0
Форумски албум на година 2008-маКласация
Started by Svil, Nov 29 2008 19:03 PM
57 replies to this topic
#1
Posted 29 November 2008 - 19:03 PM
След като Ози вече пусна темата за Концерт на годината, смятам че е време и аз да се включа с такава за Албумът на 2008-ма. Правилата ще са същите като миналата година. Няма за какво да ги променяме. Изброявате 10 албума, като първият получава 10 точки, последният 1 точка. На една позиция не може да има повече от един албум. Можете да изброите повече от 10 албума, но тези след десета позиция няма да бъдат включени в точкуването, присъстват само за ваша лична статистика. Ще помоля да се пишат наистина само албуми издадени през 2008-ма година. В миналогодишната класация имаше разни ентусиасти, които не се съобразиха с условието. Пишете първо името на групата, тире, името на албума. В темата няма да се правят обсъждания, за целта ще бъде пусната отделна такава. Начало на анкетата утре, 30 ноември 2008-ма. Край 15 януари 2009-та, 12:00 вечерта. Нарочно оставям малко повече време от Ози, защото може да излезе някой албум в края на годината и да изисква повече време за слушане и преценка. Все пак това не е концерт и след като мине да си готов с идеята харесал ли ти е или не. Корекции във вече пуснати класации няма да се приемат, така че добре ги обмислете, преди да ги постнете.
Предвид, че до 30-ти остават няколко часа смятам, че няма смисъл да се заключва темата. Оставям преценката за това на тамплиерската групичка. Но ще помоля да я закарфичат най-отгоре, докато изтече периода на гласуване.
Ами успех!
Предвид, че до 30-ти остават няколко часа смятам, че няма смисъл да се заключва темата. Оставям преценката за това на тамплиерската групичка. Но ще помоля да я закарфичат най-отгоре, докато изтече периода на гласуване.
Ами успех!
#2
Posted 30 November 2008 - 02:17 AM
Вече е 30.11 - 1:07 AM местно време Ето моята класация:
1. Judas Priest - Nostradamus
2. Bullet For My Valentine - Scream Aim Fire
3. Trivium - Shogun
4. Yngwie Malmsteen - Perpetual Flame
5. Metallica - Death Magnetic
6. Ross The Boss - New Metal Leader
7. Revolution Renaissance - New Era
8. Dragonforce - Ultra Beatdown
9. Motley Crue - Saints Of Los Angeles
10. Whitesnake - Good To Be Bad
И за статистиката:
11. Cradle Of Filth - Godspeed on the Devil's Thunder
12. The Offspring - Rise and Fall, Rage and Grace
1. Judas Priest - Nostradamus
2. Bullet For My Valentine - Scream Aim Fire
3. Trivium - Shogun
4. Yngwie Malmsteen - Perpetual Flame
5. Metallica - Death Magnetic
6. Ross The Boss - New Metal Leader
7. Revolution Renaissance - New Era
8. Dragonforce - Ultra Beatdown
9. Motley Crue - Saints Of Los Angeles
10. Whitesnake - Good To Be Bad
И за статистиката:
11. Cradle Of Filth - Godspeed on the Devil's Thunder
12. The Offspring - Rise and Fall, Rage and Grace
\m/
#3
Posted 30 November 2008 - 03:30 AM
Ето я и мойта класацийка.
1. Gojira - The way of all flesh
2.Crematory - Pray
3.Amon Amarth - Twilight of the Thunder God
3.Eluveitie - Slania
4.Metallica - Death Magnetic
5.Trivium - Shogun
6.Cradle of filth - Godspeed on the Devil's Thunder
7.Slipknot - All Hope Is Gone
8.Bullet For My Valentine - Scream Aim Fire
9.Disturbed - Indestructible
10.Judas Priest - Nostradamus
1. Gojira - The way of all flesh
2.Crematory - Pray
3.Amon Amarth - Twilight of the Thunder God
3.Eluveitie - Slania
4.Metallica - Death Magnetic
5.Trivium - Shogun
6.Cradle of filth - Godspeed on the Devil's Thunder
7.Slipknot - All Hope Is Gone
8.Bullet For My Valentine - Scream Aim Fire
9.Disturbed - Indestructible
10.Judas Priest - Nostradamus
Светът е пълен с тъпаци, които си мислят, че светът е пълен с тъпаци :)
#4
Posted 30 November 2008 - 10:43 AM
1. Avantasia - The Scarecrow
2. Sabaton - The Art Of War
3. Brother Firetribe - Heart Full Of Fire
4. Firewind - The Premonition
5. Bob Catley – Immortal
6. Royal Hunt - Collision Course...Paradox 2
7. Revolution Renaissance - New Era
8. Jorn - Lonely Are The Brave
9. Lordi - Deadache
10. Edguy-Tinnitus Sanctus
2. Sabaton - The Art Of War
3. Brother Firetribe - Heart Full Of Fire
4. Firewind - The Premonition
5. Bob Catley – Immortal
6. Royal Hunt - Collision Course...Paradox 2
7. Revolution Renaissance - New Era
8. Jorn - Lonely Are The Brave
9. Lordi - Deadache
10. Edguy-Tinnitus Sanctus
I will win but never fight
That's the Art of War
That's the Art of War
#5
Posted 30 November 2008 - 10:49 AM
1.Metallica - Death Magnetic
2.Mercenary - Architect Of Lies
3.Trivium - Shogun
4.Ayreon - 01011001
5.Judas Priest - Nostradamus
6.In Flames - A Sense Of Purpose
Ама аз ще си кажа и кои албуми на любими(горе-долу) групи са ме разочаровали...
Iced Earth - Something Wicked Part 2
Deicide - Till Death Do Us Part
2.Mercenary - Architect Of Lies
3.Trivium - Shogun
4.Ayreon - 01011001
5.Judas Priest - Nostradamus
6.In Flames - A Sense Of Purpose
Ама аз ще си кажа и кои албуми на любими(горе-долу) групи са ме разочаровали...
Iced Earth - Something Wicked Part 2
Deicide - Till Death Do Us Part
"9.29. Сражавайте се с онези от дарените с Писанието, които не вярват в Аллах и в Сетния ден, и не възбраняват онова, което Аллах и Неговият Пратеник са възбранили, и не изповядват правата вяра докато не дадат налога безусловно и с покорство."
#6
Posted 30 November 2008 - 14:55 PM
1. Ayreon - 01011001
2. Mercenary - Architect Of Lies
3. Peter Gabriel - Big Blue Ball
4. Meshuggah - ObZen
5. Eternal Deformity - Frozen Circus
6. Neverland - Reversing Time
7. Death Angel - Killing Season
8. Crematory - Pray
9. Third Day - Revelation
10. Incrave - Dead End
2. Mercenary - Architect Of Lies
3. Peter Gabriel - Big Blue Ball
4. Meshuggah - ObZen
5. Eternal Deformity - Frozen Circus
6. Neverland - Reversing Time
7. Death Angel - Killing Season
8. Crematory - Pray
9. Third Day - Revelation
10. Incrave - Dead End
Edited by Kristin, 30 November 2008 - 14:57 PM.
Aз конструирам всеобщото като избирам себе си!
#7
Posted 30 November 2008 - 20:00 PM
1. Whitesnake - "Good To Be Bad"
2. Avantasia - "The Scarecrow"
3. Edguy - "Tinnitus Sanctus"
4. Firewind - "The Premonition"
5. 3 Doors Down - "3 Doors Down"
6. Metallica - "Death Magnetic"
7. Ari Koivunen - "Becoming"
8. Judas Priest - "Nostradamus"
9. Jorn Lande - "Lonely Are The Brave"
10. Royal Hunt - "The Collision Course - Paradox II"
..............
За протокола - албумите, направили ми положително впечатление през 2008 г. -
Queen + Paul Rodgers - "The Cosmos Rocks"
Glenn Hughes - "F.U.N.K."
Guns 'n' Roses - "Chinese Democracy"
Def Leppard - "Songs From The Sparkle Lounge"
Yngwie Malmsteen - "Perpetual Flame"
2. Avantasia - "The Scarecrow"
3. Edguy - "Tinnitus Sanctus"
4. Firewind - "The Premonition"
5. 3 Doors Down - "3 Doors Down"
6. Metallica - "Death Magnetic"
7. Ari Koivunen - "Becoming"
8. Judas Priest - "Nostradamus"
9. Jorn Lande - "Lonely Are The Brave"
10. Royal Hunt - "The Collision Course - Paradox II"
..............
За протокола - албумите, направили ми положително впечатление през 2008 г. -
Queen + Paul Rodgers - "The Cosmos Rocks"
Glenn Hughes - "F.U.N.K."
Guns 'n' Roses - "Chinese Democracy"
Def Leppard - "Songs From The Sparkle Lounge"
Yngwie Malmsteen - "Perpetual Flame"
So, take me with you,
Take me far away,
We'll ride the wind across the sky...
Spread your wings and you will see,
You control your destiny,
So Sailing Ships
Don't pass you by ...
Take me far away,
We'll ride the wind across the sky...
Spread your wings and you will see,
You control your destiny,
So Sailing Ships
Don't pass you by ...
#8
Posted 30 November 2008 - 22:47 PM
1.NAZARETH - The Newz
2.ASIA - Phoenix
3.JUDAS PRIEST - Nostradamus
4.ANDROMEDA - The Immunity Zone
5.TRIVIUM - Shogun
6.BLACKMORE'S NIGHT - Secret Voyage
7.WHITESNAKE - Good To Be Bad
8.AC/DC - Black Ice
9.QUEEN + PAUL RODGERS - The Cosmos Rocks
10.YNGWIE MALMSTEEN - Perpetual Flame
P.S. Много се чудих дали да не си оставя едно свободно място,тъй като с нетърпение чакам новият албум на Щурците.Но мисля,че за него може да се отвори нова тема.Все пак Щурците са от такова значение за БГ Рока,колкото Ролинг Стоунс за световния
2.ASIA - Phoenix
3.JUDAS PRIEST - Nostradamus
4.ANDROMEDA - The Immunity Zone
5.TRIVIUM - Shogun
6.BLACKMORE'S NIGHT - Secret Voyage
7.WHITESNAKE - Good To Be Bad
8.AC/DC - Black Ice
9.QUEEN + PAUL RODGERS - The Cosmos Rocks
10.YNGWIE MALMSTEEN - Perpetual Flame
P.S. Много се чудих дали да не си оставя едно свободно място,тъй като с нетърпение чакам новият албум на Щурците.Но мисля,че за него може да се отвори нова тема.Все пак Щурците са от такова значение за БГ Рока,колкото Ролинг Стоунс за световния
What we need right now, is a miracle on earth
Let out hearts cry out, so our voices can be heard
Let us walk away together
From the never ending rain,
'Til the sun will shine for all of us again
Let out hearts cry out, so our voices can be heard
Let us walk away together
From the never ending rain,
'Til the sun will shine for all of us again
#9
Posted 01 December 2008 - 08:32 AM
1. Metallica - Death Magnetic
2. Cavalera Conspiracy - Inflikted
3. Trivium - Shogun
4. Disturbed - Indestructible
5. Slipknot - All Hope Is Gone God
6. Amon Amarth - Twilight Of The Thunder
7. Soulfly - Conquer
8. Crematory - Pray
9. Sabaton - The Art Of War
10. Children Of Bodom - Blooddrunk
2. Cavalera Conspiracy - Inflikted
3. Trivium - Shogun
4. Disturbed - Indestructible
5. Slipknot - All Hope Is Gone God
6. Amon Amarth - Twilight Of The Thunder
7. Soulfly - Conquer
8. Crematory - Pray
9. Sabaton - The Art Of War
10. Children Of Bodom - Blooddrunk
#10
Posted 01 December 2008 - 11:31 AM
1. Opeth - Watershed
2. Ayreon - 01011001
3. Rush - Snakes & Arrows Live
4. Pyramaze - Immortal
5. Eluveitie - Slania
6. Iced Earth - Something Wicked part 2
7. Metallica - Death Magnetic
8. Ross The Boss - New Metal Leader
9. In Flames - A Sense of Purpose
10. Queen - The Cosmos Rocks
2. Ayreon - 01011001
3. Rush - Snakes & Arrows Live
4. Pyramaze - Immortal
5. Eluveitie - Slania
6. Iced Earth - Something Wicked part 2
7. Metallica - Death Magnetic
8. Ross The Boss - New Metal Leader
9. In Flames - A Sense of Purpose
10. Queen - The Cosmos Rocks
HeathenHeart, on 28 January 2013 - 13:29 PM, said:
Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:
#11
Posted 01 December 2008 - 13:29 PM
1) Judas Priest - Nostradamus
2) Whitesnake - Good to be bad
3) Testament - The Formation of Damnation
оттук нататък не мога да преценя и няма да изброявам...
2) Whitesnake - Good to be bad
3) Testament - The Formation of Damnation
оттук нататък не мога да преценя и няма да изброявам...
iF you listen the fools - the mob rules!
-----
-----
#12
Posted 01 December 2008 - 13:38 PM
1. Metallica - "Death Magnetic"
2. In Flames - "A Sense Of Purpose"
3. Benediction - "Killing Music"
4. Edguy - "Tinnitus Sanctus"
5. Whitesnake - "Good To Be Bad"
6. Cavalera Conspiracy - "Inflikted"
7. Judas Priest - "Nostradamus"
8. Holy Moses - "Agony Of Death"
9. Motorhead - "Motorizer"
10. Children Of Bodom - "Blooddrunk"
2. In Flames - "A Sense Of Purpose"
3. Benediction - "Killing Music"
4. Edguy - "Tinnitus Sanctus"
5. Whitesnake - "Good To Be Bad"
6. Cavalera Conspiracy - "Inflikted"
7. Judas Priest - "Nostradamus"
8. Holy Moses - "Agony Of Death"
9. Motorhead - "Motorizer"
10. Children Of Bodom - "Blooddrunk"
. . . And Justice For All
#13
Posted 01 December 2008 - 15:30 PM
1. Opeth – Watershed
2. Pendragon – Pure
3. Beardfish – Sleeping in Traffic 2
4. Gojira – The Way of All Flesh
5. Ayreon 01011001
6. Meshuggah – ObZen
7. Metallica – Death Magnetic
8. Neal Morse – Lifeline
9. Burst – Lazarus Bird
Десетото място оставам празно, за да имам възможност да добавя нещо след месец.
2. Pendragon – Pure
3. Beardfish – Sleeping in Traffic 2
4. Gojira – The Way of All Flesh
5. Ayreon 01011001
6. Meshuggah – ObZen
7. Metallica – Death Magnetic
8. Neal Morse – Lifeline
9. Burst – Lazarus Bird
Десетото място оставам празно, за да имам възможност да добавя нещо след месец.
...And through the window in the wall
Comes streaming in on sunlight wings
A million bright ambassadors of morning
And no one sings me lullabies
And no one makes me close my eyes
So I throw the windows wide
And call to you across the sky
Comes streaming in on sunlight wings
A million bright ambassadors of morning
And no one sings me lullabies
And no one makes me close my eyes
So I throw the windows wide
And call to you across the sky
#14
Posted 01 December 2008 - 20:59 PM
1. Gojira - The Way of All Flesh
2. Canvas Solaris - The Atomized Dream
3. Burst - Lazarus Bird
4. Hollenthon - Opus Magnum
5. Pendragon - Pure
6. Gama Bomb - Citizen Brain
7. Moonspell - Night Eternal
8. Eluveitie - Slania
9. Sabaton - The Art of War
10. Metallica - Death Magnetic
-----------------------------------------------
Ето и няколко албума, които не влезнаха в класацията ми, но са ми едни от любимите за 2008:
Agalloch - The White EP
KYRCK - Cherno
Extreme - Saudades De Rock
AC/DC - Black Ice
Toxic Holocaust - An Overdose of Death
Meshuggah - Obzen
2. Canvas Solaris - The Atomized Dream
3. Burst - Lazarus Bird
4. Hollenthon - Opus Magnum
5. Pendragon - Pure
6. Gama Bomb - Citizen Brain
7. Moonspell - Night Eternal
8. Eluveitie - Slania
9. Sabaton - The Art of War
10. Metallica - Death Magnetic
-----------------------------------------------
Ето и няколко албума, които не влезнаха в класацията ми, но са ми едни от любимите за 2008:
Agalloch - The White EP
KYRCK - Cherno
Extreme - Saudades De Rock
AC/DC - Black Ice
Toxic Holocaust - An Overdose of Death
Meshuggah - Obzen
#15
Posted 01 December 2008 - 21:13 PM
1 Trivium-Shogun
2 Almah-Fragile Equality
3 Claymore-Prolonged Active
4 Evergrey-Torn
5 Ayreon-010010001
6 Sylosis-Conclusion Of An Age
7 Cradle Of Filth-Godspeed On The Devil’s Thunder
8 Iced Earth-The Crucible of Men
9 Catamenia- VIII The Time Unchained
10 Lordi-Deadache
2 Almah-Fragile Equality
3 Claymore-Prolonged Active
4 Evergrey-Torn
5 Ayreon-010010001
6 Sylosis-Conclusion Of An Age
7 Cradle Of Filth-Godspeed On The Devil’s Thunder
8 Iced Earth-The Crucible of Men
9 Catamenia- VIII The Time Unchained
10 Lordi-Deadache
#16
Posted 01 December 2008 - 22:21 PM
1. Metallica - Death Magnetic
2. Sabaton - The Art Of War
3. Darkthrone - Dark Thrones And Black Flags
4. AC/DC - Black Ice
5. Moonspell - Night Eternal
2. Sabaton - The Art Of War
3. Darkthrone - Dark Thrones And Black Flags
4. AC/DC - Black Ice
5. Moonspell - Night Eternal
Nothing to prove
Just a hellish rock n' roll freak
You call your metal black?
Its just plastic lame and weak
We're too old too cold
Too old and too cold
Just a hellish rock n' roll freak
You call your metal black?
Its just plastic lame and weak
We're too old too cold
Too old and too cold
#17
Posted 02 December 2008 - 03:13 AM
1. Cynic - Traced in Air
2. Canvas Solaris - The Atomized Dream
3. Gojira - The Way of All Flesh
4. Burst - Lazarus Bird
5. Kayo Dot - Blue Lambency Downward
6. No-Man - Schoolyard Ghosts
7. Arsis - We Are the Nightmare
8. Opeth - Watershed
9. Extra Life - Secular Works
10. Zero Hour - Dark Deceiver
Малко АОР се получи...
2. Canvas Solaris - The Atomized Dream
3. Gojira - The Way of All Flesh
4. Burst - Lazarus Bird
5. Kayo Dot - Blue Lambency Downward
6. No-Man - Schoolyard Ghosts
7. Arsis - We Are the Nightmare
8. Opeth - Watershed
9. Extra Life - Secular Works
10. Zero Hour - Dark Deceiver
Малко АОР се получи...
violator: Моите категории са абсолютно обективни. Това е факт.
#18
Posted 02 December 2008 - 14:02 PM
Има още един месец време,но понеже не очаквам нови албуми а и не търся за други вече издадени тази календарна година,публикувам класацията си и аз : )
1. Coil - The New Backwards*
2. Coldplay - Viva la Vida or Death and All His Friends
3. Steven Wilson - Insurgentes**
4. No-Man - Schoolyard Ghosts
5. Opeth - Watershed
6. Keith Emerson - Keith Emerson Band featuring Marc Bonilla
7. Arcana - Raspail
8. Nine Inch Nails - Ghosts I–IV
9. The Verve - Fourth
10. Bluba Lu - Groove Euroope
-----------------------------
* - Remixed & reworked Backwards Demo`93
** - released - 26.11.2008
Харесаха ми още и:
Portishead - Third
Anathema - Hindsight
Asia - Phoenix
Meshuggah - Obzen
SMV - Thunder
1. Coil - The New Backwards*
2. Coldplay - Viva la Vida or Death and All His Friends
3. Steven Wilson - Insurgentes**
4. No-Man - Schoolyard Ghosts
5. Opeth - Watershed
6. Keith Emerson - Keith Emerson Band featuring Marc Bonilla
7. Arcana - Raspail
8. Nine Inch Nails - Ghosts I–IV
9. The Verve - Fourth
10. Bluba Lu - Groove Euroope
-----------------------------
* - Remixed & reworked Backwards Demo`93
** - released - 26.11.2008
Харесаха ми още и:
Portishead - Third
Anathema - Hindsight
Asia - Phoenix
Meshuggah - Obzen
SMV - Thunder
By and large, jazz has always been like the kind of a man you wouldn't want your daughter to associate with.
Duke Ellington
Duke Ellington
#19
Posted 02 December 2008 - 15:14 PM
1. Ayreon - 01011001
2. Testament - The Formation Of Damnation
3. Evergrey – Torn
4. Pendragon – Pure
5. Asia – Phoenix
6. Judas Priest – Nostradamus
7. AC DC - Black Ice
8. Tesla - Forever More
9. Caamora – She
10. Metallica - Death Magnetic
2. Testament - The Formation Of Damnation
3. Evergrey – Torn
4. Pendragon – Pure
5. Asia – Phoenix
6. Judas Priest – Nostradamus
7. AC DC - Black Ice
8. Tesla - Forever More
9. Caamora – She
10. Metallica - Death Magnetic
#20
Posted 02 December 2008 - 19:16 PM
1. JUDAS PRIEST - Nostradamus
2. AC/DC - Black Ice
3. GUNS N' ROSES - Chinese Democracy
4. AVANTASIA - The Scarecrow
5. SABATON - The Art of War
6. METALLICA - Death Magnetic
7. BLACKMORE'S NIGHT - Secret Voyage
8. STORMWARRIOR - Heading Northe
9. HAGGARD - Tales of Ithiria
10. MOTORHEAD - Motorizer
Извън класацията за жалост:
WHITESNAKE - Good To Be Bad и
METAL CHURCH - This Present Wasteland
2. AC/DC - Black Ice
3. GUNS N' ROSES - Chinese Democracy
4. AVANTASIA - The Scarecrow
5. SABATON - The Art of War
6. METALLICA - Death Magnetic
7. BLACKMORE'S NIGHT - Secret Voyage
8. STORMWARRIOR - Heading Northe
9. HAGGARD - Tales of Ithiria
10. MOTORHEAD - Motorizer
Извън класацията за жалост:
WHITESNAKE - Good To Be Bad и
METAL CHURCH - This Present Wasteland
За него необходимото и достатъчно доказателство за съществуването на Бог беше музиката.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users