2
Roger Waters в София30.08.2013 г., стадион Васил Левски
Started by Scardust, Oct 29 2012 12:34 PM
1508 replies to this topic
#1421
Posted 07 September 2013 - 12:04 PM
Както и друг път съм казвал, A Momentary Lapse of Reason е албум на Pink Floyd под доминантата на Дейв, докато The Division Bell е солов албум на Дейв с малко помощ от приятели, издаден под чуждо име...
18.06.2017 - Phil Collins
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
#1422
Posted 07 September 2013 - 12:46 PM
Казвал си го И аз лично съм съгласен. Верно, пак почваме старата тема на нов глас, но пък след като Бог мина и си замина от нашите земи, какво друго ни остава освен да чоплим разни теми
Онзи ден пак спорих с един приятел на тема The Division Bell. Човека се смята за голям фен на Флойд, слуша основно прог и джаз...и твърди че TDB е най-добрия и най-зрелия албум създаден от групата Pink Floyd...
По този повод се замислих - Дейв и ко ги влече към по-музикантски неща, а Родж към послания...поне с такава представа оставам, доколкото познавам концертната биография и на двете (трите) формации, въпреки че и самия Родж се заобикаля с качествени музиканти, свирещи оригиналните Флойд композиции не по-зле от оригиналните музиканти. И когато вече става дума за студийна продукция, при Флойд без Waters преобладават музикантски парчета, богати на аранжименти и идеи, но не чак толкова задълбочени като послания, както в соловите албуми на Роджър и последните на Флойд с негово участие...така ми се струва.
Онзи ден пак спорих с един приятел на тема The Division Bell. Човека се смята за голям фен на Флойд, слуша основно прог и джаз...и твърди че TDB е най-добрия и най-зрелия албум създаден от групата Pink Floyd...
По този повод се замислих - Дейв и ко ги влече към по-музикантски неща, а Родж към послания...поне с такава представа оставам, доколкото познавам концертната биография и на двете (трите) формации, въпреки че и самия Родж се заобикаля с качествени музиканти, свирещи оригиналните Флойд композиции не по-зле от оригиналните музиканти. И когато вече става дума за студийна продукция, при Флойд без Waters преобладават музикантски парчета, богати на аранжименти и идеи, но не чак толкова задълбочени като послания, както в соловите албуми на Роджър и последните на Флойд с негово участие...така ми се струва.
Edited by Geddy, 07 September 2013 - 12:53 PM.
HeathenHeart, on 28 January 2013 - 13:29 PM, said:
Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:
#1423
Posted 07 September 2013 - 12:56 PM
Plus Ultra.
"This world is totally fugazi."
"We will always be so much more human than we wish to be."
"From the Stars back to our Cities"
Jazz fusion audio centre
1001 albums online
"This world is totally fugazi."
"We will always be so much more human than we wish to be."
"From the Stars back to our Cities"
Jazz fusion audio centre
1001 albums online
#1425
Posted 07 September 2013 - 14:37 PM
marillion, on 07 September 2013 - 13:54 PM, said:
Ко? Не!
Plus Ultra.
"This world is totally fugazi."
"We will always be so much more human than we wish to be."
"From the Stars back to our Cities"
Jazz fusion audio centre
1001 albums online
"This world is totally fugazi."
"We will always be so much more human than we wish to be."
"From the Stars back to our Cities"
Jazz fusion audio centre
1001 albums online
#1426
Posted 07 September 2013 - 16:33 PM
Плакатното борчество и ентусиазъм са твърде чужди на Родж, който никога не се е занимавал с глупости, а е наричал нещата с истинските им имена, така че:
marillion, on 07 September 2013 - 13:54 PM, said:
Ко? Не!
Edited by marillion, 07 September 2013 - 16:34 PM.
18.06.2017 - Phil Collins
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
#1427
Posted 08 September 2013 - 18:23 PM
Да оставим за малко плак...посланията
Тук има едно интересно видео на което попаднах. Някои са гледали концерти от това турне, а е възможно някои от вас да са гледали и това видео вече, но ще ми е интересно да коментираме, защото засяга техническата страна на шоуто.
Кое е интересното? Знаем че в Стената (а и други творения на Флойд, изпълнявани наживо), освен живите музиканти, има и много звукови ефекти или инструментални партии, които се пускат на запис заедно с живата музика. Естествено музикантите трябва да свирят в синхрон със записа, защото иначе ще стане голяма каша, а положението става още по-сериозно защото дадени звуци или инструментални партии в дадена песен се появяват по средата на песента. Чувал съм че проблема се решава с информативен трак и метроном, които звучат в слушалките на музикантите, заедно с техните инструменти/гласове. В това видео можем да чуем добре водещия трак - вероятно когато тази аржентинска телевизия е записвала, по погрешка е взела сигнал не от правилните изходи на миксера, а от тези които подават сигнал в слушалките на музикантите
Тук има едно интересно видео на което попаднах. Някои са гледали концерти от това турне, а е възможно някои от вас да са гледали и това видео вече, но ще ми е интересно да коментираме, защото засяга техническата страна на шоуто.
Кое е интересното? Знаем че в Стената (а и други творения на Флойд, изпълнявани наживо), освен живите музиканти, има и много звукови ефекти или инструментални партии, които се пускат на запис заедно с живата музика. Естествено музикантите трябва да свирят в синхрон със записа, защото иначе ще стане голяма каша, а положението става още по-сериозно защото дадени звуци или инструментални партии в дадена песен се появяват по средата на песента. Чувал съм че проблема се решава с информативен трак и метроном, които звучат в слушалките на музикантите, заедно с техните инструменти/гласове. В това видео можем да чуем добре водещия трак - вероятно когато тази аржентинска телевизия е записвала, по погрешка е взела сигнал не от правилните изходи на миксера, а от тези които подават сигнал в слушалките на музикантите
HeathenHeart, on 28 January 2013 - 13:29 PM, said:
Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:
#1428
Posted 09 September 2013 - 08:55 AM
Geddy, on 07 September 2013 - 09:23 AM, said:
След 30.08 съм се разболял...
Както и да харт оф да сън, да харт оф да сън, харт оф да сън, харт оф да сън,...
А вчера, си направихме на село трибют на "Стената" диск 1 - е, малко напомня и на градил Илия килия, че много тухли вар цимент,потрошихме, и прах много дигнахме , но си зазидахме гаража....
Гудбай.
Edited by drivanov2003, 09 September 2013 - 08:55 AM.
#1429
Posted 09 September 2013 - 10:44 AM
Кога ще е част 2?
или ехооо? Има ли някой? бе я да я бутна аз тая стена...
аз пък вчера и днес съм яко зациклил на соловите творби на Родж ...това предполагам обяснява защо го сънувах, хаха - беше някакъв meet&greet - пиеше чай с фенове и им обясняваше някакви технически детайли по шоуто
HeathenHeart, on 28 January 2013 - 13:29 PM, said:
Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:
#1430
Posted 09 September 2013 - 11:01 AM
Geddy, on 09 September 2013 - 10:44 AM, said:
Кога ще е част 2?
Ще оставя нещата на самотек - след някоя друга година ше се вземе решение да се направи навес пред гаража, да се остъкли, иззида, и тогава ще дойде момента на вчерашния трибют част 2 - Tear down the wall!
#1431
Posted 10 September 2013 - 08:07 AM
Geddy, on 08 September 2013 - 18:23 PM, said:
Тук има едно интересно видео на което попаднах. Някои са гледали концерти от това турне, а е възможно някои от вас да са гледали и това видео вече, но ще ми е интересно да коментираме, защото засяга техническата страна на шоуто.
Кое е интересното? Знаем че в Стената (а и други творения на Флойд, изпълнявани наживо), освен живите музиканти, има и много звукови ефекти или инструментални партии, които се пускат на запис заедно с живата музика. Естествено музикантите трябва да свирят в синхрон със записа, защото иначе ще стане голяма каша, а положението става още по-сериозно защото дадени звуци или инструментални партии в дадена песен се появяват по средата на песента. Чувал съм че проблема се решава с информативен трак и метроном, които звучат в слушалките на музикантите, заедно с техните инструменти/гласове. В това видео можем да чуем добре водещия трак - вероятно когато тази аржентинска телевизия е записвала, по погрешка е взела сигнал не от правилните изходи на миксера, а от тези които подават сигнал в слушалките на музикантите
...
Кое е интересното? Знаем че в Стената (а и други творения на Флойд, изпълнявани наживо), освен живите музиканти, има и много звукови ефекти или инструментални партии, които се пускат на запис заедно с живата музика. Естествено музикантите трябва да свирят в синхрон със записа, защото иначе ще стане голяма каша, а положението става още по-сериозно защото дадени звуци или инструментални партии в дадена песен се появяват по средата на песента. Чувал съм че проблема се решава с информативен трак и метроном, които звучат в слушалките на музикантите, заедно с техните инструменти/гласове. В това видео можем да чуем добре водещия трак - вероятно когато тази аржентинска телевизия е записвала, по погрешка е взела сигнал не от правилните изходи на миксера, а от тези които подават сигнал в слушалките на музикантите
...
Предполагам, че има различни начини за синхронизация. Виждал съм електронни партитури - LCD екран пред всеки, на който освен нотите тече и, не знам точно как да го нарека, нещо като тайм код. Свиреха група от 10 човека, плюс струнен оркестър от 35 човека. Имаше и диригент. Все пак певците отпред си остават само със слушалки. Тук излиза, че тоноператора (или както там му викат), си е част от цялата композиция и той се ръководи от ритъма за да пуска допълнителните неща. Освен това коригира и ритъма ако се наложи Абе трябва си голям майсторлък... Все си мисля, че в крайна сметка за да свириш пред десетки хиляди души трябва да си достатъчно добър.
Извън този въпрос. Снощи зяпам някакво предаване по БНТ, където бистреха историята около 9-ти септември. На няколко места бяха сложили за фон на "партизанските" кадри инструментали от THE WALL.
Edited by Tisho, 10 September 2013 - 08:07 AM.
#1432
Posted 10 September 2013 - 08:17 AM
^
Вероятно не знаеш, но наш Violator, откри в една от сериите на "На всеки километър" музика на Pink Floyd. От "Umma Gumma". С нея измъчват Митко Бомбата
Вероятно не знаеш, но наш Violator, откри в една от сериите на "На всеки километър" музика на Pink Floyd. От "Umma Gumma". С нея измъчват Митко Бомбата
I don't know how I managed it...
#1433
Posted 10 September 2013 - 14:41 PM
Tisho, on 10 September 2013 - 08:07 AM, said:
Извън този въпрос. Снощи зяпам някакво предаване по БНТ, където бистреха историята около 9-ти септември. На няколко места бяха сложили за фон на "партизанските" кадри инструментали от THE WALL.
Ozzy, on 10 September 2013 - 08:17 AM, said:
Вероятно не знаеш, но наш Violator, откри в една от сериите на "На всеки километър" музика на Pink Floyd. От "Umma Gumma". С нея измъчват Митко Бомбата
Tisho, on 10 September 2013 - 08:07 AM, said:
Предполагам, че има различни начини за синхронизация. Виждал съм електронни партитури - LCD екран пред всеки, на който освен нотите тече и, не знам точно как да го нарека, нещо като тайм код. Свиреха група от 10 човека, плюс струнен оркестър от 35 човека. Имаше и диригент. Все пак певците отпред си остават само със слушалки. Тук излиза, че тоноператора (или както там му викат), си е част от цялата композиция и той се ръководи от ритъма за да пуска допълнителните неща. Освен това коригира и ритъма ако се наложи Абе трябва си голям майсторлък... Все си мисля, че в крайна сметка за да свириш пред десетки хиляди души трябва да си достатъчно добър.
Що се отнася до музикантите свирещи по таймкод...това не съм го виждал, виждал съм обаче друго нещо при музикалното оформление на филм. Влиза оркестъра в студиото. Музикантите и хористите имат партитури и слушалки. Пред диригента има и екран на който върви и филма заедно с таймкод. По някакъв начин (не знам как) той си е съобразил темпото и развитието на темите с действието и таймкода във филма. По този начин диригента хем задава темпото в различните части, хем задава динамика и т.н. така че това което музиканти и хористи изпълняват да съвпада точно с действието във филма и конкретното настроение което трябва да се зададе в точно определен момент.
HeathenHeart, on 28 January 2013 - 13:29 PM, said:
Бира, водка и прогресив са вредни за здравето. В най-добрия случай водят до тенис. :harhar:
#1434
Posted 10 September 2013 - 16:17 PM
Ozzy, on 10 September 2013 - 08:17 AM, said:
^
Вероятно не знаеш, но наш Violator, откри в една от сериите на "На всеки километър" музика на Pink Floyd. От "Umma Gumma". С нея измъчват Митко Бомбата
Вероятно не знаеш, но наш Violator, откри в една от сериите на "На всеки километър" музика на Pink Floyd. От "Umma Gumma". С нея измъчват Митко Бомбата
Това ми е интересно да го чуя. Поне знае ли се от коя серия е? Нашите са действали доста бързо, като се има в предвид, че и албума и филма са долу-горе по едно и също време.
@Geddy
Много точно си го описал - съвременната техника позволява пълен контрол над всички части на представлението. Остава само тухли да се носят.
Ей за това ти говорех, но на оркестъра не се виждат добре партитурите http://www.performin...ges/WOTW_08.jpg
#1435
Posted 10 September 2013 - 16:21 PM
Tisho, on 10 September 2013 - 16:17 PM, said:
Това ми е интересно да го чуя. Поне знае ли се от коя серия е?
Като име не знам коя е серията. Но тя е много известна именно с този епизод, в който измъчват Митко Бомбата със звукова атака.
I don't know how I managed it...
#1436
Posted 10 September 2013 - 16:35 PM
Ozzy, on 10 September 2013 - 16:21 PM, said:
Като име не знам коя е серията. Но тя е много известна именно с този епизод, в който измъчват Митко Бомбата със звукова атака.
Помня че преди време действително обсъждахме вероятността да е използвана музика на Флойд, но също така помня, че в крайна сметка не получихме неопровержимо доказателство под формата на видео файл с ясен звук от страна на откривателя, а до тогава лично аз поставям откритието под сериозна въпросителна...
18.06.2017 - Phil Collins
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
#1437
Posted 10 September 2013 - 16:40 PM
В Замундата няма ли ги всичките серии, за да проверим?
I don't know how I managed it...
#1438
Posted 10 September 2013 - 16:53 PM
Сигурно ги има, ама кой ще се занимава да тегли и после да гледа? Откривателят обаче, бива да го стори, а после нека ни представи тук неопровержими доказателства в подкрепа на твърдението...
Иначе, официално тази тема се превръща в култова за форумите на "Метал Катехизис". Докарахме го и до Митко Бомбата!
Иначе, официално тази тема се превръща в култова за форумите на "Метал Катехизис". Докарахме го и до Митко Бомбата!
18.06.2017 - Phil Collins
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
19.06.2017 - Phil Collins
15.07.2017 - U2
13.10.2017 - marillion
#1439
Posted 10 September 2013 - 17:32 PM
#1440
Posted 10 September 2013 - 21:20 PM
Tisho, on 10 September 2013 - 17:32 PM, said:
Е не, честно казано....баси майката! Брадвата на Юджийн взела да посече Митко Бомбата! 20 години преди написването на песента! Пинк Флойд - оръжие на българския монархофашизъм!
Plus Ultra.
"This world is totally fugazi."
"We will always be so much more human than we wish to be."
"From the Stars back to our Cities"
Jazz fusion audio centre
1001 albums online
"This world is totally fugazi."
"We will always be so much more human than we wish to be."
"From the Stars back to our Cities"
Jazz fusion audio centre
1001 albums online
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users