1. Burzum - Fallen
Перфектен албум! Когато реша да си пусна Бурзум вече има дилема между него и Filosofem, което е
достатъчно показателно. Албума наистина напомня за класическа музика (както ако не се лъжа пишеше, че
е миксиран). Слушайки го обаче не мога да отбележа една съществена разлика от деведесетарските албуми
на Варг - във Fallen (а и в Belus) сред непроницаемия мрак сякаш се прокрадва и някаква смътна светлина, носеща надежда за спасение
2. Septic Flesh - The Great Mass
Още един чудесен албум! Заради него дадох втори шанс на Communion и Septic Flesh определено са на път
да се превърнат в една от любимите ми групи.
3. Fleshgod Apocalipse - Agony
Италианците смазват брутално, но го правят със стил. Има някаква учудваща емоционалност и дълбочина в
цялата дандания.
4. Anaal Nathrakh - Passion
Кърти мивки, чупи джамове, лепи плочки... Може би не е най-силният им албум, но си остава на високо
ниво.
5. We Are Augustines - Rise Ye Sunken Ships
Този албум ми дойде малко изневиделица. Определено не очаквах да харесам инди рок, но албума е
наистина добър.
6. Radiohead - The King of Limbs
Изслушах го наскоро, но без да съм фен на Radiohead, наистина останах доволен и ме накара да се
разровя из дискографията на групата.
7. Korn - Path of Totality
Изключително интересен албум. Много ми хареса, но съм донякъде разочарован, че му липсва малко повечко
агресивност (каквато демонстрират в Get up!)
8. Primordial – Redemption at the Puritan's Hand
Ъмм... добър албум. След като излезе го слушах доста, но след това бързо забравих за него, дори за
малко да го пропусна в класацията си. Затова му е отредено и последното място.
Като цяло съм доволен от годината. Чух много нови албуми, но само тези успяха наистина да ме впечатлят. Всъщност през 2011 г. се отдадох повече на дарк ембиънт и преоткриване на стари банди и албуми, та може би донякъде и на това се дължи незарибяването ми по топлите метъл тави.
hypocrisy's Content
There have been 2 items by hypocrisy (Search limited from 30-март 23)