0
Последният филм който гледах беше...
Started by insider, Oct 07 2007 09:00 AM
681 replies to this topic
#321
Posted 13 April 2008 - 01:16 AM
violator, след като прочетох поста ти, реших да гледам филма. И останах покъртена. Няма какво друго да кажа, не е като да не си го описал добре. Свободата...в най-чистата и форма.
walk into the jaws of hell.
#322
Posted 13 April 2008 - 08:52 AM
Pinky, on Apr 13 2008, 02:16, said:
Препоръчвам още по-горещо саундтрака на филма. Оголена до кокал музика. И най-крехката костица в него - "Long Nights", засяда сигурно в кривото гърло и задавя безотказно слушателя.
Няма да преувелича, ако кажа, че парчетата за "Into The Wild" са едни от най-силните, които Еди Ведър е писал от "Ten" насам!
-----------------------------------------
Слушай силно!
Слушай силно!
#323
Posted 13 April 2008 - 09:02 AM
foreigner, on Apr 13 2008, 01:24, said:
Никога повече филм на Оливър Стоун, НИКОГА!!!
Леле, колко силни думи!
Три пъти помисли - един път режи!
Дано вече си гледала шедьоврите му "The Doors", "Родени убийци", "Взвод", "JFK", "Уолстрийт"..., щом си решила да приключиш завинаги с този режисьор. Защото са абсолютно задължителни за всеки киноман и би изгубила доста, лишавайки се от тях.
-----------------------------------------
Слушай силно!
Слушай силно!
#324
Posted 13 April 2008 - 10:16 AM
Оливър Стоун е толкова значимо име в съвременното кино, че е излишно да поставяме под съмнение нито качествата му като режисьор, нито непреходните ленти които е оставил след себе си. И въпреки, че разбирам разочарованието ти от филма "Роден на 4-ти юли" и почти мога да се съглася с част от констатациите в постинга ти, общото усещане което оставиха думите ти у мен е на благородна завист.
Младостта не е порок, а също така е привилегия да казваш нещата такива каквито са, или поне такива каквито ги чувстваш. Това е форум, свободен за всички, които спазват правилата му, независимо от възраст, пол или религия. В този смисъл твоето мнение е напълно меродавно и никой тук няма право да се оплаква. Лошото е, че тук се навъртаме и разни "дъртаци" като мен и Вайли, които много държим на ценностите в живота си. Когато си възприел Оливър Стоун за една от житейските си ценности и си подминал тридесетте се получава така, че каквато и боза да направи този човек ти си склонен да му простиш в името на останалото му бляскаво творчество.
За какво ти пиша тези неща? Пиша ги защото ти се радвам. На младостта, на прибързаността, на смелостта, на страстта и на куп други неща... Пиша ти ги, за да те подтикна да отидеш до съседната видеотека и да си вземеш филма "The Doors" /нали ги харесваш?/, да се прибереш в къщи и се отдадеш на различния поглед на Оливър Стоун към темата. От този филм ще разбереш, че Стоун е голям фен на групата. Толкова голям, че си позволява да представи Джим като захаросана звезда тип Роби Уилямс заобиколен навсякъде от пърхащи перхидролни блондинки готови на всичко за една снимка с идола си. Когато връщаш филма във видеотеката би могла да попиташ плахо и за "Родени убийци", но те предупреждавам, че след този филм ще ти се прииска да се върнеш в тази тема и да изтриеш мнението си от по-горе. Само че времето за редакция безвъзвратно ще е изтекло...
Младостта не е порок, а също така е привилегия да казваш нещата такива каквито са, или поне такива каквито ги чувстваш. Това е форум, свободен за всички, които спазват правилата му, независимо от възраст, пол или религия. В този смисъл твоето мнение е напълно меродавно и никой тук няма право да се оплаква. Лошото е, че тук се навъртаме и разни "дъртаци" като мен и Вайли, които много държим на ценностите в живота си. Когато си възприел Оливър Стоун за една от житейските си ценности и си подминал тридесетте се получава така, че каквато и боза да направи този човек ти си склонен да му простиш в името на останалото му бляскаво творчество.
За какво ти пиша тези неща? Пиша ги защото ти се радвам. На младостта, на прибързаността, на смелостта, на страстта и на куп други неща... Пиша ти ги, за да те подтикна да отидеш до съседната видеотека и да си вземеш филма "The Doors" /нали ги харесваш?/, да се прибереш в къщи и се отдадеш на различния поглед на Оливър Стоун към темата. От този филм ще разбереш, че Стоун е голям фен на групата. Толкова голям, че си позволява да представи Джим като захаросана звезда тип Роби Уилямс заобиколен навсякъде от пърхащи перхидролни блондинки готови на всичко за една снимка с идола си. Когато връщаш филма във видеотеката би могла да попиташ плахо и за "Родени убийци", но те предупреждавам, че след този филм ще ти се прииска да се върнеш в тази тема и да изтриеш мнението си от по-горе. Само че времето за редакция безвъзвратно ще е изтекло...
18.06.2017 - Phil Collins
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
#325
Posted 13 April 2008 - 13:36 PM
violator, on Apr 13 2008, 10:02, said:
Леле, колко силни думи!
marillion, on Apr 13 2008, 11:16, said:
Гледала съм The Doors. Ще гледам и този, който ми препоръчвате и двамата. Но след най-малко месец. А довечера ще си лекувам нервите с Dog Day Afternoon (1975) на Сидни Лъмет. И ако имам време, ще продължа с Prince of the City (1981), пак негов, с любимия ми Трийт Уилямс.
А това неодобрение стана направо демонстративно, когато кепето започна да говори злорадо за рязане на глави и стъпкването им в калта, нищо че - или по-скоро, още повече поради факта, че са се накичили със сиви цилиндери. Това, доколкото лорд Ходсдън можеше да проследи мисълта му, беше начинът, по който би действал Сталинг в Москва, а което е добро за Сталинг, признаваше си открито кепето, бе добро и за него.
#326
Posted 13 April 2008 - 14:08 PM
Препоръчвам още по-горещо саундтрака на филма.
След като успях да се окопитя, това беше първата ми работа - да го изтегля, следователно и да го чуя. Толкова... абе трябва да се гледа/слуша, няма друг начин.
След като успях да се окопитя, това беше първата ми работа - да го изтегля, следователно и да го чуя. Толкова... абе трябва да се гледа/слуша, няма друг начин.
walk into the jaws of hell.
#327
Posted 13 April 2008 - 19:26 PM
violator, on Apr 13 2008, 10:02, said:
Леле, колко силни думи!
Три пъти помисли - един път режи!
Дано вече си гледала шедьоврите му "The Doors", "Родени убийци", "Взвод", "JFK", "Уолстрийт"..., щом си решила да приключиш завинаги с този режисьор. Защото са абсолютно задължителни за всеки киноман и би изгубила доста, лишавайки се от тях.
Три пъти помисли - един път режи!
Дано вече си гледала шедьоврите му "The Doors", "Родени убийци", "Взвод", "JFK", "Уолстрийт"..., щом си решила да приключиш завинаги с този режисьор. Защото са абсолютно задължителни за всеки киноман и би изгубила доста, лишавайки се от тях.
Да се включа и аз към теб и Мерилиън в "защита" на Оливър Стоун. Той е сред най-големите режисьори напълно заслужено.
@ Форинър...откъде чак толкова негодувание към "Роден на 4-ти юли"...разбира се, твое лично мнение е, но да споделя и своето: два пъти съм го гледала и два пъти съм плакала, сигурно ако бях мъж бих плакала още повече. Филмът е много силен и много човешки и освен всичко поставя фундаментално-екзистенциални, а и чисто човешки въпроси...и един наистина много плътно изграден образ от Том Круз...това е един от филмите, които са ме жегнали и развълнували някъде дълбоко в същината ми, а за мен това е достатъчно да го наредя сред ценните за мен филми.
А "Взвод" е убийствено силен филм.
Edited by Hard rock fan, 13 April 2008 - 19:29 PM.
За него необходимото и достатъчно доказателство за съществуването на Бог беше музиката.
#328
Posted 13 April 2008 - 19:36 PM
Hard rock fan, on Apr 13 2008, 20:26, said:
@ Форинър...откъде чак толкова негодувание към "Роден на 4-ти юли"...
А това неодобрение стана направо демонстративно, когато кепето започна да говори злорадо за рязане на глави и стъпкването им в калта, нищо че - или по-скоро, още повече поради факта, че са се накичили със сиви цилиндери. Това, доколкото лорд Ходсдън можеше да проследи мисълта му, беше начинът, по който би действал Сталинг в Москва, а което е добро за Сталинг, признаваше си открито кепето, бе добро и за него.
#329
Posted 13 April 2008 - 21:20 PM
извинявай ама Hair ли ти е един от най-ревливия филм за виетнамската война
тогава какво ли ще кажеш за Форест Гъмп
тогава какво ли ще кажеш за Форест Гъмп
Знаете ли че ...
Мириса на пламъка от запалката мирише на изгорели косми от носа.
Мириса на пламъка от запалката мирише на изгорели косми от носа.
#330
Posted 13 April 2008 - 21:35 PM
Abadon, on Apr 13 2008, 22:20, said:
извинявай ама Hair ли ти е един от най-ревливия филм за виетнамската война
тогава какво ли ще кажеш за Форест Гъмп
тогава какво ли ще кажеш за Форест Гъмп
а какво не му е ревливо на HAIR? първия път като го гледах не можах да се успокоя 40 минути!
А това неодобрение стана направо демонстративно, когато кепето започна да говори злорадо за рязане на глави и стъпкването им в калта, нищо че - или по-скоро, още повече поради факта, че са се накичили със сиви цилиндери. Това, доколкото лорд Ходсдън можеше да проследи мисълта му, беше начинът, по който би действал Сталинг в Москва, а което е добро за Сталинг, признаваше си открито кепето, бе добро и за него.
#331
Posted 13 April 2008 - 22:26 PM
ми незнам може би винаги съм приемал Коса като мюзикъл. верно много добра филмова адаптация, саундтрак който е белязал голяма част от израстването ми и звучал по безброй купони, с един от най-яките финали(който за мен е хепиенд), но той дори и няма много общо с Виетнамската война. за това се избъзиках с Форест гъмп . от тази гледана точка Рамбо 1 е много по-въздействащ филм за същата тази война.
но ако говорим за истински филми които показват безумната идея на войната и нейното отражение върху обикновения (или необикновения) човек: Взод и Добро утро Виетнам и Небе и Земя(пак на Оливър Стоун), Роден на четвърти юли, Апокалипсис сега
другия момент, че аз доста трудно се разтърсвам от филми и не съм най-точния критерии
но ако говорим за истински филми които показват безумната идея на войната и нейното отражение върху обикновения (или необикновения) човек: Взод и Добро утро Виетнам и Небе и Земя(пак на Оливър Стоун), Роден на четвърти юли, Апокалипсис сега
другия момент, че аз доста трудно се разтърсвам от филми и не съм най-точния критерии
Знаете ли че ...
Мириса на пламъка от запалката мирише на изгорели косми от носа.
Мириса на пламъка от запалката мирише на изгорели косми от носа.
#332
Posted 13 April 2008 - 22:47 PM
violator, on Apr 6 2008, 18:36, said:
Ако след края на "Into The Wild" не си се почувствал поне мъничко по-добър човек,...този филм не е бил за теб!
Подтикнат от хубавите думи които си написал за този филм реших да го изгледам тази вечер. Наистина добро кино с добра драматургия построена върху истински сюжет. Нещото което обаче предизвика у мен двучасовата среща със света на Алекс Супертрамп е по-скоро носталгия по доброто старо роуди-мууви на големия Вим Вендърс и несбъднатата ми мечта да видя екранизирана от него самия една от най-любимите ми юношески книги "По пътя" на Джак Керуак...
18.06.2017 - Phil Collins
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
#333
Posted 14 April 2008 - 02:14 AM
Abadon, on Apr 13 2008, 23:26, said:
ми незнам може би винаги съм приемал Коса като мюзикъл. верно много добра филмова адаптация, саундтрак който е белязал голяма част от израстването ми и звучал по безброй купони, с един от най-яките финали(който за мен е хепиенд), но той дори и няма много общо с Виетнамската война. за това се избъзиках с Форест гъмп . от тази гледана точка Рамбо 1 е много по-въздействащ филм за същата тази война.
но ако говорим за истински филми които показват безумната идея на войната и нейното отражение върху обикновения (или необикновения) човек: Взод и Добро утро Виетнам и Небе и Земя(пак на Оливър Стоун), Роден на четвърти юли, Апокалипсис сега
другия момент, че аз доста трудно се разтърсвам от филми и не съм най-точния критерии
но ако говорим за истински филми които показват безумната идея на войната и нейното отражение върху обикновения (или необикновения) човек: Взод и Добро утро Виетнам и Небе и Земя(пак на Оливър Стоун), Роден на четвърти юли, Апокалипсис сега
другия момент, че аз доста трудно се разтърсвам от филми и не съм най-точния критерии
Добро утро, Виетнам е блестящ филм. За Роден на 4-ти юли казах, върху другите нямам наблюдение. Апокалипсиса и взвода все се каня да ги гледам, но все не съм в подходящото настроение. Сесията такова може и да се появи...
Онтопик: Все пак гледах Dog Day Afternoon (1975). Това вече е блестящ филм! Правен е по истински случай. Невероятни роли на Al Pacino и John Cazale. Номиниран за Оскар за: най-добър филм, най-добър режисьор, най-добър актьор, най-добър поддържащ актьор. Печели Оскар за сценарий.
Става дума за един най-обикновен банков обир, който би трябвало да отнеме десетина минути, но 12 часа по-късно вече е най-горещата новина, предавана на живо като някакво риалити. Всякакви клишета с крещящи негри, размахващи големи патлаци са елегантно избегнати и филмът е почти изцяло изнесен от двамата актьори. А финалната сцена на летището... И погледът на Пачино... Ще взема четвъртък пак да го гледам!
PS: Няколко добри думи за John Cazale. Невероятен актьор, който обаче играе само в 5 филма през живота си (включително The Godfather 1, 2, 3). Всички тези филми са били номинирани за оскар, а 3 печелят. Бил е сгоден за Мерил Стрийп и приятел на Пачино, с когото играе в 3 филма. Последният му филм е Ловецът на Елени. Когато е получил сценария, е знаел, че умира от рак, но отчаяно е искал да изиграе ролята си там. Когато от кинокомпанията научават, искат да го заместят с друг, но тогава Стрийп заплашва, че ще напусне. Така той завършва снимките и малко след това умира.
Edited by foreigner, 14 April 2008 - 02:23 AM.
А това неодобрение стана направо демонстративно, когато кепето започна да говори злорадо за рязане на глави и стъпкването им в калта, нищо че - или по-скоро, още повече поради факта, че са се накичили със сиви цилиндери. Това, доколкото лорд Ходсдън можеше да проследи мисълта му, беше начинът, по който би действал Сталинг в Москва, а което е добро за Сталинг, признаваше си открито кепето, бе добро и за него.
#334
Posted 14 April 2008 - 08:05 AM
foreigner, on Apr 13 2008, 20:36, said:
Двамата ми най, ама най най най любими филма са все за виетнамската война и са все ревливи-HAIR и
На мен "Коса" ми е всичко друго, но не и ревлив.
А най-големият филм за Виетнам на всички времена и изобщо най-големият филм на всички времена е "Апокалипсис сега" Еми няма такъв филм!
П.П. Снощи по една от Диемите улових "Оркестър без име" и за хиляден път го изгледах с голям кеф
Edited by Hard rock fan, 14 April 2008 - 08:20 AM.
За него необходимото и достатъчно доказателство за съществуването на Бог беше музиката.
#335
Posted 14 April 2008 - 08:51 AM
foreigner, on Apr 14 2008, 03:14, said:
Апокалипсиса и взвода все се каня да ги гледам, но все не съм в подходящото настроение.
Когато стане дума за филми посветени на виетнамската война би трябвало да се започне именно с тези два киношедьоври. Първият изследващ духовната деградация причинена от безсмислието на войната, а вторият политическата кокоша слепота и безумие довели до военен конфликт. Просто гледай тези два филма и ще разбереш защо повечето хора считат "Коса" за увлекателен хипи-мюзикъл в който Виетнам присъства само заради епохата в която се развива действието...
18.06.2017 - Phil Collins
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
#336
Posted 14 April 2008 - 08:59 AM
marillion, on Apr 14 2008, 09:51, said:
Когато стане дума за филми посветени на виетнамската война би трябвало да се започне именно с тези два киношедьоври. Първият изследващ духовната деградация причинена от безсмислието на войната, а вторият политическата кокоша слепота и безумие довели до военен конфликт. Просто гледай тези два филма и ще разбереш защо повечето хора считат "Коса" за увлекателен хипи-мюзикъл в който Виетнам присъства само заради епохата в която се развива действието...
btw, понеже се споменаха в едно изречение Взвод и Апокалипсис, издирих една стара и интересна дискусия в ол-а, давам линк с надежда, че участниците няма да ми се сърдят.
http://forum.all.bg/showflat.php/Cat/0/Num.../0/fpart/1/vc/1
За него необходимото и достатъчно доказателство за съществуването на Бог беше музиката.
#337
Posted 14 April 2008 - 09:16 AM
Hard rock fan, on Apr 14 2008, 09:05, said:
П.П. Снощи по една от Диемите улових "Оркестър без име" и за хиляден път го изгледах с голям кеф
ако успееш да го изловиш на двд направо ми грабвай едно
от цялата поредица бг филми почти единствено него нямам и не мога да открия...
гледах последно - Банков обир. динамичен екшън по действителен случай с малко по-различен от познатия ни до болка сюжет.
на тръгване се сетих за подобен действителен случай преди известно време у нас - обира на Банката срещу Южния парк..... прокопани подземни тунели към трезора и личните сейфове
съдържанието на последните така и не се установи, поради липса на конкретна информация от собствениците им
във филма това се оказа подробност от изключително важно значение.
бива филмчето
Edited by wiktory, 14 April 2008 - 09:19 AM.
#338
Posted 14 April 2008 - 12:20 PM
Hard rock fan, on Apr 14 2008, 09:05, said:
На мен "Коса" ми е всичко друго, но не и ревлив.
marillion, on Apr 14 2008, 09:51, said:
Просто гледай тези два филма и ще разбереш защо повечето хора считат "Коса" за увлекателен хипи-мюзикъл в който Виетнам присъства само заради епохата в която се развива действието...
Взвод и Апокалипсис са подготвени и ще ги изгледам, но действително трябва да съм в настроение за такова нещо.
А това неодобрение стана направо демонстративно, когато кепето започна да говори злорадо за рязане на глави и стъпкването им в калта, нищо че - или по-скоро, още повече поради факта, че са се накичили със сиви цилиндери. Това, доколкото лорд Ходсдън можеше да проследи мисълта му, беше начинът, по който би действал Сталинг в Москва, а което е добро за Сталинг, признаваше си открито кепето, бе добро и за него.
#339
Posted 14 April 2008 - 17:49 PM
Гледах “Before the devil knows you`re dead”. Учудващо, на 83 години ветеранът Сидни Лъмет е сътворил един от най-изпипаните си шедьоври. Режисьор на „Кучешки следобед”, „Серпико”, „12 разгневени мъже”, „На следващото утро”, Лъмет (който по думите на Роджър Еберт е направил повече гениални филми отколкото другите режисьори изобщо са заснели като цяло) е впрегнал неуморната си креативна енергия в създаването на почти съвършен филм.
Кастингът е железен, даже тройно закален – Филип Сиймур Хофман и Албърт Фини изпълват образите си с жесток и правдоподобен драматизъм, прекрасната Мариса Томей блести както винаги, а Итън Хоук е повече от всякога на мястото си като неудачник с лабилен характер.
„Можеш да останеш в рая половин час, докато дяволът разбере, че си мъртъв” е изразът, който дава заглавието на този изключително мрачен и напрегнат трилър за лицемерни семейни чувства, потъпкан морал и мерзки постъпки.
Хомфман и Хоук са двама братя, които замислят перфектния обир, който ще ги отведе в ада. Преди дяволът да разбере. Защото дяволът идва, когато моралът изтънее като восъчна капка.
Това е един от най-завършените филми на Лъмет и по моему един от най-добрите трилъри, които изплуват сред поизтърканите сюжети напоследък. Препоръчвам горещо на хора с вкус към черната история.
Заснел филма изцяло на HD, режисьорът се присъедини към колегите си, които обявиха лентата за мъртва и целулоида за отживелица.
А щом една от живите легенди на киното твърди това, може сериозно да се замислим, че дигиталните прожектори ще завземат кината до 5 години. Това е и моята прогноза, впрочем.
Ето и изказването на Лъмет:
Audio
Video
#340
Posted 19 April 2008 - 23:54 PM
А що никой не споменава Full Metal Jacket?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users