:31 PM
Във временното класиране водят Iron Maiden - The Final Frontier!
За мен учудващо, но явно албумът все пак се е харесал на много хора
За мен учудващо, но явно албумът все пак се е харесал на много хора
#42
Posted 14 December 2010 - 13:35 PM
Iron Maiden имат реалния шанс да спечелят, без да имат първо място в ничия класация
#43
Posted 14 December 2010 - 14:01 PM
Javor, on Dec 14 2010, 13:35, said:
Iron Maiden имат реалния шанс да спечелят, без да имат първо място в ничия класация
ПИСУК!
#44
Posted 15 December 2010 - 19:51 PM
Какво да кажа. Много албуми чух, малко ми харесаха и, общо взето, съм писал само тях. Сега ще драсна по няколко думи в обяснение...
Албум на годината:
1. Helloween - "7 Sinners" - ако ми прочетете десетина поста, няма как да не разберете пристрастията ми. Helloween е една от групите, с които съм проходил, и вероятно винаги ще ги харесвам. Още повече, че албумът е просто прекрасен, силен и въздействащ, тежък и напълно противоположен на предишното им издание - което също ми хареса много, но не съм го вписал в класацията поради разбираеми причини.
2. Accept - "Blood of the Nations" - ме израдва повече от почти всичко с Удо. Сори за богохулството, ама... Мощен, як, надъхващ и т.н. Всъщност поставих Helloween-ския албум над този единствено заради личните си пристрастия към групата. Великолепен албум.
3. Astral Doors - "Requiem of Time" - изненадата на годината. Прекрасен хеви метъл в класически стил. Не бях чувал за тази група, до преди да прочета ревюто на Малдорор. Знаех вокалиста покрай работата му в Lion's Share - група, която не харесвам особено, всъщност, и ми беше известно, че е твърде качествен, но именно покрай този албум наистина се влюбих в гласа му.
4. Sabaton - "Coat of Arms" - по-стегнат, по-прибран и по-малко епичен от предишния албум на групата, но мачка като валяк. Трябва да бъде чут от всеки. Гласът на Йоаким Броден ме радва страшно много, между другото, макар че строго погледнато надали е особено велик певец.
---
Уточнение - всеки от горните четири албума е напълно достоен за първото място, и ако пишех класацията по различно време, вероятно щеше да изглежда по различен начин. Просто да се знае. Така. Да продължим...
---
5. Masterplan - "Time to be King" - първият албум на тази група, който наистина ми хареса. Преди няколко години се запознах с Masterplan, но запознанството ни не протече както трябва - първият им албум се оказа и последният, който чух за един огромен период от време. Този, обаче ме накара отново да се пробвам - и резултатът беше много по-добър. Заслугата за това е на "Time to be King".
6. Godsmack - "The Oracle" - Godsmack са си Godsmack. Този път малко по-различни от обичайното еднообразие, страхотни песни и т.н. Да не говорим колко му се израдваха брат ми и сестра ми на този албум.
7. Lordi - "Babez for Breakfast" - още от същото. Но пък е готино. На който харесва групата, ще му хареса и този албум. Останалите по-добре да не го пускат.
---
Малко, но от сърце.
Група та годината:
1. Accept - защото отново съществуват и защото размазват.
2. Helloween - не само заради пристрастията ми, а и защото в рамките на една календарна година съумяха да издадат два коренно противоположни като идея и изпълнение албума - така мразения "Unarmed", в който старите класики бяха лишени от всичко, което би ги характеризирало като метъл, и "7 Sinners", в който всяка песен е облечена в блестящи метални доспехи... Най-лекият и най-тежкият им албум излязоха през няколко месеца.
3. Astral Doors - заради прекрасния албум и радостта да науча за нова и неизвестна за мен до сега група.
---
Бтв, мислех да включа и "Unarmed", но се отказах поради две причини - едната е, че въпреки че официалната му рилийз-дата е 25 януари тази година, се появи по тракерите още през ноември миналата, а другата - същата, поради която не включих и "Battle Hymns 2011" - колкото и да ми харесват презаписаните версии на песните, писани са в друго време и т.н.
Разочарованието ми, обаче, не е свързано с музиката на никоя група, затова и няма да го споделям сега.
Албум на годината:
1. Helloween - "7 Sinners" - ако ми прочетете десетина поста, няма как да не разберете пристрастията ми. Helloween е една от групите, с които съм проходил, и вероятно винаги ще ги харесвам. Още повече, че албумът е просто прекрасен, силен и въздействащ, тежък и напълно противоположен на предишното им издание - което също ми хареса много, но не съм го вписал в класацията поради разбираеми причини.
2. Accept - "Blood of the Nations" - ме израдва повече от почти всичко с Удо. Сори за богохулството, ама... Мощен, як, надъхващ и т.н. Всъщност поставих Helloween-ския албум над този единствено заради личните си пристрастия към групата. Великолепен албум.
3. Astral Doors - "Requiem of Time" - изненадата на годината. Прекрасен хеви метъл в класически стил. Не бях чувал за тази група, до преди да прочета ревюто на Малдорор. Знаех вокалиста покрай работата му в Lion's Share - група, която не харесвам особено, всъщност, и ми беше известно, че е твърде качествен, но именно покрай този албум наистина се влюбих в гласа му.
4. Sabaton - "Coat of Arms" - по-стегнат, по-прибран и по-малко епичен от предишния албум на групата, но мачка като валяк. Трябва да бъде чут от всеки. Гласът на Йоаким Броден ме радва страшно много, между другото, макар че строго погледнато надали е особено велик певец.
---
Уточнение - всеки от горните четири албума е напълно достоен за първото място, и ако пишех класацията по различно време, вероятно щеше да изглежда по различен начин. Просто да се знае. Така. Да продължим...
---
5. Masterplan - "Time to be King" - първият албум на тази група, който наистина ми хареса. Преди няколко години се запознах с Masterplan, но запознанството ни не протече както трябва - първият им албум се оказа и последният, който чух за един огромен период от време. Този, обаче ме накара отново да се пробвам - и резултатът беше много по-добър. Заслугата за това е на "Time to be King".
6. Godsmack - "The Oracle" - Godsmack са си Godsmack. Този път малко по-различни от обичайното еднообразие, страхотни песни и т.н. Да не говорим колко му се израдваха брат ми и сестра ми на този албум.
7. Lordi - "Babez for Breakfast" - още от същото. Но пък е готино. На който харесва групата, ще му хареса и този албум. Останалите по-добре да не го пускат.
---
Малко, но от сърце.
Група та годината:
1. Accept - защото отново съществуват и защото размазват.
2. Helloween - не само заради пристрастията ми, а и защото в рамките на една календарна година съумяха да издадат два коренно противоположни като идея и изпълнение албума - така мразения "Unarmed", в който старите класики бяха лишени от всичко, което би ги характеризирало като метъл, и "7 Sinners", в който всяка песен е облечена в блестящи метални доспехи... Най-лекият и най-тежкият им албум излязоха през няколко месеца.
3. Astral Doors - заради прекрасния албум и радостта да науча за нова и неизвестна за мен до сега група.
---
Бтв, мислех да включа и "Unarmed", но се отказах поради две причини - едната е, че въпреки че официалната му рилийз-дата е 25 януари тази година, се появи по тракерите още през ноември миналата, а другата - същата, поради която не включих и "Battle Hymns 2011" - колкото и да ми харесват презаписаните версии на песните, писани са в друго време и т.н.
Разочарованието ми, обаче, не е свързано с музиката на никоя група, затова и няма да го споделям сега.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
#45
Posted 17 December 2010 - 11:33 AM
Класацията на usaprogressivemusic за прогресив и метъл албуми на 2010. Радвам се, че някои мои мнения се подкрепят
http://www.usaprogmu...oomla/index.php
http://www.usaprogmu...oomla/index.php
...And through the window in the wall
Comes streaming in on sunlight wings
A million bright ambassadors of morning
And no one sings me lullabies
And no one makes me close my eyes
So I throw the windows wide
And call to you across the sky
Comes streaming in on sunlight wings
A million bright ambassadors of morning
And no one sings me lullabies
And no one makes me close my eyes
So I throw the windows wide
And call to you across the sky
#46
Posted 17 December 2010 - 11:46 AM
incarnate, on Dec 17 2010, 11:33, said:
Класацията на usaprogressivemusic за прогресив и метъл албуми на 2010. Радвам се, че някои мои мнения се подкрепят
http://www.usaprogmu...oomla/index.php
http://www.usaprogmu...oomla/index.php
incarnate, on Dec 17 2010, 11:33, said:
Класацията на usaprogressivemusic за прогресив и метъл албуми на 2010. Радвам се, че някои мои мнения се подкрепят
http://www.usaprogmu...oomla/index.php
http://www.usaprogmu...oomla/index.php
#48
Posted 23 December 2010 - 09:47 AM
Нещо тегаво върви тая година класацията. Още първа страница не сме запълнили...
#49
Posted 23 December 2010 - 09:55 AM
Бтв, класация на десетилетието ще се прави ли?
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
#50
Posted 23 December 2010 - 10:08 AM
Svil, on Dec 23 2010, 09:47, said:
Нещо тегаво върви тая година класацията. Още първа страница не сме запълнили...
Иначе по отношение на моята класация, аз мислех да пускам малко коментари обаче покрай подготовката за празниците тези дни все не ми остава време. Но ще драсна нещичко кратичко покрай Коледа.
P.S. На който му е любопитно ето тук съм сложил моите класации от 2010 г. назад във времето та чак до 1983. И продължавам да попълвам. Да видим до къде ще го докарам
ПИСУК!
#52
Posted 23 December 2010 - 10:40 AM
Имаше доста албуми, издадени през 2010 г., които си заслужаваха, но на фона на последните 3-4, доста силни, години тази наистина се очертава като слабичка като цяло. Но дори и ти (както не слушаш кой знае колко много нова музика) си изнамерил 10 албума, които да класираш, така че си мисля, че причината не е точно описаната от теб.
ПИСУК!
#53
Posted 23 December 2010 - 11:02 AM
Абе баш това си е причината да ти кажа. Аз лично още се чудя въобще да правя ли класация. Изслушах маса музика, но само 5-6 заглавия мога да определя като добри. За толкова добри, че да са албум на годината, никой не може да претендира
#54
Posted 23 December 2010 - 11:35 AM
Ozzy, on Dec 23 2010, 10:29, said:
Аз пък имам... Толкова куца година откъм албуми аз лично не помня.
По принцип помня много такива години, но и аз съм на мнение, че наистина качествените албуми за годината са изключително малко. Вероятно бих могъл след дълго замисляне да направя лична класация до към десето място, но самият факт, че на прима виста се сещам за не повече от 3 албума, които наистина са ми харесали много е показателен...
#55
Posted 23 December 2010 - 12:29 PM
Ozzy, on Dec 23 2010, 10:29, said:
Аз пък имам... Толкова куца година откъм албуми аз лично не помня.
То на мен зат'ва списъка ми бъка с български и руски заглавия
Останал сам, прегърнах здрача
Изгубил се, открих нощта
На твоя гроб не ще да плача
Пред твоя кръст не ще скърбя
Изгубил се, открих нощта
На твоя гроб не ще да плача
Пред твоя кръст не ще скърбя
#56
Posted 23 December 2010 - 13:50 PM
Ozzy, on Dec 23 2010, 10:29, said:
Аз пък имам... Толкова куца година откъм албуми аз лично не помня.
Кироо, бегай оттука, оти че те изпапурчим с копачо!
#57
Posted 23 December 2010 - 14:36 PM
Аз пък едва ги побрах в топ 20. Явно е силна за heavy-то само
I will win but never fight
That's the Art of War
That's the Art of War
#58
Posted 23 December 2010 - 14:39 PM
То пък едно хеви и пауър излезе тази година
Кироо, бегай оттука, оти че те изпапурчим с копачо!
#60
Posted 23 December 2010 - 15:03 PM
Джуджето_GIMLY, on Dec 23 2010, 14:39, said:
То пък едно хеви и пауър излезе тази година
Изобщо не ми се коментира примерно прехваления Avenged Sevenfold, който ако не беше смъртта на барабаниста и участието на Портной в него нямаше и половината от успеха си да има. Един съвсем безличен за мен албум, без никакви идеи в него
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users