0
Форумски албум на година 2008-маМясто за обсъждания
Started by Svil, Nov 29 2008 19:06 PM
127 replies to this topic
#1
Posted 29 November 2008 - 19:06 PM
В тази тема можем да си обсъждаме и спорим по повод класацията. Моля спазвайте добрия тон
#2
Posted 30 November 2008 - 10:47 AM
Любопитно, вече три класации и в нито една от тях Dead Magnetic не е на първо място
#3
Posted 30 November 2008 - 13:19 PM
Svil, on Nov 30 2008, 11:47, said:
Любопитно, вече три класации и в нито една от тях Dead Magnetic не е на първо място
Май веке се появи на първо еднаж.
И при мене няма да е на първо , ама ше присъства, де.
Обаче голяма борба ми е дали АцДеЦе-то или Джудас да ковна на първо място
За него необходимото и достатъчно доказателство за съществуването на Бог беше музиката.
#4
Posted 30 November 2008 - 14:19 PM
Svil, on Nov 30 2008, 08:47, said:
Любопитно, вече три класации и в нито една от тях Dead Magnetic не е на първо място
Edited by lordi, 30 November 2008 - 14:21 PM.
Светът е пълен с тъпаци, които си мислят, че светът е пълен с тъпаци :)
#5
Posted 30 November 2008 - 14:58 PM
Надявам се, да не съм избързала.
Първите си 6 албума бих поставила на първо място, и някак условно ги "турям" в този ред. Малко мешана скара се получи от мен, но това не е неочаквано.
Първите си 6 албума бих поставила на първо място, и някак условно ги "турям" в този ред. Малко мешана скара се получи от мен, но това не е неочаквано.
Aз конструирам всеобщото като избирам себе си!
#6
Posted 30 November 2008 - 16:46 PM
За моята калсация има две сигурни неща: първото място и това, че Металика няма да намерят място в нея
#7
Posted 30 November 2008 - 17:09 PM
И аз не съм от феновете на Металика, но албума е добър. На черното не мога да кажа "бяло".
Иначе личен и безспорен фаворит ми е Джудаса.
Иначе личен и безспорен фаворит ми е Джудаса.
\m/
#8
Posted 01 December 2008 - 13:31 PM
Джудас... не съм очаквал такова нещо от тях.
Веднага окупираха моята класация щом го чух за пръв път.
Веднага окупираха моята класация щом го чух за пръв път.
iF you listen the fools - the mob rules!
-----
-----
#9
Posted 01 December 2008 - 13:49 PM
Едно уточнение към моето първо място в класацията. Без съмнение е за Death Magnetic, но дори и оригиналният диск смуче откъм качество на звука, поради което да е жив и здрав пича Moderus(пишещ из форумите на Metallica), който се занимава сума ти време да направи 2 ремикса на албума, изкарани от играта Guitar Hero. В момента слушам чисто новият му вариант от вчера и смятам, че Metallica смело могат да го наемат за следващият си албум
#11
Posted 01 December 2008 - 13:54 PM
Ozzy, on Dec 1 2008, 13:51, said:
Пак ли само на 4 песни или този път е целия албум?
едит: С една уговорка - от доста време насам слушам най-често музика на слушалки (доста прилични такива) и сравнявам звученето на албума на тях. На качествените тонколони вкъщи разликата е по-малка, но пак я има в изобилие.
Edited by Javor, 01 December 2008 - 13:57 PM.
#12
Posted 01 December 2008 - 15:33 PM
От моя гледна точка на човек, който търси музикантското във всичките му форми 2008 не предложи нещо много яко на пазара (поне в сравнение с 2007), въпреки големите завръщания на Гънс, Металика, AC/DC или големите комерсиални удари тип Мадона или Колдплей. В метъла (за мен) не чух нещо, което да ме изправи на нокти. Сещам се за Between The Buried And Me миналата година. Тази година дори Opeth изкара албум крачка назад от Ghost Reveries.
Не поставих Marillion - Happines Is The Road в класацията, защото… малко ме разочарова. Може би всеки път чакам Албума, откакто Фиш напусна. В прогрока има някои интересни съвсем нови неща, които не съм слушал (Karmakanic, Frost*), може би те биха заместили Marillion в една такава моя класация – прогърите ще кажат повече.
Забелязах, че Judas се котира добре с последния си албум. За мой срам спрях да ги слушам след 1990 и си останах с коравите им албуми дотогава, особено Screaming For Vengeance и Painkiller, които въртях, докато касетките се разпаднаха. Явно ще трябва да чуя и Nostradamus.
Сетих се да добавя нещо за протокола: Disturbed – Indestructible. Откакто чух за пръв път System Of A Down ну метъла ме възторгва много.
Не поставих Marillion - Happines Is The Road в класацията, защото… малко ме разочарова. Може би всеки път чакам Албума, откакто Фиш напусна. В прогрока има някои интересни съвсем нови неща, които не съм слушал (Karmakanic, Frost*), може би те биха заместили Marillion в една такава моя класация – прогърите ще кажат повече.
Забелязах, че Judas се котира добре с последния си албум. За мой срам спрях да ги слушам след 1990 и си останах с коравите им албуми дотогава, особено Screaming For Vengeance и Painkiller, които въртях, докато касетките се разпаднаха. Явно ще трябва да чуя и Nostradamus.
Сетих се да добавя нещо за протокола: Disturbed – Indestructible. Откакто чух за пръв път System Of A Down ну метъла ме възторгва много.
...And through the window in the wall
Comes streaming in on sunlight wings
A million bright ambassadors of morning
And no one sings me lullabies
And no one makes me close my eyes
So I throw the windows wide
And call to you across the sky
Comes streaming in on sunlight wings
A million bright ambassadors of morning
And no one sings me lullabies
And no one makes me close my eyes
So I throw the windows wide
And call to you across the sky
#13
Posted 01 December 2008 - 18:39 PM
Така като гледам Death magnetic-a води и то с доста. Втори май са Judas. Моите фаворити Gojira никой не ги харесва.
Светът е пълен с тъпаци, които си мислят, че светът е пълен с тъпаци :)
#14
Posted 01 December 2008 - 22:33 PM
Добре де, само на мен ли ми харесва изданието на Asia от тази година?Ако Nazareth не бяха издали албум,най-вероятно именно Ейша щяха да оглавят личната ми класация.Не видях никъде и Юрайския албум,ама то и аз не съм го сложил тъй като някак ми звучи твърде необичайно за тях.Просто не бих казал,че може да ми влезе в каквато и да е класация Не че не е добър,даже напротив,ама нещо нали...
What we need right now, is a miracle on earth
Let out hearts cry out, so our voices can be heard
Let us walk away together
From the never ending rain,
'Til the sun will shine for all of us again
Let out hearts cry out, so our voices can be heard
Let us walk away together
From the never ending rain,
'Til the sun will shine for all of us again
#15
Posted 01 December 2008 - 22:41 PM
man on a mission, on Dec 1 2008, 22:33, said:
Добре де, само на мен ли ми харесва изданието на Asia от тази година?
А това неодобрение стана направо демонстративно, когато кепето започна да говори злорадо за рязане на глави и стъпкването им в калта, нищо че - или по-скоро, още повече поради факта, че са се накичили със сиви цилиндери. Това, доколкото лорд Ходсдън можеше да проследи мисълта му, беше начинът, по който би действал Сталинг в Москва, а което е добро за Сталинг, признаваше си открито кепето, бе добро и за него.
#16
Posted 02 December 2008 - 10:59 AM
Много ми хареса Falcooner - Among Beggers And Thieves . Но някак си първите месеци на годината заеха напълно сърцето ми и този албум не можа да намери мястото си в моята класация, въпреки че е много добър.
Албум, който очаквах, че страшно ще ми хареса, но не се получи точно така беше Jorn - Lonely Are The Brave. Май имах прекалено големи очаквания за него.
Други албуми, които ми направиха много добро впечатление, но отново не можаха да се наредят в класацията са:
Tesla - Forever More
Braintoy - Vehicles
Textures - Silhouettes
Poets Of The Fall - Revolution Roulette
Tiamat - Amanethes
Iced Earth - The Crucible Of Man
А от "класическите групи" така и нищо не чух, и сякаш нямам голямо желание...
Албум, който очаквах, че страшно ще ми хареса, но не се получи точно така беше Jorn - Lonely Are The Brave. Май имах прекалено големи очаквания за него.
Други албуми, които ми направиха много добро впечатление, но отново не можаха да се наредят в класацията са:
Tesla - Forever More
Braintoy - Vehicles
Textures - Silhouettes
Poets Of The Fall - Revolution Roulette
Tiamat - Amanethes
Iced Earth - The Crucible Of Man
А от "класическите групи" така и нищо не чух, и сякаш нямам голямо желание...
Aз конструирам всеобщото като избирам себе си!
#17
Posted 03 December 2008 - 15:45 PM
1. Opeth - Watershed. В началото на миналата година смятах че Ayreon ще отнесе първото място и наистина се колебаех кое от двете да избера...но шайката на Акерфелт (или както там се произнася) ми събра очите с невероятната комбинация на стилове
2. Ayreon - 01011001. Мулти инструментално-вокално-симфонично-епично-прогресив Щедьовър!
3. Rush - Snakes & Arrows Live. Закъде без любимците ми? А в този пореден лайв албум тримата са в перфектна форма и отново показват висока класа. На фона на това слуховете за оттегляне (подклаждани от хейтъри и отричани от самата група) изглеждат смешни.
4. Pyramaze - Immortal. полюбопитствах заради Мат, не ги бях чувал преди. Много приятна изненада! (не само с пеенето на Барлоу, но и цялата музика)
5. Eluveitie - Slania. Също нещо ново за мен, дадох им ухо заради приятели, които ми ги препоръчаха. Много приятна изненада!
6. Iced Earth - Something Wicked part 2. ...абе става...но очакванията бяха много големи, особено заради завръщането на Мат и големите приказки на Джон...
7. Metallica - Death Magnetic. И аз съм от "хейтърите" , дето харесват групата до Load...но това ново творение не е никак лошо!...само дето да не се опитваше толкова да прилича на ...And justice...
8. Ross The Boss - New Metal Leader. Да, Рос е бил част от Manowar-една от най-любимите ми банди. Да, Рос има своя принос за класическите албуми на бандата, но на фона на всички глупости по адрес на бившите му колеги и отричането от стила, този албум звучи малко странно като стил и послание (да не кажа поза)...но като цяло не е лош...
9. In Flames - A Sense of Purpose. Също нещо ново за мен, но много яко!
10. Queen - The Cosmos Rocks. Това не е "онази група", нито някога отново ще бъде. Това е ясно на всички. И след като знаем това, можем да кажем че това е една нелоша формация, която е издала един нелош албум...толкова
2. Ayreon - 01011001. Мулти инструментално-вокално-симфонично-епично-прогресив Щедьовър!
3. Rush - Snakes & Arrows Live. Закъде без любимците ми? А в този пореден лайв албум тримата са в перфектна форма и отново показват висока класа. На фона на това слуховете за оттегляне (подклаждани от хейтъри и отричани от самата група) изглеждат смешни.
4. Pyramaze - Immortal. полюбопитствах заради Мат, не ги бях чувал преди. Много приятна изненада! (не само с пеенето на Барлоу, но и цялата музика)
5. Eluveitie - Slania. Също нещо ново за мен, дадох им ухо заради приятели, които ми ги препоръчаха. Много приятна изненада!
6. Iced Earth - Something Wicked part 2. ...абе става...но очакванията бяха много големи, особено заради завръщането на Мат и големите приказки на Джон...
7. Metallica - Death Magnetic. И аз съм от "хейтърите" , дето харесват групата до Load...но това ново творение не е никак лошо!...само дето да не се опитваше толкова да прилича на ...And justice...
8. Ross The Boss - New Metal Leader. Да, Рос е бил част от Manowar-една от най-любимите ми банди. Да, Рос има своя принос за класическите албуми на бандата, но на фона на всички глупости по адрес на бившите му колеги и отричането от стила, този албум звучи малко странно като стил и послание (да не кажа поза)...но като цяло не е лош...
9. In Flames - A Sense of Purpose. Също нещо ново за мен, но много яко!
10. Queen - The Cosmos Rocks. Това не е "онази група", нито някога отново ще бъде. Това е ясно на всички. И след като знаем това, можем да кажем че това е една нелоша формация, която е издала един нелош албум...толкова
HeathenHeart, on 28 January 2013 - 13:29 PM, said:
Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:
#18
Posted 04 December 2008 - 11:10 AM
Geddy, on Dec 3 2008, 15:45, said:
Metallica - Death Magnetic.[/b] И аз съм от "хейтърите" , дето харесват групата до Load...но това ново творение не е никак лошо!...само дето да не се опитваше толкова да прилича на ...And justice...
"9.29. Сражавайте се с онези от дарените с Писанието, които не вярват в Аллах и в Сетния ден, и не възбраняват онова, което Аллах и Неговият Пратеник са възбранили, и не изповядват правата вяра докато не дадат налога безусловно и с покорство."
#19
Posted 04 December 2008 - 11:30 AM
cygnusx86, on Dec 4 2008, 11:10, said:
От чисто любопитство ще попитам.Далеч съм от мисълта,че ще променя мнението ти или нещо такова...та по какво си прилича с Justice-a викаш? Единствената прилика с AJFA дето забелязвам са някой рифове в The Judas Kiss.
HeathenHeart, on 28 January 2013 - 13:29 PM, said:
Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users