0
Класация на форума 2009-та година!Албум, група, новак
Started by Svil, Dec 05 2009 15:28 PM
56 replies to this topic
#21
Posted 20 December 2009 - 20:55 PM
Албум:
1.Hatebreed – Hatebreed
2.Shadows Fall – Redemption
3.God Forbid – Earthsblood
4.Artillery – When Death Comes
5.Kreator – Hordes Of Chaos
6.Candlemass – Hammer of Doom
7.Municipal Waste – Massive Aggressive
8.Slayer- World Painted Blood
9.Megadeth – Endgame
10.Evile – Infected Nation
11.Cauldron – Chained To The Nite
12.Sacred Steel – Carnage Victory
13.Chimaira – The Infection
14.F.K.U. – Where Moshers Dwell
15.Heaven And Hell – The Devil You Know
16.Pestilence – Resurrection Macabre
17.Death Before Dishonor – Better Ways To Die
18.Warbringer – Walking Into Nightmares
19. Gama Bomb – Tales From The Grave In Space
20.Swashbuckle – Back To The Noose
Група: Artillery
Новак - Cauldron
1.Hatebreed – Hatebreed
2.Shadows Fall – Redemption
3.God Forbid – Earthsblood
4.Artillery – When Death Comes
5.Kreator – Hordes Of Chaos
6.Candlemass – Hammer of Doom
7.Municipal Waste – Massive Aggressive
8.Slayer- World Painted Blood
9.Megadeth – Endgame
10.Evile – Infected Nation
11.Cauldron – Chained To The Nite
12.Sacred Steel – Carnage Victory
13.Chimaira – The Infection
14.F.K.U. – Where Moshers Dwell
15.Heaven And Hell – The Devil You Know
16.Pestilence – Resurrection Macabre
17.Death Before Dishonor – Better Ways To Die
18.Warbringer – Walking Into Nightmares
19. Gama Bomb – Tales From The Grave In Space
20.Swashbuckle – Back To The Noose
Група: Artillery
Новак - Cauldron
#22
Posted 20 December 2009 - 22:01 PM
Албум:
1.Kreator - Hordes Of Chaos
2.Mastodon – Crack The Skye
3.Ensiferum – From Afar
4.Megadeth – Endgame
5.Slayer - World Painted Blood
6.Alestorm – Black sails at midnight
7.Nile – Those Whom The Gods Detest
8.Behemoth – Evangelion
9.Evile – Infected Nations
10.Korpiklaani – Karkelo
11.Heaven and Hell - The Devil You Know
12.Lamb Of God -Wrath
13.DevilDriver – Pray for Villains
14. Savage Messiah – Insurrection Rising
15. Katatonia - Night Is the New Day
16. Amorphis – Skyforger
17. 3 inches of blood – Here awaits thy doom
18.Hypocrisy – A Taste of Extreme Divinity
19. HammerFall – No Sacrifice No Victory
20. Kiss- Sonic Boom
Група на годината:
1.Behemoth
2.Mastodon
3.Megadeth
Новак на годината:
----
1.Kreator - Hordes Of Chaos
2.Mastodon – Crack The Skye
3.Ensiferum – From Afar
4.Megadeth – Endgame
5.Slayer - World Painted Blood
6.Alestorm – Black sails at midnight
7.Nile – Those Whom The Gods Detest
8.Behemoth – Evangelion
9.Evile – Infected Nations
10.Korpiklaani – Karkelo
11.Heaven and Hell - The Devil You Know
12.Lamb Of God -Wrath
13.DevilDriver – Pray for Villains
14. Savage Messiah – Insurrection Rising
15. Katatonia - Night Is the New Day
16. Amorphis – Skyforger
17. 3 inches of blood – Here awaits thy doom
18.Hypocrisy – A Taste of Extreme Divinity
19. HammerFall – No Sacrifice No Victory
20. Kiss- Sonic Boom
Група на годината:
1.Behemoth
2.Mastodon
3.Megadeth
Новак на годината:
----
Flip off the sky
With bleeding fingers till I die
With bleeding fingers till I die
#23
Posted 21 December 2009 - 11:08 AM
Албум на годината:
[indent]
1. Winger - Karma
2. Megadeth - Endgame
3. Dream Theater - Black Clouds & Silver Linings
4. Heaven & Hell - The Devil You Know
5. Kreator - Hordes Of Chaos
6. Slayer - World Painted Blood
7. W.A.S.P. - Babylon
8. Tim "Ripper" Owens - Play My Game
9. Йерихон - Нов Ден
[/indent]
Група на годината:
[indent]01. Mr. Big
02. Winger
[/indent]
"Новак" на годината:
[indent]1. Chickenfoot
2. Йерихон[/indent]
[indent]
1. Winger - Karma
2. Megadeth - Endgame
3. Dream Theater - Black Clouds & Silver Linings
4. Heaven & Hell - The Devil You Know
5. Kreator - Hordes Of Chaos
6. Slayer - World Painted Blood
7. W.A.S.P. - Babylon
8. Tim "Ripper" Owens - Play My Game
9. Йерихон - Нов Ден
[/indent]
Група на годината:
[indent]01. Mr. Big
02. Winger
[/indent]
"Новак" на годината:
[indent]1. Chickenfoot
2. Йерихон[/indent]
Don't let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner.
#24
Posted 21 December 2009 - 23:22 PM
01. Gotthard - Need To Believe
02. Adagio - Archangels In Black
03. The Poodles - Clash Of The Elements
04. Place Vendome - Streets Of Fire
05. Hammerfall - No Sacrifice, No Victory
06. House Of Lords - Cartesian Dreams
07. Amorphis - Skyforger
08. Hardline - Leaving The End Open
09. Steel Panther - Feel The Steel
10. Jorn - Spirit Black
11. Saint Deamon - Pandeamonium
12. Cain's Offering - Gather The Faithful
13. Warmen - Japanese Hospitality
14. Heavenly - Carpe Diem
15. Leverage - Circus Colossus
16. Axxis - Utopia
17. Bloodbound - Tabula Rasa
18. Dream Theater - Black Clouds & Silver Linings
19. Andre Matos - Mentalize
20. Epica - Design Your Universe
Група на годината:
Gotthard
Новак:
Steel Panther
02. Adagio - Archangels In Black
03. The Poodles - Clash Of The Elements
04. Place Vendome - Streets Of Fire
05. Hammerfall - No Sacrifice, No Victory
06. House Of Lords - Cartesian Dreams
07. Amorphis - Skyforger
08. Hardline - Leaving The End Open
09. Steel Panther - Feel The Steel
10. Jorn - Spirit Black
11. Saint Deamon - Pandeamonium
12. Cain's Offering - Gather The Faithful
13. Warmen - Japanese Hospitality
14. Heavenly - Carpe Diem
15. Leverage - Circus Colossus
16. Axxis - Utopia
17. Bloodbound - Tabula Rasa
18. Dream Theater - Black Clouds & Silver Linings
19. Andre Matos - Mentalize
20. Epica - Design Your Universe
Група на годината:
Gotthard
Новак:
Steel Panther
I will win but never fight
That's the Art of War
That's the Art of War
#25
Posted 23 December 2009 - 18:40 PM
това е моята класация за албум на 2009, не можах да ги докарам до 20 и се надявам, че не пропускам нещо важно..
1. Paradise Lost - Faith Divides Us...
2. My Dying Bride - For Lies I Sire
3. Voivod - Infini
4. Jesu - Infinity
5. Isis - Wavering Radiant
6. Baroness - Blue Record
7. Mastodon - Crack the Skye
8. Revolting Cocks - Sex-o Olimpico
9. SUNN O))) - Monoliths & Dimensions
10. Katatonia - Night Is the New Day
11. Slayer - World Painted Blood
12. Kreator - Hordes Of Chaos
13. Pestilence - Resurrection Macabre
14. Samael - Above
15. Megadeth - Endgame
16. Arch Enemy - The Root of All Evil
17. Candlemass - Death Magic Doom
18. Hypocrisy - A Taste of Extreme Divinity
19. KYLESA - Static Tensions и
20. ОМ - God is Good
група на 2009
1. за мене лично - Paradise Lost, но за мене лично те са просто най-великата група за всички години, така че смятам, че група на 2009 ще бъдат
2. Isis, които тази година наистина избиха, изкъртиха, изтрещяха, излетяха и тн.
новак на 2009
от гореизброените най-новите са Baroness, но все пак им е втори албум, така че не знам дали се броят
най-очаквано събитие на 2010
реюниъна на Godflesh
1. Paradise Lost - Faith Divides Us...
2. My Dying Bride - For Lies I Sire
3. Voivod - Infini
4. Jesu - Infinity
5. Isis - Wavering Radiant
6. Baroness - Blue Record
7. Mastodon - Crack the Skye
8. Revolting Cocks - Sex-o Olimpico
9. SUNN O))) - Monoliths & Dimensions
10. Katatonia - Night Is the New Day
11. Slayer - World Painted Blood
12. Kreator - Hordes Of Chaos
13. Pestilence - Resurrection Macabre
14. Samael - Above
15. Megadeth - Endgame
16. Arch Enemy - The Root of All Evil
17. Candlemass - Death Magic Doom
18. Hypocrisy - A Taste of Extreme Divinity
19. KYLESA - Static Tensions и
20. ОМ - God is Good
група на 2009
1. за мене лично - Paradise Lost, но за мене лично те са просто най-великата група за всички години, така че смятам, че група на 2009 ще бъдат
2. Isis, които тази година наистина избиха, изкъртиха, изтрещяха, излетяха и тн.
новак на 2009
от гореизброените най-новите са Baroness, но все пак им е втори албум, така че не знам дали се броят
най-очаквано събитие на 2010
реюниъна на Godflesh
in my head this all is in my head this all is in my head this all is in my head this all is in my head...
#26
Posted 25 December 2009 - 11:52 AM
1.Prince - Lotus Flower
2.Kiss - Sonic Boom
3.UFO - The Visitor
4.Heaven And Hell - The Devil You Know
5.Ian Gillan - One Eye To Morocco
6.Riverside - Anno Domini High Definition
7.Europe - Last Look At Eden
8.Bon Jovi - The Circle
9.Depeche Mode - Sounds Of The Universe
10.Hammerfall - No Sacrifice,No Victory
11.Magnum - Into The Valley Of The Moon King
12.Queensryche - American Soldier
13.Doro - Fear No Evil
14.Trans-Siberian Orchestra - Night Castle
15.Adagio - Archangels In Black
16.Dream Theater - Black Clouds & Silver Linings
17.Foreigner - Can't Slow Down
Група На Годината :UFO
2.Kiss - Sonic Boom
3.UFO - The Visitor
4.Heaven And Hell - The Devil You Know
5.Ian Gillan - One Eye To Morocco
6.Riverside - Anno Domini High Definition
7.Europe - Last Look At Eden
8.Bon Jovi - The Circle
9.Depeche Mode - Sounds Of The Universe
10.Hammerfall - No Sacrifice,No Victory
11.Magnum - Into The Valley Of The Moon King
12.Queensryche - American Soldier
13.Doro - Fear No Evil
14.Trans-Siberian Orchestra - Night Castle
15.Adagio - Archangels In Black
16.Dream Theater - Black Clouds & Silver Linings
17.Foreigner - Can't Slow Down
Група На Годината :UFO
Sail away tomorrow,
sailin' far away.
To find it steal or borrow.
I'll be there someday
sailin' far away.
To find it steal or borrow.
I'll be there someday
#27
Posted 25 December 2009 - 15:01 PM
Албум на годината
1. Mastodon - Crack The Skye
2. Paradise Lost - Faith Divides Us, Death Unites Us
3. Rammstein - Liebe Ist Fur Alle Da
4. Megadeth - Endgame
5. God Forbid - Earthsblood
6. Katatonia - Night Is The New Day
7. Heaven&Hell - The Devil You Know
8. Alice In Chains - Black Gives Way To Blue
9. Kreator - Hordes Of Chaos
10. Tim "Ripper" Owens - Play My Game
Група на годината
1.Rammstein
2.Mastodon
1. Mastodon - Crack The Skye
2. Paradise Lost - Faith Divides Us, Death Unites Us
3. Rammstein - Liebe Ist Fur Alle Da
4. Megadeth - Endgame
5. God Forbid - Earthsblood
6. Katatonia - Night Is The New Day
7. Heaven&Hell - The Devil You Know
8. Alice In Chains - Black Gives Way To Blue
9. Kreator - Hordes Of Chaos
10. Tim "Ripper" Owens - Play My Game
Група на годината
1.Rammstein
2.Mastodon
#28
Posted 02 January 2010 - 19:01 PM
1. Kreator - Hordes Of Chaos
2. Alestorm - Black Sails At Midnight
3. Cage - Science Of Annihilation
4. God Dethroned - Passiondale
5. Suidakra - Crogacht
6. Hypocrisy - A Taste Of Extreme Divinity
7. Bloodbound - Tabula Rasa
8. Technophobia - Grave New World
9. Voivod - Infini
10. W.A.S.P. - Babylon
11. Ex Deo - Romulus
12. Nightrage - Wearing A Martyr's Crown
13. Chthonic - Mirror Of Retribution
14. Artillery - When Death Comes
15. Deathstars - Night Electric Night
16. Manegarm - Nattväsen
17. Ensiferum - From Afar
18. Paradise Lost - Faith Divides Us - Death Unites Us
19. Immortal - All Shall Fall
20. Аркона - Гой, Роде, Гой
Група на годината: Kreator, Sabaton (първите заради смазващия албум и страхотния концерт, а вторите заради двата концерта в София)
Новак: Technophobia
2. Alestorm - Black Sails At Midnight
3. Cage - Science Of Annihilation
4. God Dethroned - Passiondale
5. Suidakra - Crogacht
6. Hypocrisy - A Taste Of Extreme Divinity
7. Bloodbound - Tabula Rasa
8. Technophobia - Grave New World
9. Voivod - Infini
10. W.A.S.P. - Babylon
11. Ex Deo - Romulus
12. Nightrage - Wearing A Martyr's Crown
13. Chthonic - Mirror Of Retribution
14. Artillery - When Death Comes
15. Deathstars - Night Electric Night
16. Manegarm - Nattväsen
17. Ensiferum - From Afar
18. Paradise Lost - Faith Divides Us - Death Unites Us
19. Immortal - All Shall Fall
20. Аркона - Гой, Роде, Гой
Група на годината: Kreator, Sabaton (първите заради смазващия албум и страхотния концерт, а вторите заради двата концерта в София)
Новак: Technophobia
Кироо, бегай оттука, оти че те изпапурчим с копачо!
#29
Posted 02 January 2010 - 19:32 PM
1. Paradise Lost - Faith divides us, Death unites us
2. Amorphis - Skyforger
3. Diary of dreams - if
4. New model army - Today is a good day
5. Pain of salvation - Linoleum
6. Slayer - World painted blood
7. Katatonia - Night is the new day
8. U2 - No line on the horizon
2. Amorphis - Skyforger
3. Diary of dreams - if
4. New model army - Today is a good day
5. Pain of salvation - Linoleum
6. Slayer - World painted blood
7. Katatonia - Night is the new day
8. U2 - No line on the horizon
Someone's gonna love me...
#30
Posted 03 January 2010 - 11:07 AM
Ето я и моята класация, не можах да докарам нещата до 20, но се получи нещо като "за всеки месец по албум"
1. dredg – The Pariah, The Parrot, The Delusion
2. Paradise Lost – Faith Divides Us
3. Mastodon – Crack the Skye
4. Riverside – Anno Domini High Definition
5. Jay Farrar & Benjamin Gibbard – One fast move and I’m gove – Kerouac’s big sur
6. Alice in Chains – Black Gives Way to Blue
7. Kreator – Hordes of Chaos
8. Amorphis – Skyforger
9. The Devin Townsend Project – Ki
10. Isis – Wavering Radiant
11. U2 – No Line On The Horizon
12. Porcupine Tree – The Incident
1. dredg – The Pariah, The Parrot, The Delusion
2. Paradise Lost – Faith Divides Us
3. Mastodon – Crack the Skye
4. Riverside – Anno Domini High Definition
5. Jay Farrar & Benjamin Gibbard – One fast move and I’m gove – Kerouac’s big sur
6. Alice in Chains – Black Gives Way to Blue
7. Kreator – Hordes of Chaos
8. Amorphis – Skyforger
9. The Devin Townsend Project – Ki
10. Isis – Wavering Radiant
11. U2 – No Line On The Horizon
12. Porcupine Tree – The Incident
#31
Posted 03 January 2010 - 20:24 PM
За мен най-доброто през 2009-та бе това:
Албуми:
1. Mastodon - Crack The Skye
2. Kreator - Hordes of Chaos
3. Gazpacho - Tick Tock
4. Evile - Infected Nations
5. Alestorm - Black Sails At Midnight
6. Dark Age - Acedia
7. Ensiferum - From Afar
8. Savage Messiah - Insurrection Rising
9. Amorphis - Skyforger
10. Within Temptation - An Acoustic Night At The Theatre
11. Cage - Science Of Annihilation
12. Cauldron - Chained To The Nite
13. Rammstein - Liebe Ist Fur Alle Da
14. Katatonia - Night Is the New Day
15. Paradise Lost - Faith Divides Us, Death Unites Us
16. Devin Townsend Project - Ki
17. Slayer - World Painted Blood
18. Аркона - Гой, Роде, Гой!
19. Lamb Of God - Wrath
20. Hypocrisy - A Taste Of Extreme Divinity
Група:
Mastodon
Новак:
1. Cauldron
2. Steel Panther
3. Chickenfoot
4. Arjen Lucassen's Guilt Machine
5. Ben Moody
6. Shrinebuilder
7. Them Crooked Vultures
Албуми:
1. Mastodon - Crack The Skye
2. Kreator - Hordes of Chaos
3. Gazpacho - Tick Tock
4. Evile - Infected Nations
5. Alestorm - Black Sails At Midnight
6. Dark Age - Acedia
7. Ensiferum - From Afar
8. Savage Messiah - Insurrection Rising
9. Amorphis - Skyforger
10. Within Temptation - An Acoustic Night At The Theatre
11. Cage - Science Of Annihilation
12. Cauldron - Chained To The Nite
13. Rammstein - Liebe Ist Fur Alle Da
14. Katatonia - Night Is the New Day
15. Paradise Lost - Faith Divides Us, Death Unites Us
16. Devin Townsend Project - Ki
17. Slayer - World Painted Blood
18. Аркона - Гой, Роде, Гой!
19. Lamb Of God - Wrath
20. Hypocrisy - A Taste Of Extreme Divinity
Група:
Mastodon
Новак:
1. Cauldron
2. Steel Panther
3. Chickenfoot
4. Arjen Lucassen's Guilt Machine
5. Ben Moody
6. Shrinebuilder
7. Them Crooked Vultures
ПИСУК!
#32
Posted 04 January 2010 - 14:47 PM
1. Rammstein - Liebe ist für alle da
2. U2 – No Line on the Horizon
3. Alice in Chains - Black Gives Way to Blue
4. Riverside - Anno Domini High Definition
5. Sting - If On A Winter's Night
6. Pantommind - Lunasense
7. Placebo - Battle for the Sun
8. Slayer - World Painted Blood
9. Pearl Jam – Backspacer
10. Megadeth – Endgame
Група: U2
Новак на годината – Heaven and Hell
2. U2 – No Line on the Horizon
3. Alice in Chains - Black Gives Way to Blue
4. Riverside - Anno Domini High Definition
5. Sting - If On A Winter's Night
6. Pantommind - Lunasense
7. Placebo - Battle for the Sun
8. Slayer - World Painted Blood
9. Pearl Jam – Backspacer
10. Megadeth – Endgame
Група: U2
Новак на годината – Heaven and Hell
I don't know how I managed it...
#33
Posted 04 January 2010 - 15:06 PM
Албуми:
01. Ozric Tentacles - The Yumyum Tree
02. U2 - No Line On The Horizon
03. The Devin Townsend Project - Addicted
04. Buckethead - A Real Diamond In The Rough
05. Buckethead - Needle in a Slunk Stack
06. Bruce Springsteen - Working On A Dream
07. John Frusciante - The Empyrean
08. Agua De Annique - Pure Air
09. The Devin Townsend Project - Ki
10. Agua De Annique - In Your Room
11. Rammstein - Liebe Ist Fur Alle Da
12. Buckethead - Forensic Follies
13. Buckethead - Slaughterhouse On The Prairie
14. Marillion - Less Is More
15. Dream Theater - Black Clouds & Silver Linings
Група:
U2
"Новак"
Anneke van Giersbergen & Danny Cavanagh
01. Ozric Tentacles - The Yumyum Tree
02. U2 - No Line On The Horizon
03. The Devin Townsend Project - Addicted
04. Buckethead - A Real Diamond In The Rough
05. Buckethead - Needle in a Slunk Stack
06. Bruce Springsteen - Working On A Dream
07. John Frusciante - The Empyrean
08. Agua De Annique - Pure Air
09. The Devin Townsend Project - Ki
10. Agua De Annique - In Your Room
11. Rammstein - Liebe Ist Fur Alle Da
12. Buckethead - Forensic Follies
13. Buckethead - Slaughterhouse On The Prairie
14. Marillion - Less Is More
15. Dream Theater - Black Clouds & Silver Linings
Група:
U2
"Новак"
Anneke van Giersbergen & Danny Cavanagh
By and large, jazz has always been like the kind of a man you wouldn't want your daughter to associate with.
Duke Ellington
Duke Ellington
#34
Posted 05 January 2010 - 00:29 AM
1. Rammstein - Liebe ist für alle da
2. Paradise Lost - Faith Divides Us, Death Unites Us
3. Katatonia - Night Is The New Day
4. Slayer - World Painted Blood
5. Amorphis - Skyforger
6. Diablo Swing Orchestra - Sing Along Songs For The Damned & Delirious
7. Lacrimosa - Sehnsucht
8. Diary Of Dreams - If
9. Heaven & Hell - The Devil You Know
10. Samael - Above
Група:
1. Moonspell
2. Rammstein
2. Paradise Lost - Faith Divides Us, Death Unites Us
3. Katatonia - Night Is The New Day
4. Slayer - World Painted Blood
5. Amorphis - Skyforger
6. Diablo Swing Orchestra - Sing Along Songs For The Damned & Delirious
7. Lacrimosa - Sehnsucht
8. Diary Of Dreams - If
9. Heaven & Hell - The Devil You Know
10. Samael - Above
Група:
1. Moonspell
2. Rammstein
The mind is its own place, and in itself
Can make a Heav'n of Hell, a Hell of Heav'n
What matter where, if I be still the same?
Can make a Heav'n of Hell, a Hell of Heav'n
What matter where, if I be still the same?
#35
Posted 05 January 2010 - 21:05 PM
1. Hypocrisy - 2009 - A Taste Of Extreme Divinity
2. Kreator - 2009 - Hordes Of Chaos
3. Immortal - 2009 - All Shall Fall
4. Asphyx - 2009 - Death...The Brutal Way
5. Riverside - 2009 - Anno Domini High Definition
6. Pantommind - 2009 - Lunasense
7. Nile - 2009 - Those Whom The Gods Detest
8. Slayer - 2009 - World Painted Blood
9. Megadeth - 2009 - Endgame
10. Vader - 2009 - Necropolis
11. Mentally Defiled - 2009 - The Thrash Brigade
12. Paradise Lost - 2009 - Faith Divides Us
13. Avulsed - 2009 - Nullo (The Pleasure Of Self-Mutilation)
14. Seance - 2009 - Awakening Of The Gods
15. Karl Sanders - 2009 - Saurian Exorcisms
16. Amorphis - 2009 - Skyforger
17. Samael - 2009 - Above
18. Pestilence - 2009 - Resurrection Macabre
19. Jungle Rot - 2009 - What Horrrors Await
20. Vomitory - 2009 - Carnage Euphoria
Дебют на годината: Mentally Defiled - 2009 - The Thrash Brigade
2. Kreator - 2009 - Hordes Of Chaos
3. Immortal - 2009 - All Shall Fall
4. Asphyx - 2009 - Death...The Brutal Way
5. Riverside - 2009 - Anno Domini High Definition
6. Pantommind - 2009 - Lunasense
7. Nile - 2009 - Those Whom The Gods Detest
8. Slayer - 2009 - World Painted Blood
9. Megadeth - 2009 - Endgame
10. Vader - 2009 - Necropolis
11. Mentally Defiled - 2009 - The Thrash Brigade
12. Paradise Lost - 2009 - Faith Divides Us
13. Avulsed - 2009 - Nullo (The Pleasure Of Self-Mutilation)
14. Seance - 2009 - Awakening Of The Gods
15. Karl Sanders - 2009 - Saurian Exorcisms
16. Amorphis - 2009 - Skyforger
17. Samael - 2009 - Above
18. Pestilence - 2009 - Resurrection Macabre
19. Jungle Rot - 2009 - What Horrrors Await
20. Vomitory - 2009 - Carnage Euphoria
Дебют на годината: Mentally Defiled - 2009 - The Thrash Brigade
Edited by Blacky, 05 January 2010 - 21:06 PM.
...I can hear the silence,
see invisible emptiness...
Pasi Koskinen
see invisible emptiness...
Pasi Koskinen
#36
Posted 06 January 2010 - 09:07 AM
1. Pantommind - Lunasense
2. Redemption - Snowfall on Judgement Day
3. Scar Symmetry - Dark Matter Dimensions
4. Riverside – Anno Domini High Definition
5. Astra - From Within
1. Dream Theater - Black Clouds and Silver Linings
6. Hourglass – Oblivious to the Obvious
7. Rammstein - Liebe ist für alle da
8. Futures End - Memoirs of a Broken Man
9. Shadow Gallery - Digital Ghosts
10. Silent Memorial – Retrospective
11. Loch Vostok - Reveal No Secrets
12. Adagio - Archangels In Black
13. Europe - Last Look At Eden
14. DGM - Frame
15. Katatonia - Night Is The New Day
2. Redemption - Snowfall on Judgement Day
3. Scar Symmetry - Dark Matter Dimensions
4. Riverside – Anno Domini High Definition
5. Astra - From Within
1. Dream Theater - Black Clouds and Silver Linings
6. Hourglass – Oblivious to the Obvious
7. Rammstein - Liebe ist für alle da
8. Futures End - Memoirs of a Broken Man
9. Shadow Gallery - Digital Ghosts
10. Silent Memorial – Retrospective
11. Loch Vostok - Reveal No Secrets
12. Adagio - Archangels In Black
13. Europe - Last Look At Eden
14. DGM - Frame
15. Katatonia - Night Is The New Day
#37
Posted 07 January 2010 - 10:21 AM
1. Funeral Mist – Maranatha
2. Wolves In The Throne Room - Malevolent Grain/Ahrimanic Trance
3. Endstille – Verfuhrer
4. Belphegor – Walpurgis Rites Hexenwahn
5. Samael – Above
6. Toorn – Galgenberg
7. Astral Aeon - Allegories Of Light
8. Hellveto – Kry
9. Dark Funeral - Angelus Exuro Pro Eternus
10. Der Weg Einer Freiheit - Der Weg Einer Freiheit
11. Marduk – Wormwood
12. Borgne – IV
13. Anaal Nathrakh - In The Constellation Of The Black Widow
14. Geist – Galeere
15. Sad – Enlightened by Darkness
16. Drudkh – Microcosmos
17. Hellsaw – Cold
18. Anorexia Nervosa - 2009 – Disturbed
19. Sezarbil – Dark God
Златни малинки
Gorgoroth - Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt
Immortal - All Shall Fall
Urgehal – Ikonoklast
Sólstafir – Köld
Дебютант
Toorn
Der Weg Einer Freiheit
2. Wolves In The Throne Room - Malevolent Grain/Ahrimanic Trance
3. Endstille – Verfuhrer
4. Belphegor – Walpurgis Rites Hexenwahn
5. Samael – Above
6. Toorn – Galgenberg
7. Astral Aeon - Allegories Of Light
8. Hellveto – Kry
9. Dark Funeral - Angelus Exuro Pro Eternus
10. Der Weg Einer Freiheit - Der Weg Einer Freiheit
11. Marduk – Wormwood
12. Borgne – IV
13. Anaal Nathrakh - In The Constellation Of The Black Widow
14. Geist – Galeere
15. Sad – Enlightened by Darkness
16. Drudkh – Microcosmos
17. Hellsaw – Cold
18. Anorexia Nervosa - 2009 – Disturbed
19. Sezarbil – Dark God
Златни малинки
Gorgoroth - Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt
Immortal - All Shall Fall
Urgehal – Ikonoklast
Sólstafir – Köld
Дебютант
Toorn
Der Weg Einer Freiheit
... Through dreams I influence mankind...
#38
Posted 07 January 2010 - 11:24 AM
1. Samael – Above
2. My Dying Bride – For Lies I Sire
3. Paradise Lost – Faith Divides Us - Death Unites Us
4. Seventh Void – Heaven Is Gone
5. Azaghal – Teraphim
6. Hypocrisy – A Taste of Extreme Divinity
7. Belphegor – Walpurgis Rites - Hexenwahn
8. Ablaze In Hatred – The Quietude Plains
9. Sirenia – The 13th Floor
10. Gorgoroth – Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt
11. Vreid – Milorg
12. Ad Hominem – Dictator - A Monument of Glory
13. Endstille – Verführer
14. Beherit – Engram
15. Marduk – Wormwood
16. Funeral Mist – Maranatha
17. Dark Funeral – Angelus Exuro pro Eternus
18. Glorior Belli – Meet Us at the Southern Sign
19. Old Man's Child – Slaves of the World
20. Behemoth – Evangelion
Дебют на годината:
Arch of Hell – One Day
Група на годината:
Hypocrisy
Rammstein
U2
2. My Dying Bride – For Lies I Sire
3. Paradise Lost – Faith Divides Us - Death Unites Us
4. Seventh Void – Heaven Is Gone
5. Azaghal – Teraphim
6. Hypocrisy – A Taste of Extreme Divinity
7. Belphegor – Walpurgis Rites - Hexenwahn
8. Ablaze In Hatred – The Quietude Plains
9. Sirenia – The 13th Floor
10. Gorgoroth – Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt
11. Vreid – Milorg
12. Ad Hominem – Dictator - A Monument of Glory
13. Endstille – Verführer
14. Beherit – Engram
15. Marduk – Wormwood
16. Funeral Mist – Maranatha
17. Dark Funeral – Angelus Exuro pro Eternus
18. Glorior Belli – Meet Us at the Southern Sign
19. Old Man's Child – Slaves of the World
20. Behemoth – Evangelion
Дебют на годината:
Arch of Hell – One Day
Група на годината:
Hypocrisy
Rammstein
U2
Don't mistake lack of talent for genius.
#39
Posted 11 January 2010 - 00:40 AM
Я да видим какво се е сполучило тук
1.Rebellion-Arise
2.Cage - Science Of Annihilation
3.Savage Circus - Of Doom And Death
4.Amorphis - Skyforger
5.Kreator-Hordes of Chaos
6.WASP - Babylon
7.Powerwolf-Bible Of the Beast
8.Hammerfall-No Sacrifice, No Victory
9.Slayer- World Painted Blood
10.Mob Rules - Radical Peace
11.Grave Digger - Ballads of a Hangman
12.Saxon-Into the Labyrinth
13.At Vance - Ride the Sky
14.KISS -Sonic Boom
15.Therion-The Miskolc Experience
16.Axxis-Utopia
17.UDO-Dominator
18.Heavenly - Carpe Diem
19.Cauldron - Chained To The Nite
20.Primal Fear - 2009 - 16.6
Група:Heaven and Hell
Новак:Cauldron
1.Rebellion-Arise
2.Cage - Science Of Annihilation
3.Savage Circus - Of Doom And Death
4.Amorphis - Skyforger
5.Kreator-Hordes of Chaos
6.WASP - Babylon
7.Powerwolf-Bible Of the Beast
8.Hammerfall-No Sacrifice, No Victory
9.Slayer- World Painted Blood
10.Mob Rules - Radical Peace
11.Grave Digger - Ballads of a Hangman
12.Saxon-Into the Labyrinth
13.At Vance - Ride the Sky
14.KISS -Sonic Boom
15.Therion-The Miskolc Experience
16.Axxis-Utopia
17.UDO-Dominator
18.Heavenly - Carpe Diem
19.Cauldron - Chained To The Nite
20.Primal Fear - 2009 - 16.6
Група:Heaven and Hell
Новак:Cauldron
www.etarfans.org
#40
Posted 11 January 2010 - 10:19 AM
01. Riverside – ”Anno Domini High Definition”
02. Pantommind – “Lunasense”
03. Mastodon – “Crack the Skye”
04. Pain Of Salvation – “Linoleum” /EP/
05. Placebo – “Battle For The Sun”
06. Katatonia – “Night Is The New Day”
07. Depeche Mode – “Sounds Of The Universe”
08. Gazpacho - "Tick Tock"
09. Porcupine Tree – “The Incident”
10. Dream Theater – “Black Clouds & Silver Linings”
11. Alice In Chains – “Black Gives Way To Blue”
12. Shadow Gallery – “Digital Ghosts”
13. Sylvan – “Force of Gravity”
14. Pearl Jam – “Backspacer”
15. Queensryche – “American Soldier”
17. Candlemass – “Death Magic Doom”
18. Isis – “Wavering Radiant”
19. IQ – “Frequency”
20. Transatlantic – “The Whirlwind”
Група на годината: Pantommind
02. Pantommind – “Lunasense”
03. Mastodon – “Crack the Skye”
04. Pain Of Salvation – “Linoleum” /EP/
05. Placebo – “Battle For The Sun”
06. Katatonia – “Night Is The New Day”
07. Depeche Mode – “Sounds Of The Universe”
08. Gazpacho - "Tick Tock"
09. Porcupine Tree – “The Incident”
10. Dream Theater – “Black Clouds & Silver Linings”
11. Alice In Chains – “Black Gives Way To Blue”
12. Shadow Gallery – “Digital Ghosts”
13. Sylvan – “Force of Gravity”
14. Pearl Jam – “Backspacer”
15. Queensryche – “American Soldier”
17. Candlemass – “Death Magic Doom”
18. Isis – “Wavering Radiant”
19. IQ – “Frequency”
20. Transatlantic – “The Whirlwind”
Група на годината: Pantommind
-----------------------------------------
Слушай силно!
Слушай силно!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users