0
най-добрият албум за 2007
Started by ZLOSTAR, ное 24 2007 08:23
44 replies to this topic
#1
Posted 24 ноември 2007 - 08:23
още не е свършила, но не вярвам да излезе нещо по-добро (за мен де) от соловия на serj tankian
#2
Posted 24 ноември 2007 - 08:30
Да беше само един добър ама те са доста. Албумите, които мен лично ме изкефиха са:
Manowar - Gods Of War
WASP - Dominator
Helloween - Gambling With The Devil
UDO - Mastercutor
Уффф много са. Saxon, Megadeth, Evile, DDP, Hellyeah, Primal Fear. Мисля че има и още ама за сега тези се сещам. Много плодотворна година от към каечствена музика.
Manowar - Gods Of War
WASP - Dominator
Helloween - Gambling With The Devil
UDO - Mastercutor
Уффф много са. Saxon, Megadeth, Evile, DDP, Hellyeah, Primal Fear. Мисля че има и още ама за сега тези се сещам. Много плодотворна година от към каечствена музика.
\m/
#3
Posted 24 ноември 2007 - 08:44
Blackiel ги изброи най-яките! Ще добавя само Overkill - Immortalis,Sodom - The Final Sign of Evil и естествено двата най-добри-Legacy Of The Catacombs и Ithyphallic на Nile!
Edited by Tejuk Metalist, 24 ноември 2007 - 08:45 .
#4
Posted 24 ноември 2007 - 10:43
Ъхм (покашля се) ... не е свършила. Даже никак не е свършила, но айде и аз да пробвам, без конкретност в подредбата, за първо, второ и т.н място.
Scorpions / Humanity: Hour I
Pain Of Salvation / Scarsick
Nightwish / Dark Passion Play (не съм сигурна за съ-форумците какво мнение имат за албума, защото когато се разискваха тия теми за Найтуиш, аз не съм се бъркала, защото не съм им фен )
Megadeth / Gears Of War (ами... хареса ми! )
И това е май засега...
Scorpions / Humanity: Hour I
Pain Of Salvation / Scarsick
Nightwish / Dark Passion Play (не съм сигурна за съ-форумците какво мнение имат за албума, защото когато се разискваха тия теми за Найтуиш, аз не съм се бъркала, защото не съм им фен )
Megadeth / Gears Of War (ами... хареса ми! )
И това е май засега...
Aз конструирам всеобщото като избирам себе си!
#5
Posted 24 ноември 2007 - 11:19
Сигурно е излишно да споменавам Snakes And Arrows на Rush, който ми стана един от най-любимите техни албуми и най-любимия за годината. Другите много яки неща са Amorphis/Silent waters, Gamma Ray/Land Of The Free II, Devin Townsend/Ziltoid The Omniscient, Iced Earth/Framing Armageddon, Finntroll/Ur Jordens Djup
HeathenHeart, on 28 януари 2013 - 13:29 , said:
Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:
#6
Posted 24 ноември 2007 - 11:42
Моите лични фаворити са: Paradise Lost - In Requiem, Amorphis - Silent waters, WASP - Dominator, Samael - Solar Soul. И новият Exodus ми харесва, но още не съм го слушала достатъчно, за да влезе в списъка. Има и други, които са много добри, но тези са ми любими. А иначе през 2007 излязоха много добри албуми, мога да добавя например още The Blackening - Machine Head и Dead Again - Type O Negative.
The mind is its own place, and in itself
Can make a Heav'n of Hell, a Hell of Heav'n
What matter where, if I be still the same?
Can make a Heav'n of Hell, a Hell of Heav'n
What matter where, if I be still the same?
#7
Posted 24 ноември 2007 - 11:51
Annihilator-Metal
Пп:аз да попитам от Про-Рок екипа-няма ли и тази година някакви интересни анкети от този тип да се пускат ,които после да отразите в списанието?
Пп:аз да попитам от Про-Рок екипа-няма ли и тази година някакви интересни анкети от този тип да се пускат ,които после да отразите в списанието?
Things are not what they used to be
Missing one inside of me
Deathly lost, this can't be real
Cannot stand this hell I feel
Missing one inside of me
Deathly lost, this can't be real
Cannot stand this hell I feel
#8
Posted 24 ноември 2007 - 12:11
По това време на годината е нормално да се появат първите класации. Това е и момента, в който обективно и субективно вървят ръка за ръка. Затова и аз ще посоча своята класация разделена на две части. Първата част е тази на сърцето ми, или по друг начин казано "субективна класация". Втората част ще я нарека "обективна класация", защото е по-скоро тази на разума, но по същество пак си е субективна, защото става въпрос за моя разум, а не за общия...
СУБЕКТИВНА КЛАСАЦИЯ
1. Heorot - 13th Star
2. Marillion - Somewhere Else
3. Gazpacho - Night
4. Phideaux - Doomsday Afternoon
5. Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet/Nil Recurring
6. Mostly Autumn - Heart Full Of Sky
7. Sylvan - Presets
8. Knight Area - Under A New Sign
9. Blackfield - Blackfield II
10. Riverside - Rapid Eye Movement
11. Neal Morse - Sola Scriptura
12. Magenta - The Singles
13. The Flower Kings - The Sum Of No Evil
14. Radiohead - In Rainbows
15. Kaipa - Angling Feelings
ОБЕКТИВНА КЛАСАЦИЯ
1. Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet/Nil Recurring
2. Phideaux - Doomsday Afternoon
3. Riverside - Rapid Eye Movement
4. Gazpacho - Night
5. Knight Area - Under A New Sign
6. Neal Morse - Sola Scriptura
7. Heorot - 13th Star
8. Sylvan - Presets
9. Marillion - Somewhere Else
10. Mostly Autumn - Heart Full Of Sky
11. Blackfield - Blackfield II
12. Magenta - The Singles
13. The Flower Kings - The Sum Of No Evil
14. Radiohead - In Rainbows
15. Kaipa - Angling Feelings
СУБЕКТИВНА КЛАСАЦИЯ
1. Heorot - 13th Star
2. Marillion - Somewhere Else
3. Gazpacho - Night
4. Phideaux - Doomsday Afternoon
5. Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet/Nil Recurring
6. Mostly Autumn - Heart Full Of Sky
7. Sylvan - Presets
8. Knight Area - Under A New Sign
9. Blackfield - Blackfield II
10. Riverside - Rapid Eye Movement
11. Neal Morse - Sola Scriptura
12. Magenta - The Singles
13. The Flower Kings - The Sum Of No Evil
14. Radiohead - In Rainbows
15. Kaipa - Angling Feelings
ОБЕКТИВНА КЛАСАЦИЯ
1. Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet/Nil Recurring
2. Phideaux - Doomsday Afternoon
3. Riverside - Rapid Eye Movement
4. Gazpacho - Night
5. Knight Area - Under A New Sign
6. Neal Morse - Sola Scriptura
7. Heorot - 13th Star
8. Sylvan - Presets
9. Marillion - Somewhere Else
10. Mostly Autumn - Heart Full Of Sky
11. Blackfield - Blackfield II
12. Magenta - The Singles
13. The Flower Kings - The Sum Of No Evil
14. Radiohead - In Rainbows
15. Kaipa - Angling Feelings
18.06.2017 - Phil Collins
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
#9
Posted 24 ноември 2007 - 12:50
Най-добрия безспорно е опустошителния,гигантски,умопомрачителен Fiction на Dark Tranquillity.След него бих наредил тези албуми(не в определен ред):
King Diamond - Give Me Your Soul...Please - най-добрият му албум изобщо
Soilwork - Sworn To A Great Divide - единственият им наистина добър албум.Страхотен е.Доста се учудих като го чух.
Nightwish - Dark Passion Play - най-слабият им албум и все пак много добър
Threshold - Dead Reckoning
Iced Earth - Framing Armageddon
Serj Tankian - Elect The Dead
Circus Maximus - Isolate - има хляб в тия момчета
Rush - Far Cry
Толкова,9 албума...Друго нищо не ми харесва от тая година.
King Diamond - Give Me Your Soul...Please - най-добрият му албум изобщо
Soilwork - Sworn To A Great Divide - единственият им наистина добър албум.Страхотен е.Доста се учудих като го чух.
Nightwish - Dark Passion Play - най-слабият им албум и все пак много добър
Threshold - Dead Reckoning
Iced Earth - Framing Armageddon
Serj Tankian - Elect The Dead
Circus Maximus - Isolate - има хляб в тия момчета
Rush - Far Cry
Толкова,9 албума...Друго нищо не ми харесва от тая година.
Edited by cygnusx86, 24 ноември 2007 - 12:57 .
"9.29. Сражавайте се с онези от дарените с Писанието, които не вярват в Аллах и в Сетния ден, и не възбраняват онова, което Аллах и Неговият Пратеник са възбранили, и не изповядват правата вяра докато не дадат налога безусловно и с покорство."
#10
Posted 24 ноември 2007 - 13:18
Аз си чакам класацията на Кърли през януари (се надявам да има....), годината не е свършила, но ще нахвърлям нещичко, без да го класирам все още.
Robert Plant &Alison Krauss - Raising Sand
Andre Matos - Time to be Free
GAMMA RAY - Land Of The Free Part II
W.A.S.P. - Dominator
MEGADETH - United Abominations
SONATA ARCTICA - Unia
CANDLEMASS - King Of The Grey Islands
DOOMSWORD - My Name Will Live On (не съм сигурна дали ще го включа в окончателната класация)
AXEL RUDI PELL Diamonds Unlocked (виж предното)
MASTERPLAN - Mk II
SCORPIONS – Humanity Hour I
Robert Plant &Alison Krauss - Raising Sand
Andre Matos - Time to be Free
GAMMA RAY - Land Of The Free Part II
W.A.S.P. - Dominator
MEGADETH - United Abominations
SONATA ARCTICA - Unia
CANDLEMASS - King Of The Grey Islands
DOOMSWORD - My Name Will Live On (не съм сигурна дали ще го включа в окончателната класация)
AXEL RUDI PELL Diamonds Unlocked (виж предното)
MASTERPLAN - Mk II
SCORPIONS – Humanity Hour I
Edited by Hard rock fan, 24 ноември 2007 - 13:20 .
За него необходимото и достатъчно доказателство за съществуването на Бог беше музиката.
#11
Posted 24 ноември 2007 - 13:51
Раничко е още за такава класация. Все пак не се знае до 31 Декември какво би могло да ни хване ухото
Иначе ако трябва набързо да нахвърлям нещо естествено на първо място са Dark Tranquillity
След това като се позамисля ще е нещо такова
Rotting Christ - Theogonia
Rebellion - Miklagard
Ensiferum - Victory Songs
Iced Earth - Framing Armageddon
Gamma Ray - Land Of The Free II
W.A.S.P. - Dominator
Machine Head - The Blackening
Ride The Sky - New Protection
Finntroll - Ur Jordens Djup
Turisas - The Varangian Way
Gorefest - Rise To Ruin
Candlemass - The King Of The Grey Islands
Devin Townsend - Ziltoid The Omniscient
Red Harvest - A Greater Darkness
Nile - Ithyphallic
DevilDriver - The Last Kind Words
Limbonic Art - A Legacy Of Evil
И засега е това. Разбира се може да има промени до края на годината с изключение на първите три места
Иначе ако трябва набързо да нахвърлям нещо естествено на първо място са Dark Tranquillity
След това като се позамисля ще е нещо такова
Rotting Christ - Theogonia
Rebellion - Miklagard
Ensiferum - Victory Songs
Iced Earth - Framing Armageddon
Gamma Ray - Land Of The Free II
W.A.S.P. - Dominator
Machine Head - The Blackening
Ride The Sky - New Protection
Finntroll - Ur Jordens Djup
Turisas - The Varangian Way
Gorefest - Rise To Ruin
Candlemass - The King Of The Grey Islands
Devin Townsend - Ziltoid The Omniscient
Red Harvest - A Greater Darkness
Nile - Ithyphallic
DevilDriver - The Last Kind Words
Limbonic Art - A Legacy Of Evil
И засега е това. Разбира се може да има промени до края на годината с изключение на първите три места
Edited by Джуджето_GIMLY, 24 ноември 2007 - 13:52 .
Кироо, бегай оттука, оти че те изпапурчим с копачо!
#12
Posted 24 ноември 2007 - 15:09
Джуджето_GIMLY, on Nov 24 2007, 13:51, said:
Rotting Christ - Theogonia
Ей,верно,как го забравих.Страшно добър албум е това.
"9.29. Сражавайте се с онези от дарените с Писанието, които не вярват в Аллах и в Сетния ден, и не възбраняват онова, което Аллах и Неговият Пратеник са възбранили, и не изповядват правата вяра докато не дадат налога безусловно и с покорство."
#13
Posted 24 ноември 2007 - 15:13
Сега като се загледах, видях какво съм пропуснал като заслужаващо за отбелязване в личната ми класация:
Paradise Lost - In Requiem
Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet
Paradise Lost - In Requiem
Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet
HeathenHeart, on 28 януари 2013 - 13:29 , said:
Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:
#14
Posted 24 ноември 2007 - 15:25
личните ми фаворити:
Dave Gahan - Hourglass албумът с които заспивам нощем и сънувам през деня
Radiohead - In Rainbows нов албум от Рейдиохед
Riverside - Rapid Eye Moment все така красива и тъжна музика
специална похвала за:
последните албуми на NILE и Machine Head - много хубава работа
Dave Gahan - Hourglass албумът с които заспивам нощем и сънувам през деня
Radiohead - In Rainbows нов албум от Рейдиохед
Riverside - Rapid Eye Moment все така красива и тъжна музика
специална похвала за:
последните албуми на NILE и Machine Head - много хубава работа
By and large, jazz has always been like the kind of a man you wouldn't want your daughter to associate with.
Duke Ellington
Duke Ellington
#15
Posted 24 ноември 2007 - 20:40
Мога да изброя няколко албума, които ми харесаха повече от другите, но докато Evergrey не си издадат Албумчето няма как да твърдя кой е за мен албумът на годината!
#16
Posted 25 ноември 2007 - 10:09
Circus Maximus - Isolate
#18
Posted 25 ноември 2007 - 13:24
от сичко дето чух....най-добрият е The Blackening. много интересно, като че ли е подценен от доста хора.
#19
Posted 25 ноември 2007 - 13:28
MEGADETH - United Abominations
WASP - Dominator
WASP - Dominator
#20
Posted 25 ноември 2007 - 15:41
1.Iced Earth- Framing Armageddon -няма такава лудница, няма такива психопати-Рипърчето и Дядо Джон...
2.W.A.S.P.-Dominator-ултра приятна изненада,страхотен албум
3.Symphony X-Paradise Lost...разкошотия....
2.W.A.S.P.-Dominator-ултра приятна изненада,страхотен албум
3.Symphony X-Paradise Lost...разкошотия....
www.etarfans.org
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users